آرد سوخاری دانه درشت برای درست کردن غذاهایی مانند مرغ سوخاری طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهد و به همین دلیل در رستوران ها و مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. مرکز تولید آرد سوخاری دانه درشت با کیفیت بالا این محصول را به صورت عمده و در بسته بندی های گوناگون در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. یکی از مهم ترین مسائلی که در مرکز خرید مورد توجه قرار می گیرد، بهداشت محصولات است.

مرکز تولید آرد سوخاری دانه درشت با کیفیت بالا

مشخصات آرد سوخاری دانه درشت چیست؟

مشخصات آرد سوخاری دانه درشت چیست؟ آرد سوخاری دانه درشت محصولی کاملا بهداشتی و سالم است که استفاده از آن در غذاهای مختلف نه تنها طعم غذا را بهتر خواهد کرد، بلکه باعث سلامت بیشتر غذا و عدم ابتلا به بیماری های مختلف خواهد شد. در مورد مشخصات آرد سوخاری دانه درشت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عدم جذب روغن: آرد سوخاری دانه درشت میزان جذب روغن بالایی ندارد و به همین دلیل به سالم تر شدن غذا کمک فراوانی می کند. به طور کلی می توان گفت میزان جذب روغن در آرد سوخاری دانه درشت نصف آرد سوخاری پودری می باشد.
  • رنگ عالی: غذاهایی که با استفاده از آرد سوخاری دانه درشت درست می شوند، رنگ عالی و جذابی دارند. به طور کلی آرد سوخاری دانه درشت در هنگام سرخ شدن و طبخ رنگ عای و درجه یکی دارد.
  • طعم ملایم: در هنگام تولید آرد سوخاری دانه درشت به هیچ عنوان از ادویه های زننده استفاده نمی شو و به همین دلیل این محصول دارای طعم ملایمی می باشد و به هیچ عنوان مزه تندی و یا شوری در آن احساس نخواهید کرد.

فروشنده آرد سوخاری دانه درشت با کیفیت بالا

فروشنده آرد سوخاری دانه درشت با کیفیت بالا فروشنده آرد سوخاری با کیفیت این محصول را در برند های متفاوت به دست مصرف کنندگان می رساند و محصولات خود را به تمامی نقاط ایران عرضه می دارد. این فروشنده معمولا فروش محصولات خود را در دو نوع کلی زیر انجام می دهد:

  • آرد سوخاری ساده: در تولید آرد سوخاری ساده به هیچ عنوان از مواد و ادویه های متنوع استفاده نشده است و مصرف کنندگان این محصول معمولا در هنگام تهیه غذا با آن، مقداری ادویه به مواد اولیه اضافه می کنند و سپس آن را طبخ می کنند.
  • آرد سوخاری طعم دار: در تولید آرد سوخاری طعم دار در همان مراحل ابتدایی آرد سوخاری با ادویه های مناسب مخلوط شده و سپس به بازار عرضه می شود. فروشنده آرد سوخاری در فروش این محصولات قیمت بالاتری در نظر می گیرند، اما با توجه به تجربه بالاتر تولیدکنندگان در هنگام تولید این محصول و استفاده درست و بجا از ادویه های مختلف می توان گفت قیمت آرد سوخاری طعم دار مقرون به صرفه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *