آرد سوخاری را معمولا از نان هایی حجیم نظیر باگت و… درست می‌کنند که به نان فرصت می‌دهند تا کاملا خشک شود و رطوبتی نداشته باشد. سپس نان های خشک شده را آسیاب می‌کنند و به صورت دلخواه مشتریان طعم دهنده به آن اضافه کرده و بسته بندی می‌کنند.
آرد سوخاری فلافل به فلافل هم طعم بسیار خوبی می‌دهد هم باعث بهم چسپیدن مواد فلافل می‌شود و با موادی مثل: آرد نخود، پودر سیر، پودر نعنا، پودر سیب زمینی و… درست می‌شود.

مرکز پخش آرد سوخاری فلافل

زمان نگهداری آرد سوخاری فلافل

زمان نگهداری آرد سوخاری فلافل برای نگهداری آرد سوخاری به چه نکته ای باید توجه داشت؟
محصولات غذایی که دارای رطوبت اند را نمی‌توان زیاد نگهداری کرد زیرا آلودگی های میکروبی در آن پدید می‌آید. اگر میزان رطوبت پایین باشد احتمال این آلودگی هم در مواد خوراکی و غذایی کمتر می‌شود. آرد سوخاری به دلیل آنکه رطوبت ندارد و خشک می‌باشد آلودگی هایی از طریق میکروب ها و ویروس ها در آن نمی‌توانند رشد کنند. باید آن را در جاهای خشک و خنک قرار دهیم. اگر به این نکته توجه کرده و رعایت کنیم زمان نگهداری آرد سوخاری را می‌توان به ۵ و حتی ۶ ماه افزایش داد. حواستان باشد اگر آرد
سوخاری بوی نامطبوع و بدی بدهد و یا رنگ آن تغییر کند امکان فاسد شدن آن زیاد است پس بهتر این است که دیگر از آن استفاده نشود تا سلامتی تان به خطر نیوفتد.
نکته: توصیه می‌شود از آرد سوخاری زیاد استفاده نکنید. زیرا سوخاری کردن مواد غذایی باعث جذب زیاد روغن می‌شود و علاوه بر به خطر افتادن سیستم ایمنی بدن باعث چاقی افراد می‌شود. آرد سوخاری به دلیل آنکه محصولی از خانواده نان است در روی حرارت زیاد باعث سوختن می‌شود و این مورد سرطان زایی به شمار می‌آید.

فروش مستقیم آرد سوخاری فلافل

فروش مستقیم آرد سوخاری فلافل فلافل محبوبیت فراوانی در بین افراد دارد به دلیل قیمت مناسب، طعم خوب و سالم بودن. به همین خاطر برند های زیادی در شهر های مختلف آرد سوخاری فلافل را تولید می‌کنند و به دلیل رقابت هر مجموعه طرح ویژه ای می‌گذارد. مجموعه ما توانسته این محصول با کیفیت بسیار بالا و قیمت استثنایی و ارزان را در تمامی نقاط کشور به صورت عمده و جزئی به شما عزیزان ارائه دهد.

تولید کنندگان ما کلیه سعی خود را دارند که فروش آرد سوخاری را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای و از همه مهم تر به صورت عمده به سراسر کشور ارسال کنند.

اگر اطلاعات بالا برایتان کافی نیست می توانید جهت اطلاعات بیشتر با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید. آنها ۲۴ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *