آرد سوخاری همبرگر

عرضه مستقیم آرد سوخاری مخصوص همبرگر در سایت های فروش آنلاین و نماینگی های فروش انجام میشود. همبرگر از غذایی هایی است که امروزه طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

آرد سوخاری همبرگر

همبرگر و مواد اولیه آن

امروزه با زیاد شدن مشغله های زندگی، وقت برای آشپزی بسیار کوتاه شده و اکثر مردم به غذا های نیمه آماده مانند همبرگر روی آورده اند.

البته باید گفت که مصرف زیاد و همیشگی این نوع از غذا ها مفید نیست و مضراتی مانند چاقی را به همراه دارد. همیشه باید در سبد غذایی خود غذاهایی که دارای ویتامین و مواد مفید بیش تری هستند را قرار دهید.

به هر حال به دلیل شکل زنگی امروزه ، برای صرفه جویی در وقت مردم با مراجعه به رستوران ها و یا خودشان در منزل از این خوراکی لذیذ استفاده میکنند.

بد نیست الان که از این غذا زیاد استفاده میکنیم مواد به کار برده شده در آن را نیز بدانیم.

ماده ی اصلی آن هم که گوشت است که معمولا به صورت ترکیبی از گوشت گوساله و گوسفند و چربی و ادویه استفاده میشود.

آرد سوخاری همبرگر

آرد سوخاری همبرگر

استفاده از آرد سوخاری در همبرگر به جهت ایجاد انسجام و قوام در همبرگر است. این آرد سبب  پر کردن و تردی همبرگر میشود. و استفاده از آرد سوخاری با کیفیت سبب بالا بردن تردی و کیفیت همبرگر میشود.

همچنین میتوان برای ایجاد تردی بیش تر در همبرگر، پس از ترکیب کردن مواد و به شکل گرد در آوردن برگر، آن را در آرد سوخاری غلتاند و سپس سرخ کرد و یک برگر سوخاری خوشمزه تهیه کرد.

البته آرد و پودر سوخاری برای تهیه ی غذاهایی دیگری نیز استفاده میشود. مانند:مرغ سوخاری، قارچ سوخاری، پیاز و سیب زمسنس سوخاری.

همچنین در تهیه فلافل و  کتلت ها از آن استفاده میشود.

در انواع دیگر غذا های نیمه آماده مانند ناگت و کروکت نیز از آرد سوخاری استفاده میکنند.

آرد سوخاری همبرگر

عرضه مستقیم آرد سوخاری

عرضه مستقیم ارد سوخاری به صورت آنلاین توسط سایت فروش آنلاین و یا نمایندگی هی و کارخانه های تولید کننده ی این آرد انجام میگیرد.

با خرید مستقیم، به دلیل حذف شدن واسطه ها محصول با قیمت کمتری به دست شما میرسد.

همچنین خرید عمده باعث کاهش قیمت میشود و در نهایت محصول با قیمت کمتری برای شما تمام میشود.

خرید مستقیم هم برای خریداران دارای سود است و هم برای فروشندگان و تاجران این محصول سود به همراه دارد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!