پودر سوخاری تمپورا یکی از مرغوب ترین انواع پودر سوخاری در ایران است که طرفداران زیادی دارد. این نوع پودر سوخاری حاوی ادویه های معطری می باشد که عطر و طعم خاصی به غذا می دهد. این محصول از طریق مراکز فروش حضوری و غیر حضوری در سراسر کشور پخش می شود و به دلیل کیفیت بالای محصول، بازار فروش آن بسیار پر رونق است. مراکز فروش غیر حضوری محصولات را به صورت عمده و جزئی عرضه می کنند.

بازار پخش پودر سوخاری تمپورا

مواردی از کاربرد های پودر سوخاری تمپورا

مواردی از کاربرد های پودر سوخاری تمپورا پودر سوخاری تمپورا، محصولی است که در ابتدا برای تهیه غذاهای ژاپنی مورد استفاده قرار می گرفته است. برای تهیه این محصول، پودر سوخاری ساده را با ادویه ها و چاشنی های ژاپنی ترکیب می شود و علاوه بر این که لایه ترد روی غذا ایجاد می کند و بوی نامطبوع برخی غذا ها را از بین می برد، مزه خوبی به غذا می دهد.

این محصول مناسب استفاده برای کودکانی است که طعم برخی غذاها را دوست ندارند. تهیه غذا با این پودر سوخاری با خوشمزه کردن غذا، تمایل بچه ها برای خوردن آن را زیاد می کند. از کاربرد های پودر سوخاری تمپورا به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • جوجه چینی
  • پیاز سوخاری
  • انواع سبزیجات سوخاری مانند سیب زمینی، قارچ، بادمجان، هویج
  • سرخ و پفکی کردن گوشت هایی مانند فیله مرغ، بال مرغ، ماهی، میگو
  • ماده اولیه فلافل، انواع کوکو، کتلت، شامی و همین طور پوششی برای ترد کردن آن ها.

از مزایای آرد سوخاری تمپورا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این آرد سوخاری، خاصیت ترد کنندگی زیادی دارد.
  • برای تهیه آن علاوه بر آرد گندم و آرد ذرت و نمک و شکر ، از ادویه های خوش عطر استفاده شده و نیاز به افزودن ادویه هنگام استفاده ندارد.
  • برای استفاده از آرد سوخاری تمپورا تنها کافیست آن را با آب سرد مخلوط کنید. گوشت یا سبزیجات خود را چند دقیقه در آن قرار داده و در روغن سرخ کنید.

خرید کلی پودر سوخاری تمپورا

خرید کلی پودر سوخاری تمپورا برای خرید پودر سوخاری عمده یا جزئی شما به راحتی می توانید این محصول را بدون حضور در بازار، از طریق مراکز فروش غیر حضوری در سراسر کشور تهیه کنید. این فروشگاه پودر سوخاری، انواع این محصول را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

محصولات موجود در این مرکز به طور مستقیم از تولید کننده تهیه می شود. حذف واسطه ها باعث حذف سود از محصول شده و پودر سوخاری با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان می رسد. خرید به صورت عمده مناسب رستوران ها و مراکز تهیه فست فود است. شما می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت تلفنی و اینترنتی سفارش دهید و در آدرس خود دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *