در ایران به دلیل نیاز بازار به این محصول تولیدکنندگان زیادی در زمینه تولید پودر سوخاری فعالیت دارند که نه تنها نیاز بازار داخلی بلکه نیاز بازار خارجی را هم تامین می کنند و صادرات این محصول مخصوصا پودر سوخاری زعفرانی صورت می گیرد.

تولیدکنندگان پودر سوخاری زعفرانی

مواد مغذی موجود در پودر سوخاری

مواد مغذی موجود در پودر سوخاری شاید این سوال برایتان پیش بیاید که پودر سوخاری از چه چیزی تشکیل شده و چه موادی در آن وجود دارند؟ ما این سوال شما را پاسخ می دهیم.

پودر سوخاری از مواد مغذی فراوانی تشکیل شده است که برای بدن مفید است و ویتامین ها و مواد معدنی به کار رفته در آن فراوان است . مواد مغذی پودر سوخاری شامل: کربوهیدرات ، چربی ، پروتئین ، قند ، فیبر و انواع ویتامین ها شامل A ، D ، E ، K ، C و انواع ویتامین های B ، کلسیم ، آهن ، سدیم می باشد، ناگفته نماند که ما به صورت جزیی از آنها نام برده ایم و گرنه این محصول مواد مغذی بسیار زیادی دارد و استفاده از آن در غذا برای سلامتی هر شخصی مفید بوده که در کنار مفید بودن طعم دلپذیری هم به غذای شما می دهد. البته زیاده روی در هر چیزی مضر است در استفاده از پودر سوخاری هم نباید زیاده روی نمود.

به دلیل رقابت در تولید پودر سوخاری ، تولیدکنندگان سعی می کنند این محصول را با کیفیت بالا در عین حال ارزان تر به مشتری عرضه کنند.

مراکز فروش پودر سوخاری زعفرانی

مراکز فروش پودر سوخاری زعفرانی پودر سوخاری به دلیل استفاده فراوانی که این روزها دارد مورد نیاز همه آشپزخانه ها و رستوران ها می باشد . این محصول هم به صورت عمده و هم به صورت تکی قابل فروش بوده و در سوپر مارکت ها و مراکز فروش پودر سوخاری موجود و به راحتی قابل دسترس است و شما می توانید به صورت حضوری یا غیر حضوری و اینترنتی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

پودرهای سوخاری انواع مختلفی دارند که یک نوع از آن ها پودر سوخاری زعفرانی می باشد که با مراجعه به سایت های معتبر می توانید از قیمت انواع پودر سوخاری ها اطلاع حاصل کنید ، البته بسته به نوع بسته بندی ، کیفیت و نوع و طعم ، محصول قیمت های متفاوتی دارد.

تولید این محصول در ایران رونق فراوانی دارد، اگرچه محصولات خارجی هم طرفداران خود را دارند زیرا که این محصول به جز صادرات از خارج هم وارد می شود و واردات پودر سوخاری هم در حال انجام است.

این را نیز یادآور شویم که درست است قیمت ها تفاوت چندانی با هم ندارند اما اگر این محصول را از نمایندگی ها ی فروش و بدون واسطه خریداری کنید مقرون به صرفه و ارزان تر می باشد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *