یکی از روش هایی که این روزها بسیاری از افراد آن را برای سرخ کردن برخی از غذاهای خود به کار می برند، سوخاری کردن است؛ به این صورت که قطعات ماهی، میگو، مرغ و … را در آرد سوخاری قرار داده و سپس آن را در روغن سرخ می نمایند. شما می توانید بهترین و سالم ترین نوع آرد سوخاری درشت را از طریق مجموعه اینترنتی ما که یکی از بزرگترین مراکز توزیع کننده این محصول در ایران است تهیه کرده و از طعم خوش آن در هنگام پخت غذاهای خود استفاده نمایید.

توزیع کننده آرد سوخاری درشت

انواع مختلف آرد سوخاری

انواع مختلف آرد سوخاری شرکت های تولید کننده آرد سوخاری، برای تولید این محصول از نان های حجیم استفاده می نمایند. به این صورت که آنها را تحت حرارت بسیار ملایم قرار داده و رطوبت موجود میان آن را از بین می برند و زمانی که به خوبی خشک شد، آن را برشته نموده، به صورت پودر در آورده و در بسته بندی های مختلف به بازار ارائه می دهند. انواع آرد سوخاری را از نظر شکل ظاهری می تواند به دانه درشت، دانه متوسط و بسیار ریز تقسیم بندی نمود که هر کدام از آنها برای پخت غذاهای خاص کاربرد دارند.
البته به تازگی در بازار کشورمان شاهد وجود نوع جدیدی از این محصول هستیم که به آرد سوخاری طعم دار معروف است و در ساختار آن طعم دهنده هایی مانند پودر سیر، فلفل، زعفران و … وجود دارد.

یکی از نشانه های مرغوبیت آرد سوخاری این است که دارای رنگ و بوی طبیعی می باشد و زمانی که آن را بو می کنید، به هیچ عنوان بوی ناخوشایند کهنگی و ماندگی را از آن احساس نخواهید نمود.
همچنین دانه های آن کاملاً یکسان و هماهنگ هستند و در میان آنها ذرات ریز و درشت وجود ندارد.

مراکز تولید آرد سوخاری درشت

مراکز تولید آرد سوخاری درشت در کشورمان ایران کارخانجات مختلفی وجود دارند که به عنوان مراکز تولید آرد سوخاری دانه درشت به فعالیت مشغول بوده و محصولات خویش را به شیوه ای استاندارد و با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک تولید و روانه بازار می نمایند.
معمولاً از این نوع آرد برای سرخ کردن غذاهایی مانند کتلت، ماهی، تکه های مرغ و یا گوشت بهره گرفته می شود. تجربه ثابت کرده است که استفاده از این آرد در هنگام آشپزی نه تنها عطر و طعم منحصر به فردی برای غذاها به همراه می آورد، بلکه میزان مصرف روغن را نیز تا حد بسیار زیادی کاهش داده و به این صورت برای سلامتی مفید هستند.
برای اینکه آرد سوخاری خریداری شده توسط شما کیفیت و مرغوبیت خود را به خوبی حفظ نماید، آن را در یک جای خنک و به دور از رطوبت نگهداری نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *