همانطور که میدانید، ناگت یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین غذاهایی است که برای تهیه آن به پودر سوخاری نیاز است. پودر سوخاری مخصوص ناگت معمولا دانه ریز می باشد. البته می تواند ادویه دار یا بدون ادویه باشد.

چنانچه قصد خرید عمده پودر سوخاری فله مخصوص ناگت را دارید، می توانید آن را به راحتی از همین وبسایت سفارش دهید. این محصول کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد.

خرید عمده پودر سوخاری فله مخصوص ناگت

ویژگی های یک پودر سوخاری مرغوب چیست؟

ویژگی های یک پودر سوخاری مرغوب چیست؟

برای اینکه بتوان میزان مرغوبیت پودر سوخاری را تشخیص داد، باید به برخی از ویژگی های آن مانند بو، رنگ، مزه، دانه بندی و … توجه نمود. در ادامه این مطلب نحوه بررسی هر یک از این ویژگی ها شرح داده شده است.

بو: همانطور که میدانید پودر سوخاری نوعی آرد است. آرد اگر به مدت طولانی مصرف نشود، بوی ماندگی می گیرد. پودر سوخاری هم همینطور است. اگر بوی ماندگی بدهد یعنی مرغوب نیست. به طور کلی پودر سوخاری باید از بوی طبیعی برخوردار باشد.

مزه: همانند بو، طعم پودر سوخاری باید کاملا طبیعی و مطلوب باشد.

رنگ: بسته به نوع پودر سوخاری، رنگ آن می تواند سفید، زرد، نارنجی و قرمز باشد.

شکل دانه ها: دانه ها در پودر سوخاری باید هم شکل و هم اندازه باشند. به عبارتی دانه های پودر سوخاری باید با هم یکسان باشند.

البته نکته مهم تری نیز وجود دارد و آن این است که پودر سوخاری باید از مواد اولیه مرغوب تهیه شده باشد تا خودش نیز مرغوب باشد. به عنوان مثال نباید از نان های کپک زده برای تهیه پودر سوخاری استفاده شده باشد. بررسی این موضوع شاید کار ساده ای نباشد. اما خرید از برندهای معتبر می تواند خیال مشتری را از این بابت راحت نماید.

تولید کننده پودر سوخاری فله مخصوص ناگت

تولید کننده پودر سوخاری فله مخصوص ناگت

تولید کنندگان پودر سوخاری معمولا با استفاده از تجهیزات و همچنین به کار گیری روش های گوناگون، این محصول را تهیه می نمایند. به طور کلی برای تهیه پودر سوخاری از نان های حجیم شده یا نان های سوخاری استفاده می شود. این نان ها پس از اینکه به طور کامل خشک و سوخاری شدند تبدیل به پودر می شوند.

امروزه انواع مختلفی از پودر سوخاری تولید می شود. به عنوان مثال پودر سوخاری مخصوص ناگت، پودر سوخاری پولکی، پودر سوخاری طعم دار، پودر سوخاری رنگی، مرینیت و … برخی از انواع آن می باشند.

این مجموعه نیز یکی از بهترین تولید کنندگان انواع پودر سوخاری درجه یک در کشور می باشد. محصولات این تولید کننده با نام تجاری «پانکو» و «آینز» به فروش می رسند.

قیمت پودر سوخاری با توجه به نوع آن متفاوت است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع محصولات، استعلام قیمت ها، خرید و یا ارتباط مستقیم با تولید کننده پودر سوخاری فله مخصوص ناگت، کافی است، تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *