آرد سوخاری مخصوص ماهی

قیمت خرید انواع آرد سوخاری مخصوص ماهی را از کجا بدانیم؟ آرد سوخاری مخصوص ماهی در چه مراکزی به فروش می‌رسد؟ آرد سوخاری به صورت بسته بندی در اکثر مغازه‌های شهری مثل سوپر مارکت‌ها پیدا می‌شود.

آرد سوخاری یکی از انواع آرد است که در تهیه غذاهای سوخاری مثل ماهی سوخاری کاربرد دارد؛ این آرد در کارگاه‌ها و شرکت‌های تولیدی انواع نوع آرد ساخته و پس از بسته بندی برای فروش به بازار مصرف عرضه می‌گردد. آرد سوخاری از نان باگت خشک و سایر نان‌هایی که رطوبت خود را از دست داده‌اند، بدست می‌آید.

آرد سوخاری مخصوص ماهی

تقریبا آرد سوخاری که در پخت و پز غذاها مورد استفاده قرار می‌گیرد دارای ساختار اولیه یکسانی است و همه آن‌ها از خرد و آسیاب کردن نان‌های حجیم و با ضخامت زیاد بدست آمده‌اند. ولی باز هم آرد سوخاری مورد استفاده شده در هر غذای سوخاری با غذای دیگر از نظر افزودنی‌هایی مثل انواع ادویه جات متفاوت است.

و این بسته به سلیقه و ذائقه‌های فردی دارد که از چه طعم و بویی خوششان می‌آید.

آرد سوخاری مخصوص ماهی

خرید بدون واسطه‌ی آرد سوخاری مخصوص ماهی

خوب می‌دانید که در خرید بدون واسطه همانطور که از اسم آن معلوم است افراد سود خور، کمتر وجود دارند و به همین دلیل قیمت اجناس پایین‌تر از سایر مواقع‌ای است که شما این اجناس را از مغازه‌ها و سوپرمارکت‌های شهری خرید می‌کنید.

اگر دقت کرده باشید خریدهایی که از مغازه‌های کلی فروشی مواد غذایی انجام می‌دهید به مراتب برایتان ارزان تر از خریدهایی است که از سوپرمارکت‌ها انجام می‌دهید؛ به این دلیل که صاحب کلی فروشی به طور مستقیم اجناس را از تولیدکنندگان آن خرید می‌کند ولی سوپر مارکت‌ها خود از این کلی فروشی ها لوازم و کالاهایشان را تهیه می‌کنند.

اگر قصد خرید آرد سوخاری ایرانی را دارید پیشنهاد ما به شما خرید بدون واسطه آن ازی کلی فروی‌های مواد غذایی و یا فروشگاه‌های اینترنتی است.

آرد سوخاری مخصوص ماهی

کاربردهای آرد سوخاری

همانطور که از اسم آن معلوم است از این آرد برای تهیه غذاهای سوخاری استفاده می‌شود؛ در زیر به چند نمونه غذایی که از آرد سوخاری در تهیه آن‌ها استفاده می‌شود اشاره می‌کنیم:

  • ماهی سوخاری
  • قارچ سوخاری
  • مرغ سوخاری
  • میگو سوخاری
  • فیش اند چیپس
  • پیاز سوخاری
  • ناگت
  • همبرگر

در تهیه همه غذاهای سوخاری آرد سوخاری به عنوان یک جزء اصلی همیشه باید در میان باشد و به غذای سوخاری ما طعم و بویی خوشمزه را بدهد. اردهای سوخاری را حتی در خانه و با هرنوع افزودنی که دلمان می‌خواهد می‌توانیم تهیه کنیم. فقط باید توجه ود که آرد سوخاری را در محلی دور از رطوبت قرار دهیم تا عمر ماندگاری آن زیاد شود و مورد حمله میکرو ارگانیسم‌ها قرار نگیرد.

آرد سوخاری مخصوص ماهی

روش تهیه آرد سوخاری مخصوص ماهی

آرد سوخاری مخصوص ماهی سوخاری از ماده اولیه نان‌های حجیم و همینطور خمیر داخل نان‌های با ضخامت زیاد بدست می‌آید؛ شما عزیزان در خانه هم می‌توانید تحت شرایطی نظیر شرایطی که در کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی آرد سوخاری به وجود می‌آورند، این آرد را تهیه کنید.

برای این کار لازم است نان باگت، نان تست و خمیر داخل نان را در فر قرار بدهید و زمانی را تنظیم کنید که کاملا نم و رطوبت آن‌را گرفته و خشکش کنید.

سپس نان خشک شده را به قطعات کوچک تر و ریزی تبدیل کنید و پس از آن در داخل یک دستگاه آسیاب ریخته و آن‌را آسیاب کنید تا خوب نرم شود.

پس از آسیاب هنوز هم تکه های درشتی وجود دارد که بسته به نوع غذای سوخاری که نیاز دارید می‌توانید تکه های درشت را در مرغ سوخاری و غذاهای سوخاری ترد استفاده کنید و تکه های ریز را در غذاهایی مثل ماهی و میگو سوخاری استفاده کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!