پودر سوخاری یکی از فراورده های غذایی است که از نان و غلات تهیه می شود و از آن در امر آشپزی استفاده می گردد. انواع غذاهای گوشتی مانند مرغ، میگو و ماهی را می توان با کمک این پودر به شکل جدیدی طبخ نمود. این محصول طعم و کیفیت بسیار بهتری به مواد غذایی سرخ شده می بخشد. مرجع اصلی پخش و فروش پودر سوخاری شنیسل، این محصول را به شکل عمده یا جزئی به خریداران ارائه می دهد.

مرجع پخش پودر سوخاری شنیسل

ماندگاری پودر سوخاری شنیسل چقدر است؟

ماندگاری پودر سوخاری شنیسل چقدر است؟ نگه داری کردن مواد غذایی مختلف نیاز به شرایط خاصی دارد که باید با توجه به محصول مورد نظر حتما رعایت گردد. این شرایط شامل حفاظت در مقابل گرما، نور، رطوبت و عوامل آلاینده می باشد. آیا می دانید که میزان ماندگاری پودر سوخاری شنیسل چقدر است؟ در ادامه درمورد این موضوع صحبت خواهیم کرد.

یکی از اصلی ترین عوامل فساد محصولات مختلف غذایی، نفوذ رطوبت به داخل آن هاست.  چرا که میکروب ها، قارچ و انگل ها به سرعت در هر جای نم داری رشد می کنند و تکثیر می شوند.

محصولی مانند پودر سوخاری، چون خشک بوده و رطوبت داخلی آن بسیار کم است، برای ماندگاری طولانی مدت مشکل چندانی ندارد و تا حدود شش ماه سالم باقی می ماند. تنها باید مراقب نفوذ کردن نم یا عوامل آالاینده دیگر به آن باشید.

اگر می خواهید سلامت پودر سوخاری را تشخیص دهید، باید به بو و شکل ظاهری آن دقت کنید. اگر احساس کردید که این محصول بوی نا و ماندگی می دهد، یا اینکه رنگ آن تغییر کرده و ذرات سبز یا سیاه رنگی را در داخل آن دیدید، به هیچ وجه نباید آن را مورد استفاده قرار دهید.

وجود لکه های سبز نشان دهنده رشد کپک و باکتری در داخل پودر سوخاری است و می تواند برای سلامتی شما خطر آفرین باشد.

قیمت خرید پودر سوخاری شنیسل

قیمت خرید پودر سوخاری شنیسل شرکت های پخش پودر سوخاری مخصوص شنیسل، این محصول را از کارخانه های تولید کننده فراورده های غذایی، در حجم انبوه و به شکل فله ای یا بسته بندی شده خریداری کرده، سپس به صورت عمده یا جزئی به خریداران ارائه می دهند.

نرخ و قیمت خرید پودر سوخاری به عواملی چون میزان کیفیت محصول، طعم دار یا ساده بودن، نوع بسته بندی، سایز بسته ها، شرکت تولید کننده، برند و کشور سازنده آن بستگی دارد.

محصولات تولید شده در داخل کشور ما، هم از لحاظ کیفی و سلامت در رتبه بالایی قرار دارند و هم از قیمت خیلی ارزان تری از نمونه های خارجی برخوردار هستند. پس توصیه می شود که از پودر های سوخاری تولید شده در ایران استفاده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *