انواع پودر سوخاری پانکو

انواع پودر سوخاری پانکو که این روزها در بازار فروخته می شود کدامند؟ ایا نیاز به قیمت به روز این برند دارید؟ امروزه بر روی برخی از بسته بندی ها نام برند پانکو خورده می شود که همگی ساختگی می باشند. پودرهای سوخاری پانکو در بسته بندی های مشخص نایلونی در بسته بندیهای 200 گرمی و 1000 گرمی تولید کشور ویتنام می باشد که واردات پودر سوخاری پانکو توسط نمایندگی این شرکت در کشور انجام می شود که از این طریق قابل خرید و فروش می باشد. پودرهای سوخاری پانکو بر خلاف سایر پودرهای سوخاری توسط دستگاه های به روز و فقط با یکبار حرارت دیدن تولید می شوند که عاری از هر گونه سوختگی می باشند. پودر سوخاری پانکو با بافت درشتی که دارد سبب جذب روغن کمتر و پوشش دهی عالی غذا از استقبال بی نظیری برخوردار می باشد.

انواع پودر سوخاری پانکو

 

انواع پودر سوخاری پانکو:

  • سفید یا ساده

به صورت درشت و بدون ادویه می باشد. مخصوص افرادی که می خواهند ادویه های موردعلاقه خود را اضافه نمایند.

 

انواع پودر سوخاری پانکو

 

  • طلایی یا اسپایسی

با درصد فلفل زیاد می باشد که برای تهیه انواع غذاهای سوخاری این مدل بیشترین استفاده را دارا می باشد.

 

انواع پودر سوخاری پانکو

 

  • نارنجی یا پاپریکا

به صورت درشت و با رنگ طبیعی از پابریکا (فلفل دلمه ایی قرمز) تولید می شود. بیشترین جذابیت را برای حفظ ظاهر غذا دارا می باشد.

 

انواع پودر سوخاری پانکو

 

قیمت روز پودر سوخاری پانکو:

همانطور که می دانید پودرهای سوخاری پانکو در اوزان 200 گرمی و 1000 گرمی تولید و به فروش می رسند. پودرهای سوخاری 200 گرمی پانکو از حدود قیمت 5000 تومان الی 6000 تومان به فروش می رسند. اما پودرهای سوخاری 1000 گرمی پانکو با قیمتی بین 16000 تومان تا 23000 تومان قابل خرید و فروش می باشند. ناگفته نماند تفاوت قیمتها بر اساس طعم های مختلف می باشد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!