خرید مستقیم آرد سوخاری پانکو از نماینده های فروش این برند به صورت اینترنتی از سراسر کشور به آسانی انجام می شود. آرد سوخاری پانکو این روزها از محبوب ترین اشکال آرد سوخاری بوده و بسیار مورد مصرف رستوران دارها و خانم های خانه دار است. توزیع آرد سوخاری در بسته بندی های مختلف با وزن های متفاوت انجام شده و به علت حذف واسطه ها شما می توانید با قیمتی مناسب خریدتان را از طریق وب سایت ما انجام دهید. این محصول به دلیل میزان بالای تقاضا، به چندین روش بسته بندی شده، فله و غیره عرضه می شود.

خرید مستقیم آرد سوخاری پانکو

اطلاعاتی درباره انواع آرد سوخاری

اطلاعاتی درباره انواع آرد سوخاری تاریخچه اولین تولید آرد سوخاری به قرن نوزده و کشور امریکا بر می گردد. پودر سوخاری یا آرد سوخاری از گرما دیدن نان های حجیم و خشک شدنشان به دست می آید. به عبارت دیگر از پودر کردن نان خشک دو بار گرما دیده پودر سوخاری به دست می آید. انواع آرد سوخاری از اضافه شدن اسانس، طعم و رنگ های مختلف به آرد سوخاری ساده تولید می شوند و تنوع نسبتا بالایی نیز دارند. آردهای سوخاری خودشان چربی کمی دارند و گاها جذب روغن در غذا را کمتر از حالت عادی می کنند. از اصلی ترین دسته بندی های این محصول جذاب و خوشمزه می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • آرد سوخاری ساده یا کلاسیک : اولین و قدیمی ترین نوع پودر سوخاری که برای برشته کردن انواع غذا کاربرد دارد و از ذرات ریز نان تولید می شود
  • آرد سوخاری رنگی : در انواع رنگ های سفید، نارنجی، قهوه ای، طلایی و زرد تولید شده و هر کدام برای غذایی خاص کاربردی تر است
  • آرد سوخاری پرک شده : متنوع در سایز دانه بندی و بیشتر غذای مناسب فیله
  • آرد سوخاری پانکو : معروف ترین پودر سوخاری تولید کشور ژاپن با دانه های درشت تر نسبت به سایر نوع ها
  • آرد سوخاری پولکی : ظاهری متفاوت و ورقه ای مانند با جذب کمتر روغن
  • آرد سوخاری طعم دار شده : مناسب از بین بردن بوی ضحم غذاها با طعم های اسپایسی، معمولی، سبزیجات، دودی، سیر و پیاز
  • آرد سوخاری کنجدی : دارای طعم کنجد و ظاهری جذاب
  • آرد سوخاری تمپورا : داشتن ظاهری پفکی و طعمی ترد

عوامل موثر در کیفیت آرد سوخاری

به طور کلی کیفیت نهایی آرد سوخاری به کیفیت و نوع انتخاب مواد اولیه آن بستگی دارد. مواد اصلی آرد سوخاری آرد گندم، روغن، کمی نمک، خمیرمایه و شکر و مواد افزودنی آن موادی مانند آرد سویا، لسیتین، مخمر، مالت، تخم مرغ و چند ماده دیگر است. نوع آرد، میزان مخمر، گلوتن، میزان نمک و شیر خشک مورد مصرف، روش رطوبت گیری نان، میزان درجه حرارت، بهداشت محیط، نوع فر و مش بندی خود پودر همگی از عواملی هستند که کیفیت نهایی آرد سوخاری را تعیین می کنند. مراحل اولیه تولید همه آردهای سوخاری مشابه هم است و پس از آن از آسیاب های متفاوت در سایزهای مختلف رد می شوند. در مجموع کیفیت آرد سوخاری در انتها تاثیر بسیار زیادی در طعم و بافت غذای سرخ شده دارد.

البته معمولا نشانه های خاصی برای تشخیص کیفیت آرد سوخاری وجود ندارد و برای دانستن کیفیت آن، نیاز به مراحل آزمایشگاهی هست اما در عین حال نکات ریزی وجود دارد که می توان با استفاده از آن کیفیت آرد سوخاری را سنجید. نداشتن بوی کهنگی و به اصطلاح بوی نا، یکدست بودن دانه های آرد و داشتن رنگ طبیعی از نشانه هایی است که نشان از تازگی آرد سوخاری دارد. آرد سوخاری حاصل دو بار حرارت دیدن نان های حجیم و در پی آن خشک شدن همه ی رطوبت موجود در نان و سپس پودر شدن آن تولید می شود به همین دلیل هیچ رطوبتی ندارد و خشک خشک است و احتمال فاسد شدن آن بسیار کم است مگر اینکه در طولانی مدت در شرایط خیلی نامناسبی مانند محیط مرطوب نگهداری شود و یا از ابتدا از نان کپک زده تولید شده باشد. بهتر از آرد سوخاری داخل ظرف در بسته و در جایی خشک و خنک نگهداری شود تا بوی نامطبوع به خود جذب نکند و با کیفیت باقی بماند.

موارد مصرف آرد سوخاری

موارد مصرف آرد سوخاری غذاهای سوخاری در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. در تهیه بیشتر غذاهای سرخ شده برای تردی بیشتر و دادن طعم خاص تر به غذا، معمولا از آرد سوخاری استفاده می شود که کاملا سطح غذای مورد نظر را پوشش داده و شکل نهایی و طعم آن را تغییر می دهد. به طور معمول غذاهای سوخاری در سه مرحله آماده می شوند. ابتدا غذای مورد نظر داخل آرد، سپس داخل تخم مرغ و در آخر در ظرف آرد سوخاری غلتانده می شود. با این روش پوشش کاملی روی غذا شکل گرفته و پس از سرخ شدن شکل ظاهری و طعم بی نظیری به غذا می دهد و همچنین باعث حفظ رطوبت داخلی غذا شده و از خشک شدن آن پس از سرخ جلوگیری می کند. اگر بخواهید پوشش نهایی آرد سوخاری غذایتان ضخیم تر باشد مرحله ی تخم مرغ و آرد سوخاری را تا چند بار می توانید تکرار کنید. بهتر است بعد از تمام شدن این مراحل تا ۳۰ دقیقه در یخچال به غذا استراحت بدهید‌ تا پوشش کاملا به غذا بچسبد و سپس آن را در روغن مخصوص سرخ کردنی، سرخ کنید. دمای بالای روغن و جای وسیع تر برای هر تکه از غذا از نکات ساده ای است که باعث می شود در نهایت غذایتان تردتر و خوشمزه تر شود. پس از سرخ شدن نیز آن را روی توری میله ای قرار دهید تا هم روغن اضافی آن خارج شود و هم از دو طرف هوا خورده و ترد بماند. اگر مرحله ی روغن گیری غذای سوخاری را روی دستمال روغن گیر انجام دهید تردی خود را از دست می دهد.

مرغ، ماهی، میگو، پیاز، فیله و گوشت از نمونه غذاهایی هستند که نوع سوخاری آن ها بسیار مورد پسند تر از نوع ساده آنهاست‌ و باعث ترد تر شدن این غذاها می شود.

بهترین تولیدکننده آرد سوخاری

زمانی که صحبت از مواد غذایی در میان باشد، کیفیت محصول از اولین نکات حائز اهمیت است چرا که به طور مستقیم با سلامت انسان ها در ارتباط است. آرد سوخاری یکی از آردهای پر مصرف و محبوب بین خانم های خانه دار و رستوران دار هاست و مانند ادویه یکی از افزودنی های خوشمزه ی این روزهاست که طعم بهتری به غذا می دهد. تولید آرد سوخاری در چند سال اخیر به دلیل پر طرفدار بودن غذاهای سوخاری و فست فودی در ایران بیشتر شده است.

خوشبختانه صنعت تولید آرد در ایران بسیار پیشرفته بوده و به جرئت می توان گفت آرد سوخاری ایران، از بهترین و با کیفیت ترین نمونه های موجود در کل خاورمیانه است که هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت مورد تایید است. به جز کیفیت نهایی محصول، مهر استاندارد، نوع بسته بندی و در نهایت قیمت مناسب همگی از عواملی هستند که با توجه به آنها می توانیم بهترین تولیدکننده برای آرد سوخاری را پیدا کنیم. در دسترس بودن همیشگی محصول نیز یکی دیگر از فاکتورهایی است که می توان با آن بهترین تولیدکننده را پیدا کرد، چرا که رستوران دارها و صاحبین فست فودها، پس از استفاده از یک برند و نتیجه گرفتن از آن و رضایت داشتن مشتریان، ترجیح می دهند همیشه از آن برند استفاده کنند.

فروش عمده آرد سوخاری پانکو

فروش عمده آرد سوخاری پانکو حتما نام برند معروف و جهانی پانکو را شنیده اید. اگر تا به حال از این آرد سوخاری جذاب استفاده نکردید، پیشنهاد می کنیم حتما یک بار طعم بی نظیر آن را امتحان کنید. بازار فروش آرد سوخاری پانکو در سراسر کشور بسیار مورد استقبال قرار گرفته و به دلیل داشتن طعم و عطر خاصی که به غذا می دهد بسیار پر طرفدار است. این نوع آرد سوخاری درشت تر از نوع معمولی بوده و در طعم های مختلف ساده و یا اسپایسی تولید و توزیع می شود. این آرد سوخاری پای ثابت مواد اولیه در رستورانها و فست فودهاست و در واقع از این طریق جای این نوع غذاها در منازل نیز بیش از پیش باز شده است.

در هنگام خرید قیمت، شاید یکی از مهم ترین مولفه هایی باشد که به آن توجه می شود و خرید عمده می تواند این قیمت را بسیار پایین بیاورد. خرید آرد سوخاری کیلویی بیشتر توسط خرده فروشان و صاحبین مشاغل مرتبط با مواد غذایی انجام می شود. خرید آرد سوخاری عمده، بهترین روش برای فروشندگان و رستوران داران است، چرا که قیمت نهایی محصول برایشان بسیار به صرفه تمام می شود. خرید این محصول به صورت فله برای رستوران داران در صورتی که جای مناسب و بدون هیچ گونه رطوبتی برای نگهداری آن داشته باشند، بهترین گزینه است. اما سوالی که شاید پیش بیاید این است که آیا تولیدکننده معتبری برای این محصول در ایران هست؟ آیا برند معتبر و معروفی در ایران برای تولید ارد سوخاری پانکو وجود دارد؟ مهم ترین فاکتورها برای رضایت خریداران یک محصول، خدمات به موقع، قیمت مناسب، رعایت بهداشت و وضوح شرایط تولید است.

مراکز توزیع آرد سوخاری پانکو

پانکو نوعی آرد سوخاری تولید شده به روش ژاپنی است که معنای لغوی آن تکه های ریز نان است. بافت حجیم و ظاهر خاص این آرد سوخاری باعث می شود تا جذب روغن بسیار پایین تر و در عین حال ظاهری شکیل تر از سایر آردها داشته باشد. آرد سوخاری پانکو بسیار خوش طعم، با کیفیت و دارای چند طعم مختلف است، به همین دلیل کلیه سلایق را پوشش می دهد. این پودر نه تنها در کشور خودمان ایران مصرف می شود، بلکه به کشورهای دیگر نیز صادر می شود.

از آنجایی که این روزها خرید اینترنتی بسیار رایج شده، این محصول نیز از این قائده مستثنی نیست. این محصول نسبت به نوع و مقدار بسته بندی قیمت های متفاوتی دارد. این که یک خریدار، رستوران دار و یا یک تاجر بتواند به سادگی محصول مورد نظر خود را سفارش داده و در مدت زمان کوتاهی تحویل بگیرد، از مهم ترین نکاتی است که باید مراکز توزیع آرد سوخاری به آن توجه کنند.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت ما که یکی از مراکز اصلی توزیع آرد سوخاری پانکوست، این محصول را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. خرید آرد سوخاری ارزان لزوما به معنای خرید آرد بی کیفیت نیست. شما می توانید با انتخاب یک نمایندگی فروش مطمئن این آرد سوخاری پانکو را با کیفیت قابل قبول و قیمتی مناسب تهیه کنید. ما تلاش می کنیم شرایطی را برایتان فراهم کنیم تا این محصول همیشه در دسترستان بوده و با توجه به میزان نیازتان هر لحظه قادر به تهیه آن باشید‌. خرید آسان و سریع، قیمت مناسب، ارتباط مستقیم با مرجع فروش، حذف واسطه های بین خریدار و فروشنده همگی از عواملی هستند که شما را مطمئن می کنند انتخاب درستی کرده اید.

قیمت روز آرد سوخاری پانکو کیلویی

قیمت روز آرد سوخاری پانکو کیلویی آرد سوخاری پانکو این روزها بسیار پر طرفدار بوده و توسط برندهای داخلی و خارجی زیادی تولید می شود. قیمت این محصول به نسبت تولید داخلی یا خارجی بودن آن و همچنین اعتبار یک برند متفاوت و متغیر است. قیمت آرد سوخاری کیلویی با توجه به عوامل متفاوتی تعیین می شود که از مهم ترین این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • درجه کیفی آرد سوخاری
  • میزان تولید محصول در داخل کشور یا واردات آن
  • نحوه عرضه در بازار
  • نوع و مقدار بسته بندی های موجود در بازار
  • دارای مجوز و پروانه بهداشت

اگر شما هم به دنبال خرید آرد سوخاری باشید، حتما تا به حال اسم پانکو به گوشتان خورده است. این آرد بسیار پرطرفدار و با کیفیت است و در اکثر رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که می دانید در صورت خرید یک محصول به صورت بسته بندی شده، هزینه ی بسته بندی را نیز پرداخت می کنید، به همین دلیل اگر آرد سوخاری پانکو را برای فروش در فروشگاه و یا برای مصرف عمده در رستوران و فست فود می خواهید بهتر است به سراغ خرید این محصول به صورت فله و کیلویی بروید. این محصول در بسته بندی های ۲۰ کیلویی و با رنگ های سفید و نارنجی و طعم های ساده و اسپایسی به فورش می رسد. فروش این محصول به طور مستقیم از درب کارخانه بوده و هیچ گونه هزینه اضافی را برای خریدار شامل نمی شود. ما تلاش کردیم با حذف واسطه های بین خریدار و فروشنده و فروش اینترنتی بهترین شرایط فروش را برای خریدار فراهم کرده تا از لحاظ اقتصادی فشار چندانی متحمل نشوند. لیست قیمت فروش دائما در سایت به روز رسانی شده و شما هر لحظه می توانید با اطمینان از این موضوع که خریدی با بهترین قیمت دارید، هر میزان سفارشی که دارید را ثبت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *