پودر سوخاری کنتاکی یکی از بهترین پودر های غذایی می باشد که باعث می شود در هنگام سرخ کردن کنتاکی لایه ای بسیار خوشمزه توسط سره شدن به وجود بیاید و این به دلیل داشتن مواد اولیه ی آن می باشد. تولید کننده پودر سوخاری کنتاکی در تمام نقاط ایران وجود دارد اما باید بدانید که این تولید کننده ها ابتدا مواد اولیه ی تولید این پودر ها را تهیه می کنند و سپس آن ها را تولید می کنند.

تولید کننده پودر سوخاری کنتاکی

بهترین فرمول برای تهیه پودر سوخاری کنتاکی

بهترین فرمول برای تهیه پودر سوخاری کنتاکی باید بدانید که پودر های سوخاری را می توان در خانه نیز تولید و استفاده کرد و با بهترین کیفیت نیز تولید می شوند چرا که این پودر ها به روش سنتی بهترین کیفیت را دارند اما باید از بهترین فرمول تولید این پودر ها استفاده کنید تا پودر های کنتاکی با کیفیتی را تولید کنید و بتوانید به خوبی از آن ها استفاده کنید.

تولید این پودر ها بسیار آسان می باشد اما باید بدانید که مواد اولیه ی این پودر های سوخاری کنتاکی بسیار مهم می باشند و از مهم ترین مواد اولیه ی آن ها می توان به آرد گندم، آرد سوخاری و نشاسته پودر شده اشاره کرد، باید بدانید می توانید طعم دهنده های دیگری مانند فلفل نیز با آن ها اضافه کنید اما باید ابتدا مواد مهم را مخلوط کرد.

از مواد دیگری که برای تهیه ی این پودر های سوخاری خانگی می توان به جوش شیرین، شکر، شیر کوبیده به خصوص نوع کوهی آن، فلفل سیاه، پاپریکا دارچین، میخک، آویشن، گشنیز و زنجبیل و زرد چوبه به نسبت همدیگر، نمک و فلفل قرمز اشاره کرد، باید بدانید که این مواد بسیار مهم می باشند.

در صورت داشتن این مواد اولیه تهیه‌ ی پودر سوخاری بسیار آسان می باشد و باید بدانید که بهترین فرمول برای تهیه ی این پودر ها راحت ترین فرمول می باشد، یکی از بهترین فرمول های تهیه ی این پودر ها ابتدا باید تمام مواد اولیه را با بهترین و به اندازه ترین نسبت با همدیگر مخلوط کرد و سپس آن ها را در مخلوط کن و آسیاب کن قرار دهید و آن را روشن کنید و پودر به دست آمده بهترین پودر سوخاری خانگی می شود.

پودر سوخاری کنتاکی از کجا بخرم؟

پودر سوخاری کنتاکی از کجا بخرم؟ خرید پودر سوخاری را می توان حتی از مراکز معمولی در شهر ها نیز خریداری کرد اما می توانید نوع خانگی آن ها را در مراکز بزرگ و معتبر خریداری کرد، این پودر های سوخاری تقریبا در بیشتر مراکز توزیع کننده مواد غذایی وجود دارند و می توان این پودر های سوخاری را از آن جا خریداری کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *