انواع پودر سوخاری صنعتی را می توانید با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت خریداری کنید. پودر سوخاری که به صورت صنعتی تولید می شود در واقع فرآورده ای جانبی از آردم گندم بوده که با اضافه شدن ادویه جات مختلف برای طعم دهی بهتر به غذاها تولید و عرضه می شود. پودر سوخاری صنعتی علاوه بر عرضه و فروش در بازار داخلی، به کشورهای دیگر هم صادر می شود. اضافه کردن پودر سوخاری به ترد شدن غذاها کمک زیادی می کند. البته پودر سوخاری را می توانید در خانه نیز درست کنید.

صادرات انواع پودر سوخاری صنعتی آماده

تفاوت پودر سوخاری صنعتی با خانگی

تفاوت پودر سوخاری صنعتی با خانگی

پودر سوخاری یا همان آرد سوخاری در واقع نوعی ادویه بوده که از خشک کردن نان های حجیم به دست می آید. آرد سوخاری انواع مختلفی دارد و به دو روش صنعتی و خانگی تولید می شود. مهمترین تفاوت هایی که میان انواع آرد سوخاری تولید شده به روش صنعتی و خانگی وجود دارد به شکل، اندازه ذرات، رنگ، طعم و نوع ادویه مورد استفاده در آن برمی گردد.
انواع پودر سوخاری که در حال حاضر به دو روش خانگی و صنعتی تولید می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سوخاری ساده
  • سوخاری رنگی
  • سوخاری پولکی
  • سوخاری کنجدی

انواع آرد سوخاری که در بالا ذکر شد را می توان در تهیه غذاهای مختلف استفاده کرد. طعم و مزه غذاهای سوخاری شده مانند مرغ، ماهی، میگو، فلافل، کتلت، ناگت و … بی نظیر است. علاوه بر بزرگسالان، کودکان نیز تمایل بیشتری به خوردن غذای سوخاری شده نشان می دهند.

البته بهتر است آرد سوخاری را در منزل تهیه کرد تا هم از سلامت مواد اولیه به کار رفته در آن مطمئن شد و هم بتوان به راحتی با آن غذاهای سالمی برای فرزندان خود در منزل درست کرد.

تولید بهترین پودر سوخاری ادویه دار صنعتی

تولید بهترین پودر سوخاری ادویه دار صنعتی

بهترین پودر سوخاری ادویه دار صنعتی به روش های تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست تولید می شود. پودرهای سوخاری صنعتی از ترکیب اولیه نان های حجیم و برخی ادویه جات تولید می شوند. پودر سوخاری صنعتی معمولا دانه درشت تر از پودرهای خانگی بوده و نوع ادویه های مورد استفاده در آن نیز ممکن است متفاوت با انواع پودرهای سوخاری خانگی باشد.

پودرهای سوخاری ادویه دار صنعتی با در نظر گرفتن ذائقه های مختلف، در طعم های مختلفی تولید می شوند تا مصرف کننده بتواند به راحتی با توجه به نوع غذایی که قرار است درست کند، ادویه مناسب را انتخاب و خریداری کند.

بهترین آرد سوخاری صنعتی بدون بو و به رنگ طبیعی بوده و بوی سوختگی و کهنگی نمی دهد. دانه بندی آن تقریبا یکسان بوده و اگر در جای خشک نگهداری شود تا یک سال می توان از آن استفاده نمود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!