برای اطلاع از قیمت آرد سوخاری سفید با کیفیت خوب باید به توضیحات آرد سوخاری سفید در سایت های معتبرو متن هایی که در این زمینه نوشته شده است مراجعه کنیدو آخرین نرخ آرد سوخاری سفید را بدست آورد. آخرین نرخ آرد سوخاری سفید بر اساس کیفیت مواد اولیه، طعم و مزه، ادویه جات به کار گرفته شده درآن، مواد مصرف شده درآرد سوخاری سفید ، روش تولید آرد سوخاری و نحوه بسته بندی به صورت کاملاً مختلف در نرخ های مختلف در فروشگاه ها ی زنجیره ای واینترنتی به مشتریان عرضه می شود.

آرد سوخاری سفید به دو صورت صنعتی و سنتی توسط تولیدکنندگان تولید می شود. آخرین نرخ آرد سوخاری سفید توسط کارخانجاتی که آرد سوخاری را تولیدمی کنند،قیمت گذاری می شود. هر یک از تولید کنندگان این محصول با مزه های متفاوت را براساس خواسته مشتریان تولید می کند.

آردهای سوخاری سفید سنتی را می توان از خمیر های خشک نان و یا نان های خشک شده خانگی یا آماده موجود در بازار تهیه کردو با آخرین قیمت به فروش برسانند. خانواده هادر سراسر جهان می تواند بر اساس نوع غذا و ذائقه شان آرد سوخاری سفید با طعم چاشنی های مختلف و اندازه های مختلف ریز و درشت انتخاب کنند.در سراسر جهان از طریق نمایندگی می توان این محصول را با آخرین قیمت خریداری کنند.

تولید خانگی آرد سوخاری علاوه بر اطمینان از سالم بودن محصول وبهداشتی بودن آن،هزینه های خانواده و مراکز تهیه غذا را نیز کاهش می دهد.آخرین نرخ آرد سوخاری با توجه به نوع بسته بندی و کیفیت بالا دارای قیمتی مناسب به فروش می رسد. خرید و فروش این محصول توسط واسطه ها آرد سوخاری سفید باعث افزایش قیمت می شود که به خریداران پیشنهاد می شودو با خرید از درب کارخانه و یا نمایندگی این محصول استفاده کنند.

هدف تولید کنندگان همواره ارائه محصولی با کیفیت هست که با نیازسنجی بازارجهانی توانسته است سابقه ای چند ساله را برای خود به ارمغان آورد.صادرات آرد سوخاری سفید در سرتاسر جهان با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می شود.خرید آرد سوخاری با قیمت مناسب مورد استقبال مشتریان قرار گرفته و تولید کنندگان آخرین قیمت را در سایت قرار می دهند.

تولیدی بزرگ آرد سوخاری سفید

کیفیت برتر انواع آرد سوخاری

کیفیت برتر انواع آرد سوخاری آرد سوخاری رنگی که در فست فودی موجود هستند، معمولاً از نان‌ های حجیم تولید می‌شوند. این نان‌ها به طوری حرارت می‌بینند که رطوبتشان گرفته شود، خشک، قهوه‌ای و برشته شوند و زمانی که نان خشک‌ شده به صورت آرد در بیاید، آرد سوخاری آماده بسته‌ بندی است.

آرد سوخاری در انواع آردفست فودی،نوع دانه درشت یا ادویه‌دار به بازار عرضه می‌شود که این مسئله به نوع آسیاب و الک کردن و نوع مصرف آرد، بستگی دارد.معمولاً در تهیه غذاهای سرخ‌ شده برای تردی بیشتر مثلاً در تکه‌ های مرغ، نوع درشت و در تهیه ناگت، کتلت یا ماهی نوع آردی فست فودی بیش‌ترین کاربرد را دارد.

برخی از افراد، عصاره سبزی‌ها یا مرغ و گوشت هم به آردهای سوخاری فست فودی خانگی می‌افزایند. در این صورت، باید آرد افزودنی کاملا خشک باشد و در جای خشک و خنک نگهداری شود. در غیر این صورت، امکان کپک زدن و فساد آرد سوخاری خانگی وجود خواهد داشت.

در تولید نوع ادویه‌ دار آرد سوخاری نیز دو دیدگاه منفی و مثبت مطرح است. در نگرش منفی احتمال می‌رود به دلیل اینکه طعم، بو و رنگ آرد از کیفیت خوبی برخوردار نیست، آن را با ادویه طعم‌ دار کرده‌اند تا طعم نامطلوب و ماندگی آن مشخص نشود اما وجه مثبت این است که با توجه به در نظر گرفتن انواع ذائقه‌ ها، ادویه‌ های مختلف به آن افزوده شود تا مصرف‌ کننده به راحتی بتواند آرد سوخاری ادویه‌ دار مناسب را در پخت گوشت، ماهی، مرغ یا … به کار برد.

آشنایی با انواع آرد سوخاری سفید

آرد سوخاری ارزان در انواع مختلف، دانه درشت یا ادویه‌دار به بازار عرضه می‌شود .آرد سوخاری درانواع آسیاب و الک کردن و نوع مصرف آرد سوخاری، مورد تقاضا مشتریان می باشد.در تهیه غذاهای سرخ‌شده برای تردی بیشتر مثلاً در تکه‌های مرغ، نوع درشت و در تهیه ناگت، کتلت یا ماهی نوع آردسخاری بیش‌ترین کاربرد را دارد.

برخی از افراد، عصاره سبزی‌ها یا مرغ و گوشت هم به آردهای سوخاری خانگی می‌افزایند.در این مرحله ،باید آرد افزودنی کاملا خشک باشد و در جای خشک و خنک نگهداری شود. درغیراین صورت، امکان کپک زدن و فساد آرد سوخاری خانگی وجود خواهد داشت.

در تولید آرد سوخاری نوع ادویه‌دار نیز دو نظر منفی و مثبت مطرح شده است. از نظر منفی به دلیل اینکه طعم، بو و رنگ آرد سوخاری از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست، آن را با ادویه طعم‌دار می کند تا طعم نامطلوب و ماندگی آن مشخص نشود.از نظر مثبت این است که با توجه به در نظر گرفتن انواع ذائقه‌ها، ادویه‌های مختلف به آن اضافه می کنند تا مصرف‌کننده به آسانی بتواند آرد سوخاری ادویه‌دار مناسب را در پخت گوشت، ماهی، مرغ یا … به کار ببرد.

آرد سوخاری مرغوب وسالم را از کجا تهیه کنیم؟ معمولاً نشانه ای برای تشخیص مرغوب‌ ومطلوب بودن این نوع آرد سوخاری وجود ندارد. مگر اینکه بو و رنگ آن طبیعی باشد.آرد سوخاری مرغوب نباید بوی کهنگی و نابدهد و باید دانه‌بندی آن یکسان و یکنواخت باشد. بدلیل این که رطوبت این آرد کم است،احتمال کمی برای فساد آن وجود دارد مگر اینکه در شرایط نامناسب مثلاً محیط مرطوب و به مدت طولانی نگهداری یا از همان ابتدا در تهیه آن، از نان کپک‌زده استفاده شده باشد.

تولیدکنندگان آرد سوخاری کیلویی

تولیدکنندگان آرد سوخاری کیلویی تولید آرد سوخاری به شرح زیر است.

۱- برای تهیه آرد سوخاری سنتی می توانید از هر گونه نان حجیم مثل فرانسوی، باگت، نان همبرگر و… استفاده کنید.برای این کار بهتراست از نان های بیات شده استفاده کرد. ابتدا خمیر داخل نان ها را خارج کرد و آن ها را درشت خرد کرد.

۲- بقیه قسمت نان را هم خرد کنید و بعد داخل سینی فر قرار دهید.شما می توانید از مخلوط چند نوع نان استفاده کنید.

۳- فر را روی ۱۶۰ درجه سانتی گراد تنظیم کردو روشن می کنیدو بعد سینی نان را داخل آن قرار دهیدو حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر باید کرد تا نان ها کاملا برشته شوند و تست شود.

۴- در این هنگام رنگ نان تغییر می کند،همین که روی نان سفت شد و خوب تست شود.

۵- بعد از اینکه نان ها آماده شد، باید کمی خنک شود و بعد آن ها را داخل مخلوط کن بریزد یا با گوشت کوب می کوبند تا کاملاخرد شود.

۶- میزان ریز و درشت بودن آرد توسط تولید کنندگان تشخیص می دهند. می توانید کاملا آن ها را آرد کرد. البته بهتر است که کمی درشت باشد تا غذا خوشمزه تر شود.

بسته بندی کیلویی آرد سوخاری

آرد سوخاری از آسیاب کردن نام های حجیم شده که طی مراحلی خشک و برشته می شوند، به دست می آید و در انواع مختلف ساده یا سفید و طعم دار و رنگی وجود دارد. ما در این مطلب می خواهیم به مقایسه کاربرد آرد سوخاری با رنگ های مختلف بپردازیم. فروش آرد سوخاری در ایران بالاست.

قبل از هر توضیحی باید بدانید آرد سوخاری با پودر آن تفاوت دارد، در واقع آرد ریز تر از پودر است. در مورد رنگ های مختلف این محصول هم باید بدانید که ادویه های مختلفی که به آرد اضافه می شود سبب رنگی شدن آن می شود، مانند گلپر، زردچوبه، فلفل قرمز، آویشن، پودر نعنا، شوید، ریحان که رنگ های طبیعی به آرد می دهند. گاهی نیز ممکن است از رنگ های خوراکی مجاز استفاده شود.

آرد سوخاری با رنگ های مختلف استفاده های مختلفی دارد و بر حسب همین موارد استفاده دسته بندی می شود. به عنوان مثال برای تهیه مرغ سوخاری از آرد سوخاری نارنجی یا قرمز بیشتر استفاده می شود. برای تهیه ناگت، کتلت و غذاهایی از این قبیل از آرد سوخاری سفید استفاده می شود. علاوه بر این ها طعم مختلف این محصول و مصرف آن با سلیقه افراد نیز مرتبط است و هرکس هر طعمی از این آرد را که دوست دارد می تواند در تهیه غذاهای سوخاری استفاده کند. بعضی از این آرد ها طعم تندی دارند و برای افرادی که به تندی علاقه دارند مناسب هستند.

فروش ارزان آرد سوخاری سفید

فروش ارزان آرد سوخاری سفید آرد سوخاری محصولی است که از آسیاب کردن نان های حجیم شده خشک به دست می آید و برای تهیه غذاهای فست فودی و سرخ شده استفاده می شود. آرد سوخاری انواع مختلفی دارد که در بین آن ها آرد سوخاری سفید معمول تر و شناخته شده تر است. مرکز عرضه آرد سوخاری سفید ارزان قیمت این محصول را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت در سایت معتبر فروش آن عرضه می کند و به سراسر کشور ارسال دارد.

قیمت آرد سوخاری به عوامل مختلفی از قبیل: نوع آرد، یعنی ساده یا رنگی بودن آن، نوع بسته بندی و وزن آن، شکل عرضه، برند تولید کننده، کیفیت نهایی محصول و غیره بستگی دارد.

معمولا آرد سوخاری ساده یا سفید چون با تمام سلیقه ها هم خوانی دارد استفاده بیشتری نیز دارد، از این رو تولید آرد سوخاری سفید رونق بیشتری داشته و به صنعت پر سودی در دنیای اغذیه تبدیل شده است.

تولیدی آرد سوخاری سفید مرغوب این محصول را از نان های حجیم شده تازه و خوش طعم تولید می کند و در بسته های مختلف و شکیل با مناسب ترین قیمت و به صورت مستقیم از طریق صفحه وب سایت معتبر خود به مشتری عرضه می کند.

آرد سوخاری سفید یکی از انواع مختلف این نمونه محصول هست که در موارد مختلفی برای پخت غذا های گوناگون از آن استفاده می شود. این محصول طعمی عالی به غذای مورد نظر می بخشد که این امر باعث جلب رضایت و نظر مشتریان زیادی به این محصول گردیده است.

خرید آرد سوخاری سفید مخصوص سرخ کردنی

فرایند تولید انواع آرد سوخاری در زیر بیان شده است.

مخلوط کردن:اکسترود کردن دو قلو آرد سوخاری و پف دادن این محصول،ماشین برش تولید کننده، دستگاه خرد کن خرده های سوخاری، خشک کن با اجاق گاز این محصول وفرو کردن خرده های سوخاری مخلوط میکنند.

مخلوط کن :آردسوخاری سفید مخلوطی از مواد خام، مواد کمکی، و آب را با سرعت متوسط مخلوط می کنند .

بالابر: در مرحله بعد مخلوطی از مواد آرد سوخاری را به دستگاه فیدر منتقل می کنند.

دستگاه اکسترودر پیچ دو قلو : دستگاه شامل یک سیستم تغذیه، یک سیستم اکستروژن، یک سیستم برش دوار، یک سیستم گرمایش، یک سیستم انتقال، و سیستم کنترل برای آرد سوخاری است. با استفاده از فن آوری پیشرفته اکستروژن پیچ، مواد با درجه حرارت بالا و فشار بالا هم کامل می شوند و هم زمان انبساط می شود.

مواد خام دستگاه برش: این دستگاه تولید آرد سوخاری به طور کلی با منتقل کردن توسط نوار نقاله و قطع کشش دو کاره و دو طرفه برای بخش های طولانی، و دیگر شکل های غذاهای کوچک مانند سالاد، سیب زمینی سرخ کرده، غذای لوله ای ، نیمه دایره ای زیادیافته و یا اکسترود شده و دیگر مواد غذایی به کار می رود.

بالابر: برای زیاد شدن و بالابردن آرد سوخاری برای رسیدن به اجاق مورد استفاده قرار می گیرد.

صادرات انواع آرد سوخاری سفید

صادرات انواع آرد سوخاری سفید تولید کننده آرد سوخاری سفید عمده را در انواع بسته بندی به مشتریان عرضه می شود. این محصول را به شرکت های پخش مواد غذایی وفروشگاه های بزرگ فرستاده می شود تا این شرکت های پخش انواع آرد سوخاری سفید به صورت عمده را در تمام مراکز فروش معتبرهمچون فروشگاه های فروش مواد غذایی توزیع می کنند .

همه اقشار جامعه بتوانندآرد سوخاری عالی خریداری کنند.تولید کنندگان انواع آرد سوخاری سفید عمده را در سایت نولیدکنندگان که به همین منظور راه اندازی شده است قرار می دهند تا تمام خریداران مواد غذایی با جستجو مختصر و بدون صرف زمان و خارج شدن از خانه بتوانند از انواع آرد سوخاری سفید ممتاز وعمده اطلاع پیدا کنند.

انواع این محصول در سایت قرار دارد ومشتریان با ثبت سفارش و به صورت عمده این محصول را خریداری می کنند. برای خرید عمده آرد سوخاری ممتاز با قیمتی کهدر سایت برای تولید کننده تعیین شده می توانید از انواع آرد سوخاری سفیدخریداری کرد. اگر مشتری متقاضی این محصول با قیمتی ارزان تر باشد.بهتر است واسطه ها را کنار گذاشته و این محصول را به صورت مستقیم و یا از خریدآردسوخاری سفید به صورت عمده با قیمتی ویژه سود ببرید.

صادرات آرد سوخاری سفید به صورت عمده یکی از گزینه های مهم در مواد غذایی به کشورهای عراق،افعانستان،روسیه و کشورهای اروپایی می باشد.بهترین آردسوخاری سفید عمده مخصوص صادرات باقیمت مناسب و کیفیت مطلوب هست.از این جهت تولیدکنندگان آردسوخاری سفید می توانند با در نظر گرفتن الویت کشور مقصد قیمت و یا کیفیت بهترین آردسوخاری مناسب با آن را صادر نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *