پودر سوخاری عمده از نان های حجیم که رطوبت آنها از بین رفته است ، درست می شود . نان هایی که از آن ها پودر سوخاری تولید می شود ؛ قهوه ای رنگ ، حجیم و برشته هستند . در واقع نان های حجیم و برشته شده اگر به فروش نرسد ، به کارخانه ها باز می گردد و در طی فرآیندی به پودر های سوخاری تبدیل می‌شوند . نان هایی که به کارخانه ها باز می گردند طی دو فرایند که بر روی آنها انجام می‌شود ، رطوبت به طور کامل از آنها گرفته شود . در دستگاه های به صورت پودر سوخاری درشت و ریز تبدیل می‌شوند .

سفارش خرید پودر سوخاری عمده

آشنایی با انواع مختلف پودر سوخاری

آشنایی با انواع مختلف پودر سوخاری

آرد های سوخاری در انواع مختلف درشت و ادویه دار به بازار عرضه می‌شود . بسته به نوع آسیاب کردن با هم تفاوت دارند . متخصصان بر این باورند که ادویه باعث کاهش کیفیت پودر سوخاری می‌شود و از جهت دیگر ادویه های مختلفی که در این پودر های سوخاری وجود دارد ؛ باعث شده تا سلایق مختلف به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند و برای مصرف کنندگان استفاده از آن آسانتر و در دسترس تر باشد .

توزیع پودر سوخاری در همه فروشگاه ها و سوپرمارکت ها انجام می شود . به راحتی نمی توانید از خراب بودن پودر سوخاری اطلاع پیدا کنید ، تنها روش برای اینکه افراد توانمند متوجه شوند که این پودرها سالم است یا خراب ؛ این است که ببینند بوی نا و نم می دهد .اگر پودر سوخاری بوی نا دهد ، از خرید آن صرف نظر کنید . زیرا احتمال خرابی آن بسیار است .

برای نگه داری آرد سوخاری باید آن را به دور از رطوبت نگهداری کنید . مثلاً هیچگاه پودر سوخاری را در یخچال قرار ندهید زیرا که نم می کشد و حالت خود را از دست می‌دهد و خراب می‌شود . امروزه از آرد سوخاری برای تهیه انواع سرخ کردنی ها همانند : ماهی ، میگو ، مرغ ، سیب زمینی ، قارچ و هر چیز دیگری که قابل سرخ‌کردن باشد و بخواهید آن را حجیم تر و بزرگتر کنید ، مورد استفاده قرار می گیرد . البته لازم به ذکر است که پودرهای سوخاری از طرف متخصصان تغذیه تایید نمی شود زیرا که به‌صورت سرخ شده مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد .

مرکز عرضه پودر سوخاری عمده

مرکز عرضه پودر سوخاری عمده

برای تهیه پودر سوخاری ارزان معمولاً در خانه های خود بعد از استفاده کردن از نان ساندویچی و اینکه وسط آن را در آوردید ، آنها را بیرون نریزید . این قسمت از نان را خشک کرده ، سپس با آسیاب نرم کنید و از الک رد کنید . این یک نمونه روش برای تهیه کردن پودر سوخاری خانگی و ارزان قیمت است که هم به اقتصاد شما کمک می‌کند و هم از سلامتی آن نیز اطمینان بیشتری خواهید داشت .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *