آرد سوخاری پانکو ماده ای خاکه ای بوده که از دانه غلات و مواد نشاسته ای در کارخانه ها و منازل تهیه می شود. آرد سوخاری پانکو در ایران یکی از باکیفیت ترین و معروف ترین در کشور های خاورمیانه و آسیا به شمار می رود. بازار فروش آرد سوخاری پانکو این محصول را به صورت بسته ای و کیلویی در اختیار مشتریان بازار قرار می دهد که قیمت های آن به هم تفاوت دارند.بازار فروش آرد سوخاری پانکو

زمان ماندگاری آرد سوخاری پانکو

زمان ماندگاری آرد سوخاری پانکو آرد سوخاری یکی از مواد اصلی برای تهیه ی غذاهای فست فود می باشد که از پر فروش ترین مواد غذایی در بازار به شمار می آید. در واقع آرد سوخاری از تعداد نان های بالا بدست می آید به این صورت که این نان ها حرارت می بینند و رطوبتی که در آن ها وجود دارد گرفته شده و خشک می شود؛ که این نان ها بر اثر حرارتی که می بینند خشک، قهوه ای و برشته می شوند، که بعد این نان خشک شده را به روش های مختلف آسیاب می کنند و تبدیل به آرد سوخاری می شود.

زمان ماندگاری آرد سوخاری به میزان رطوبت آن بستگی دارد، زیرا یکی از شرایط رشد میکروارگانیسم ها در این آرد ها وجود رطوبت در آن ها بوده و هر چه قدر این رطوبت کمتر باشد رشد این عوامل نیز کمتر خواهد بود. آرد سوخاری پانکو دارای رطوبت کمی می باشد و اگر آن را در مکان های خشک و خنک قرار دهیم خراب نمی شود که می توان آن را به مدت طولانی نگه داشت.

اگر آرد سوخاری پانکو بوی نا و کهنگی بدهد یا رنگ آن تغییر کند یکی از عامل فساد شدن آن می باشد. آرد سوخاری پانکو دارای رنگ روشن و بوی خامی دارد.

خرید عمده آرد سوخاری پانکو

خرید عمده آرد سوخاری پانکو آرد سوخاری پانکو دارای چند نوع می باشد که در زیر به آن اشاره می کنیم:

  1. آرد سوخاری سفید پانکو
  2. آرد سوخاری طلایی پانکو
  3. آرد سوخاری نارنجی پانکو
  4. آرد سوخاری تمبورا پانکو

از آرد سوخاری پانکو برای تهیه ی غذاهای فست فودی نظیر مرغ و ماهی در رستوران ها و آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. از دلایل ویژه آرد سوخاری که باعث فروش فوق العاده آن در بازار شده است، شامل این می باشد که این آرد دارای ذرات درشت و سوزنی، آردی ترد و سبک وزن است همچنین دارای بافت فلل و فرج می باشد.

آرد سوخاری پانکو به صورت بسته بندی های بهداشتی و عمده در بازار به فروش می رسد، که خرید عمده آرد پانکو ارزان تر و مقرون به صرفه می باشد زیرا به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری شده و واسطه ها نقشی ندارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *