توزیع کنندگان آرد سوخاری را در حجم بالا تهیه می کنند و در بازارها و فروشگاه ها به صورت فراوان به صورت حضوری و اینترنتی توزیع می کند، توزیع آرد سوخاری قارچ از طریق فروشگاه آنلاین امکان پذیر می باشد، توزیع از این طریق بدون واسطه و به صورت مستقیم انجام می شود و کار را برای توزیع کنندگان و مصرف کنندگان راحت کرده است و رضایت مشتریان را جلب خود کرده است.

توزیع‌ کنندگان آرد سوخاری قارچ

استفاده از آرد سوخاری برای ترد شدن قارچ

استفاده از آرد سوخاری برای ترد شدن قارچ تولید کننده آرد سوخاری در تولید انواع آرد سوخاری، مرینت، آرد سوخاری پولکی، آرد سوخاری مخصوص ناگت، آرد سوخاری همبرگر، فلافل، کباب و کتلت و … با برند های پانکو و آینز و این محصول را در رنگ های، نارنجی، زرد، قرمز و سفید به تولید می رساند و در اختیار مشتریان بدون هیچ کمبودی قرار می دهد.

آرد سوخاری برای ترد شدن و خوشمزه شدن قارچ مورد استفاده قرار می گیرد، وباعث خوش رنگ و رو شدن انواع قارچ می شود، آرد سوخاری باعث می شود که قارچ به صورت یکسان سرخ شود و باعث ترد شدن آن می شود و عطر و بوی خاصی را به غذا می دهد و باعث می شود که میل به غذا افزایش یابد.

با استفاده از یک قاشق آرد سفید، ۳۰۰ گرم قارچ، نمک و بگینگ پودر هر کدام به اندازه ۴ قاشق غدا خوری، یک پیمانه آب و دو پیمانه پودر پانکو و نصف یک پیمانه پودر سوخاری می توان یک خوراک قارچ خوشمزه و ترد را تهیه کرد، ابتدا باید قارچ ها زا تمیز شست و خشک نمود و سپس، نمک، پودر نشاسته، بگینگ پودر، پودر پانکو را با هم مخلوط کرد و آب را به صورت آرام به مخلوط اضافه کرد.

توجه داشته باشید که ماده به دست آمده باید غظلت ماست را داشته باشد و نباید زیاد سفت یا شل باشد و سپس قارچ ها را داخل ماده به دست آمده می زنیم و آن را در می آوریم و آن را با ارد سوخاری بپوشانید و سپس در روغن داغ سرخ کنید و وقتی به رنگ نارنجی در آمدند آن را از روغن در بیاورید و نوش جان کنید.

قیمت خرید آرد سوخاری قارچ

قیمت خرید آرد سوخاری قارچ آرد سوخاری قارچ داری کیفیت عالی می باشد و مزه خاصی را به انواع قارچ می دهد، قیمت خرید آرد سوخاری قارچ بستگی به نوع کیفیت آن و حجم خرید این محصول دارد به همین دلیل قیمت آن متفاوت می باشد، هرچه سفارش آرد سوخاری بالا باشد قیمت آن نیز کاهش می یابد.

و هرچه کیفیت این محصول بالا باشد باعث افزایش قیمت محصول می شود، بنابراین مصرف کنندگان برای اطلاع از قیمت این محصول می توانند به فروشگاه آنلاین مراجعه کنند و قیمت محصول خود را در این سامانه به صورت دقیق جویا شوند.

فروشنده آرد سوخاری قارچ محصولات خود را با کیفیت عالی در سامانه های اینترنتی برای تمام عموم به ارائه می گذارد، و پذیرای سفارشات در حجم بالا و پایین می باشد و برای سفارشات عمده تخفیف ویژه در نظر می گیرد، و محصولات را در اسرع وقت و بدون واسطه و به صورت مستقیم با قیمت کمتر از بازار تحویل مشتری داده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *