پودر سوخاری برای نرم کردن و خوشمزه کردن ماهی، مرغ، قارچ، کتلت و … استفاده می شود. این پودر از نان حجیم خشک شده بوجود می آید و توسط دستگاه آسیاب به شکل پودر شده تولید می شود. برای طعم دار کردن آرد سوخاری به آن انواع ادویه جات همچون فلفل، نمک، پودر پیاز، پودر سیر، جعفری و … اضافه می شود. تولید انواع پودر سوخاری آماده بسته بندی توسط بزرگترین کارخانه این محصول تولید و به بازار عرضه می گردد.

تولید انواع پودر سوخاری پولکی آماده بسته بندی

مزایای استفاده از پودر سوخاری آماده

مزایای استفاده از پودر سوخاری آماده پودر سوخاری آماده از نان های حجیم که کاملا خشک شده اند و رطوبت آنها گرفته شده است، تولید می شوند. مزایای زیادی برای این محصول وجود دارد که یکی از آنها در دسترس بودن همیشگی است. در مواقعی که زمان کافی برای تهیه ی پودر سوخاری در منزل ندارید، بهترین روش استفاده از پودر سوخاری آماده می باشد. 

دیگر مزایای این محصول ماندگاری بالای آن می باشد. به دلیل اینکه رطوبت آن کاملا جذب شده اگر در جای خشک و خنک آن را نگهداری کنید مدت ها بدون اینکه کیفیت اولیه خود را از دست بدهد، قابل استفاده است. 

بهترین ویژگی آرد سوخاری آماده که باعث محبوبیت بالای آن شده است، تنوع بالا در طعم می باشد. علاوه بر این آرد سوخاری در انواع پودر، ادویه دار و یا دانه درشت وجود دارد. آرد سوخاری مرغوب دارای رنگ و بوی طبیعی می باشد و در تولید آن از هیچ گونه مواد افزودنی و نگهدارنده ی شیمیایی استفاده نشده است. 

صادرات بهترین پودر سوخاری طعم دار ایرانی

صادرات بهترین پودر سوخاری طعم دار ایرانی پودر سوخاری در کشورمان علاوه بر مصارف داخلی، جهت صادر کردن به کشورهای همسایه نیز انجام می شود. صادرات بهترین پودر سوخاری طعم دار ایرانی توسط برترین و بزرگترین تولید کننده ی آن به کشورهای خارجی به صورت عمده صورت می گیرد. 

پودر سوخاری صادراتی دارای کیفیت درجه یک بوده و طعم بی نظیری دارد.  این محصول دارای مجوزهای قانونی تولید و استانداردهای بین المللی می باشد. بهترین پودر سوخاری طعم دار ایرانی از مواد درجه یک تولید شده است و پس از الک کردن در بسته بندی های مخصوص سلفونی و … قرار داده می شود. 

برای خرید عمده این محصول با کیفیت درجه یک و معتبر بهتر است آن را از این سایت عرضه کننده پودر سوخاری دریافت کنید، تا علاوه بر کیفیت محصول، قیمت آن نیز برای شما به صرفه تر باشد. 

عرضه آرد سوخاری درجه یک و ممتاز در بازار خارجی  نیز به صورت گسترده انجام می شود که افراد زیادی از آن استقبال می کنند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *