عرضه آرد سوخاری مخصوص شنیسل در انواع گوناگون در حجم انبوه توسط مرکز فروش آرد سوخاری صورت می پذیرد. اگر شما در دسته خریداران علاقه مند هستید و تمایل دارید با این محصول آشنایی بیشتری پیدا کنید لطفاً ادامه این نوشته را مطالعه نمایید.

عرضه انواع آرد سوخاری مخصوص شنیسل

با آرد سوخاری مخصوص شنیسل آشنا شوید

با آرد سوخاری مخصوص شنیسل آشنا شوید آرد سوخاری مخصوص برای شنیسل موضوعی است که می خواهیم شما با آن آشنا شوید. همانگونه که بسیاری از شما می دانید شنیسل خوراکی است که با قطعه های بسیار نازکی از گوشت حیواناتی چون مرغ، بوقلمون، بره و گاو که در آرد سوخاری ویژه این خوراک غلتانده می شنوند و در روغن سرخ شده ‌اند تهیه می گردد.

بنابراین استفاده از آرد با قطر دانه های مناسب و کیفیت خوب بسیار در تهیه یک شنیسل خوش طعم موثر واقع می شود. مزیت این ماده این است که اسید چرب ترانس در آن وجود ندارد و به سلامت جسمی مصرف کنندگان صدمه ای وارد نمی کند.

مزه دار بودن پودر شنیسل با چاشنی های گوناگون سبب می شود تا طرفداران بیشتری را به خود جلب نماید و از این رو این پودر در طعم های بسیار متنوع برای شنیسل های مختلف ساخته می شود.

روش های ساخت آرد مخصوص تهیه غذای شنیسل به دو روش کلی صنعتی و سنتی دسته بندی می گردد. اما به طور معمول مجزا از روش تولید و ابزار آلات به کار رفته، نان های با حجم زیاد زمانی که خشک می شوند و دیگر کاربردی به عنوان نان ندارند وارد آسیاب های پودر نان می شوند و به شکل آرد سوخاری در می آیند.

آرد های شنیسل در دو گام زمانی متفاوت پخته شده تا بر روی سطح آن ها زبره ایجاد گردد و سپس آرد شده و در نهایت چاشنی ‌هایی چون فلفل، نمک، پودر کاری، زردچوبه، زعفران و سایر ادویه ها بر حسب کاربرد این آرد به آن افزوده می گردد.

مرکز فروش آرد سوخاری مخصوص شنیسل

مرکز فروش آرد سوخاری مخصوص شنیسل مرکز فروش آرد سوخاری مخصوص شنیسل طعم های متفاوت این محصول را در وزن های گوناگون برای خوراک های شنیسل مرغ، ماهی و سایر خوراک های این دسته به صورت عمده عرضه می دارد.

اکر حوزه تجارت شما در خصوص این محصول می باشد و تمایل دارید آن را با قیمتی ویژه خریداری نمایید، توصیه می کنیم که حجم زیادی از این محصول را سفارش دهید. زیرا از لحاظ اقتصادی خرید کلی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

برای کسب اطلاعات قیمت پودر سوخاری ویژه شنیسل و سایر مشخصه های این کالا و همچنین برای آگاهی از چگونگی ارسال محصول به محل کسب شما می توانید با همکاران ما تماس حاصل کنید تا مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *