تولید کننده پودر سوخاری فلافل

خرید پودر سوخاری کیسه ای پانکو (panko) 10 کیلویی در دو نوع ساده (سفید) و نارنجی، در بسته های نایلونی بزرگ به قیمت درب کارخانه و نمایندگی از طریق این شرکت در حجم عمده امکان پذیر می باشد. فروش انواع آرد سوخاری پانکو وارداتی محصول ویتنام توسط نماینده شرکت پانکو در تهران یا از طریق این وب سایت انجام می شود.

پودر سوخاری 10کیلویی پانکو پودر سوخاری 10کیلویی پانکو

آرد سوخاری پانکو

کلمه پانکو یا panko در زبان ژاپنی به معنای خرده نان می باشد. تولید پودر سوخاری پانکو از مرحله پخت نان تا خشک و آسیاب کردن نان به شیوه کاملا متفاوت انجام می گیرد. بعد از بوجود امدن پودر سوخاری پانکو شاهد تحول عطیم در تولید و فروش انواع پودر سوخاری پانکو بوده ایم. چنان که بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی نیز اقدام به تولید انواع پودر سوخاری با نام پانکو نموده اند.

پودر سوخاری یا آرد سوخاری پانکو به شکل درشت و یکدست می باشد و در بسیاری از موارد به نام های پودر سوخاری پرک و یا گرانول نیز معرفی می شود. پودر سوخاری پانکو برای سرخ کردن انواع غذاها مانند: مرغ، ماهی، میگو و … کاربرد دارد و شکل زیبایی به غذا می دهد.

خرید پودر سوخاری کیسه ای

 

خرید پودر سوخاری کیسه ای

نحوه استفاده از پودر سوخاری پانکو ساده و آسان می باشد. اما با این وجود شرکت پانکو به جهت احترام به حقوق مشتری طرز تهیه و یا طرز استفاده از این محصول را بر روی بسته بندی های خو درج کرده است. حائز اهیمت است این نکته که هر کدام از محصولات شرکت پانکو از تاریخ تولید به مدت دو سال امکان استفاده خواهند داشت.

انواع آرد سوخاری پانکو:

  1. ارد سوخاری ساده (سفید)
  2. ارد سوخاری نارنجی (پابریکا)
  3. ارد سوخاری طلایی (اسپایسی)
  4. آرد تمپورا پانکو (پفکی)
  • ارد سوخاری یا پودر سوخاری ساده پانکو در بسته های 200 گرمی، یک کیلویی و 10 کیلویی با قیمت های متفاوت در یک مدل بسته بندی تولید و به فروش می رسد. پودر سوخاری ساده پانکو بدون ادویه بوده و باید ابتدا ادویه های مورد نیاز را به تخم مرغ اضافه کرده و سپس  تکه های مرغ، ماهی و یا میگو را در این مایع آغشته کرده و سپس در پودر سوخاری پانکو کاملا پوشش دهید.

خرید پودر سوخاری کیسه ای

  • پودر سوخاری نارنجی پانکو از رنگ طبیعی پابریکا تولید می شود که به غذا رنگ بی نظیری می دهد. این پودر نیز همانند پودر ساده پانکو بدون ادویه بوده و به همان روش گفته شده استفاده می شود. این محصول نیز مانند پودر سفید پانکو در بسته بندی های 200 گرمی، 1 کیلویی و 10 کیلویی به فروش می رسد.

خرید پودر سوخاری کیسه ای

  • پودر سوخاری طلایی پانکو شامل درصد زیادی فلفل می باشد و به رنگ قهوه ای کم رنگ یا طلایی تولید می شود. این محصول فقط در بسته های 200 گرمی و 1 کیلویی تولید می شود.

خرید پودر سوخاری کیسه ای

  • آرد تمپورا پفکی پانکو در بسته های 500 گرمی برای پفکی کردن مرغ، ماهی و میگو استفاده می شود.

نحوه خرید پودر سوخاری کیسه ای پانکو 10 کیلویی

همانطور که گفته شد خرید پودر سوخاری کیسه ای توسط این شرکت در حجم عمده برای عرضه به رستوران ها،فست فودها، کافی شاپ و کلیه خریداران این محصول به صورت اینترنتی به فروش می رسد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت و مشاهده محصول می توانید با این مجموعه تماس حاصل نمایید.

خرید پودر سوخاری کیسه ای

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!