پودر سوخاری از آن دسته مواد غذایی می باشد که در آشپزخانه‌ها پرطرفدار بوده و استفاده از آن در دستور کار بسیاری از آشپزان بانوان و آقایانی که در منزل آشپزی می کنند قرار دارد، پودر سوخاری انواع مختلفی داشته و هر کدام برای سوخاری کردن یک سری از غذاها استفاده می شود امروزه پودر سوخاری ادویه دار برای مزه دار کردن انواع مرغ و ماهی و گوشت استفاده میشود و جزو پرطرفدارترین پودر های سوخاری موجود در بازار می باشد پودر سوخاری فلفلی بیشتر در جنوب کشورمان برای سوخاری کردن انواع مرغ و ماهی استفاده شده و طرفداران بسیاری دارد.

بازار خرید پودر سوخاری فلفلی

فرآیند تولید پودر سوخاری فلفلی درجه یک

فرآیند تولید پودر سوخاری فلفلی درجه یک پودر سوخاری همان طور که می‌دانید از پخت مجدد نان های حجم دار طی دما و زمان مشخصی تهیه و تولید می‌شود، نان های حجم داری که به مصرف نشده باشند و باقی مانده اند در صورت اینکه فاسد نشده، کپک زنده باشنده یا بوی ترشیدگی ندهند را مجدداً در فرهای صنعتی با خانگی پخته پس از کشیده شدن رطوبت تمام نان و خشک شدن کل نان و برشته شدن آن را از فر درآورده و سپس پودر می‌کنند.

باید توجه داشت که پودر سوخاری درجه ۱ از نان های با کیفیت تهیه می‌شود، کم تر از حد مجاز در فر قرار نمی‌گیرد که رطوبت داشته باشد و آرد سوخاری بی‌کفیتی را به شما تحویل دهد. بیش از حد نیز در فر باقی نمی‌ماند که رنگ آن سیاه شده باشد و آرد سوخاری تیره و کدر باشد یا تلخ شده و بودی سوختگی دهد.

مدت زمان مشخص باید نان ها در فر باشند تا کیفیت خود را حفظ کرده و پودر سوخاری مرغوبی در نهایت حاصل شود، پس از آسیاب کردن نان های برشته شده آن را با ادویه های مخصوص مثل فلفل ترکیب کرده و پودر سوخاری فلفلی، پودر سوخاری ادویه دار و مرینیت آماده است. بدین صورت یک پودر سوخاری با کیفیت برای تهیه انواع غذاهای سوخاری و تند در اختیار شماست. در کارخانه جات پس از اضافه کردن ادویه جات این پودر ها جهت بسته بندی به بخش نهایی ارسال می‌شوند.

سفارش بدون واسطه پودر سوخاری فلفلی

سفارش بدون واسطه پودر سوخاری فلفلی برای سفارش بدون واسطه پودر سوخاری فلفل و پودر سوخاری کنتاکی به گروه های تولید کننده و مجموعه‌های بازرگانی این محصول مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات لازم در خصوص انواع پودر سوخاری ادویه‌دار، نوع بسته بندی و استعلام قیمت از کارشناسان فروش این مجموعه‌ها اقدام به خرید این محصول کرده و کیفیت آن نهایت بهره را ببرید.

این گروه تولیدی و مجموعه بازرگانی با هدف ارتقای هرچه بیشتر کیفیت محصولات داخلی و آماده سازی آن برای امر صادرات به کشور خارج از ایران تشکیل شدند و همه روزه برای ارائه خدمات ویژه فروش و پاسخ دادن به سوالات شما در خصوص انواع پودر سوخاری آماده هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *