مرکز پخش پودر سوخاری

مرکز پخش پودر سوخاری انواع پودر سوخاری بسته بندی و فله را به صورت اینترنتی و از درب کارخانه به فروش می رساند. همانطور که می دانید افراد بسیاری به عنوان واسطه یا دلال کار خرید و فروش پودر سوخاری را انجام می دهند که طبیعتا با قیمت بالاتری به دست مشتری یا مصرف کننده می رسد. جهت صرف هزینه کمتر و سود بالاتر و همچنین دسترسی راحت تر خرید پودر سوخاری را می توانید از نمایندگی ها و یا مرکز پخش پودر سوخاری که در سراسر کشور وجود دارند انجام دهید.

مرکز پخش پودر سوخاری

مراکز پخش پودر سوخاری از انجایی که به صورت تخصصی کار خرید و فروش پودر سوخاری را انجام می دهند بنابراین تنوع خرید هر نوع پودر سوخاری در این مراکز وجود دارد و به راحتی می توانید پودر سوخاری مصرفی و دلخواه خود را با کمترین قیمت خریداری نمایید.

ویژگیهای پودر سوخاری بسته بندی و فله

  • پودر سوخاری بسته بندی

این مدل عموما مناسب مشتریانی می باشد که مصرف کمی دارند یا قصد فروش دارند. مانند اشپزخانه خانگی و فروشگاه های مواد غذایی و مغازه ها که به صورت عمده خریداری می کنند و به صورت خرده به فروش می رسانند. عموما پودرهای سوخاری بسته بندی در بسته های 200 گرمی، 250 گرمی و 300 گرمی تولید و به فروش می رسند و دارای بسته بندی شکیل می باشند.

 

مرکز پخش پودر سوخاری

 

  • پودر سوخاری فله

اما پودر سوخاری فله یا کیلویی برای مشتریانی که مصرف بالایی دارند و پودرهای سوخاری بسته بندی برایشان مقرون به صرفه نیست بسیار پرکاربرد می باشد.

مشتریان این محصول رستورانها، فست فودها، اشپزخانه های صنعتی و صنایع بسته بندی می باشند. پودرهای سوخاری فله در کیسه های 7 کیلویی، 10 کیلویی، 20 کیلویی و 25 کیلویی توسط تعداد محدودی از شرکت ها به فروش می رسند.

 

مرکز پخش پودر سوخاری

نحوه خرید از مرکز پخش پودر سوخاری

  • به صورت انلاین و اینترنتی 

به راحتی میتوانید از مراکز پخش و یا با تماس با کارشناسان فروش این مجموعه پودر سوخاری موردنظر خود را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن در محل درخواستی دریافت نمایید.

  • به صورت حضوری و مستقیم

همچنین می توانید با مراجعه به نمایندگی ها که عمدتا در شهرهای بزرگ (تهران، کرج، مشهد، تبریز و …) می باشند پودر سوخاری مصرفی خود را خریداری نمایید.

مرکز پخش پودر سوخاری

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!