آرد سوخاری تمپورا یک پودر سوخاری مرغوب با طعم و ترکیبات ویژه است که برای تهیه بسیاری از غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر عرضه آرد سوخاری تمپورا باکیفیت و مرغوب در مراکز فروش به شکل های مختلف صورت می گیرد و خریداران می توانند این محصول را به صورت عمده و با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنند.

مرکز عرضه آرد سوخاری تمپورا باکیفیت

موارد کاربرد آرد سوخاری تمپورا

موارد کاربرد آرد سوخاری تمپورا آرد سوخاری تمپورا یکی از محبوب ترین انواع آرد سوخاری در جهان است. این محصول که با برخورداری از ترکیبی ساده و با روش ‌های ویژه تولید می ‌شود، در تهیه انواع غذاهای سوخاری کاربرد دارد.

ترکیب این آرد سوخاری بر گرفته از نوعی غذای ژاپنی با نام تمپوراست و به همین دلیل با این نام شناخته می شود. در حال حاضر از آرد سوخاری تمپورا برای تهیه غذاهای گوناگونی استفاده می شود.

موارد استفاده از آرد سوخاری تمپورا بسیار زیاد است، ولی به طور کلی از این محصول در سوخاری کردن مواد غذایی چون مرغ، ماهی، سیب زمینی، قارچ، حلقه های پیاز و… استفاده می ‌شود. همچنین در طبخ انواع کتلت، دلمه و کوفته نیز می ‌توان از آرد سوخاری تمپورا استفاده کرد.

از آن جایی که دانه بندی آرد سوخاری تمپورا ریز و نرم می باشد، بسیاری از مصرف کنندگان از آن در ترکیب مواد اولیه کتلت، شامی، دلمه و مواردی از این دست استفاده می کنند. همچنین به دلیل اینکه در سوخاری کردن مواد غذایی با این آرد از تخم مرغ استفاده نمی ‌شود، مصرف کنندگان زیادی آرد سوخاری تمپورا را بر نمونه های دیگر ترجیح می دهند.

قیمت کارخانه ای آرد سوخاری تمپورا

قیمت کارخانه ای آرد سوخاری تمپورا قیمت آرد سوخاری تمپورا به عوامل مختلفی بستگی دارد. ولی به طور خلاصه می ‌توانیم بگوییم ترکیبات، کیفیت، برند، حجم و نوع بسته بندی برخی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت این محصول هستند.

با این که آرد سوخاری تمپورا ترکیبات مشخصی دارد، ولی تناسب مواد اولیه و نوع تولید آن می تواند متفاوت باشد. از این رو این محصول را می توانیم با قیمت های مختلف در بازار مشاهده کنیم.

همچنین انواع آرد سوخاری کارخانه ‌ای تمپورا با برندهای گوناگون، با قیمت های متفاوت در بازار ارائه می شوند. طبیعتا برخی از برندهای معروف، این محصول را با قیمت بیشتری عرضه می کنند.

ایرانی یا خارجی بودن آرد تمپورا نیز از جمله عوامل موثر بر قیمت این محصول است. امروزه مشاهده می کنیم که در بازار انواع آرد سوخاری ایرانی و خارجی تمپورا به فروش می رسد و به طور معمول نمونه های ایرانی ارزان تر هستند.

در نهایت می توانیم به تاثیر نوع بسته بندی و حجم آرد سوخاری بر قیمت این محصول اشاره کنیم. طبیعتا خرید آرد سوخاری در حجم کمتر و بسته بندی ساده تر بر کاهش قیمت این محصول موثر است. البته با خرید عمده نیز می توان آرد سوخاری تمپورا را با قیمتی مقرون به صرفه تهیه نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *