پودر سوخاری گرانول یکی از نمونه محصولات خوراکی و مفیدی به شمار می آید که امروزه تولید کننده این محصولات آن را به وسیله امکانات و تجهیزات مناسبی تولید نموده و سپس آن را به روش آسانی در اختیار افراد مختلف در سراسر کشور قرار می دهد و بخشی از نیاز آنان را تامین می نماید.

تولید کننده پودر سوخاری گرانول

طرز تهیه پودر سوخاری گرانول

طرز تهیه پودر سوخاری گرانول پودر سوخاری گرانول یکی از پودر های شناخته شده و پرطرفداری می باشد که در کشور ما محبوبیت بسیار زیادی را دارد و به رنگ های مختلفی از جمله: سفید، نارنجی و طلایی تهیه و تولید می شود که در تهیه غذاهای مختلفی چون مرغ، میگو، قارچ و… مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین طرز تهیه پودر سوخاری گرانول به شرح زیر می باشد:

  • مرحله اول: ابتدا بایستی اضافات نان های همچون: باگت، جو و… را نیز تکه تکه نمود و سپس آن را در ظرف مناسبی قرار داد و تحت دمای مناسبی در فر گذاست تا میزان رطوبت آن کاهش پیدا کند.
  • مرحله دوم: تکه های نان خشک شده را به شکل صحیحی بایستی آسیاب نمود.
  • مرحله سوم: پس از آسیاب نمودن ، نان را الک می نماییم تا میزان تکه های درشت تر از آن جدا شود و سپس دوباره فرایند آسیاب کردن را بر روی آن تکرار می کنیم.
  • مرحله چهارم: نان های آسیاب و خرد شده را دوباره در برابر حرارت مناسبی قرار داده تا هیچ گونه رطوبتی در آن وجود نداشته باشد.

پس از گذراندن این مراحل، پودر سوخاری گرانول تهیه شده و قابل استفاده می باشد.

مرکز عرضه پودر سوخاری گرانول

مرکز عرضه پودر سوخاری گرانول عرضه پودر سوخاری یکی از اقدامات موثر و پرکاربردی می باشد که موجب شده افراد در هر کجایی که هستند به سهولت بتوانند به این محصول دسترسی لازم را داشته باشند و آن را فراهم آورند.

همچنین مزایا و ویژگی های منحصر به فرد این پودر سوخاری موجب شده که در میزان افزایش توزیع و پخش آن توسط مرکز عرضه پودر سوخاری گرانول رشد چشمگیری را داشته و بازار خوبی را برای آن به ارمغان آورد.

علاوه بر این، این مرکز عرضه محصولات خودر ا به صورت اینترنتی و به شکل عمده در سراسر کشور پخش می نماید به نحوی که افراد می توانند این پودر را با قیمت بسیار استثنایی و مقرون به صرفه ای سفارش نمایند و این امر موجب رضایت و افزایش خریداران آن نیز شده است.

همچنین عرضه مستقیم و بدون واسطه پودر سوخاری گرانول، یکی دیگر ار روش های مطمئن و کارآمدی محسوب می شود که این زمینه به خوبی محیا شده افراد بتوانند این محصول را تهیه نمایند و این روش در میزان کاهش قیمت نهایی این پودر و روز افزون شدن عرضه آن نقش بسزایی را دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *