فروش پودر سوخاری فله به رستوران ها توسط مراکر معتبر با بهترین قیمت صورت می گیرد. در خرید و فروش هایی که به شکل فله ای و عمده انجام می شود، قیمت پایین تر بوده و برای دو طرف معامله سود خوبی به همراه دارد و فروشنده نیز سریع تر محصول خود را به فروش می رساند و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند. پودر سوخاری کاربرد زیادی در تهیه انواع غذاهای مختلف دارد.

فروش پودر سوخاری فله به رستوران ها

آیا مشخصات مهم پودر سوخاری فله را میدانید؟

آیا مشخصات مهم پودر سوخاری فله را میدانید؟ پودر سوخاری فله ای دارای چه مشخصاتی می باشد؟

  • این پودر به صورت ریز و آسیاب شده و یا به شکل دانه های درشت وجود دارد و در رنگ های متنوع  طلایی، نارنجی و سفید وجود دارد.
  • این محصول در کیسه های ۱۰ کیلویی، ۲۰ کیلویی و … تولید و ارائه می شود.
  • پودر فله ای دارای بسته بندی استانداردی است و بر روی بسته تمامی مشخصات کامل محصول از جمله تاریخ تولید، کد بهداشت، وزن محصول، برند و شرکت تولید کننده درج شده است.
  • این محصول فاقد مواد نگهدارنده بوده و از مواد اولیه مرغوب تهیه شده است.
  • فاقد هر گونه بوی ماندگی می باشد و دارای رنگی طبیعی است. برای تهیه ان از پودر نان برشته شده، چاشنی های خاص، ادویه جات خوش طعم و معطر، آویشن، پودر سیر و … استفاده می شود .
  • این پودر بسیار ترد وسبک بوده و طعم خوبی به انواع غذاها می بخشد.
  • پودر سوخاری باکیفیت دارای دانه بندی یکسان و یکدستی است و در انواع طعم های متنوع وجود دارد.

ارزانترین قیمت پودر سوخاری فله

ارزانترین قیمت پودر سوخاری فله قیمت پودر سوخاری فله به فاکتورهای مختلفی وابسته است و مواردی نظیر کیفیت این محصول، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، داخلی و یا وارداتی بودن، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، میزان و حجم خرید و .. بر قیمت این محصول مؤثر می باشند.
با ورود به این سایت می توانید از قیمت روز انواع پودر سوخاری مطلع شوید، چرا که هر روز بروزرسانی می شود و در صورت تمایل می توانید محصول دلخواه را انتخاب و سفارش داده تا در زمان مقرر به نشانی شما ارسال گردد که این امر از اتلاف وقت و انرژی پیشگیری می کند و در کاهش هزینه نیر تأثیر خوبی دارد.

در حال حاضر شرکت های تولید کننده متعددی در داخل و خارج از کشور در زمینه تولید انواع پودر سوخاری مشغول کار و فعالیت می باشند. این شرکت ها با استفاده از بهترین و تازه ترین مواد اولیه و به وسیله دستگاه های پیشرفته و به شیوه ای کاملا بهداشتی پودر سوخاری را تولید نموده و پس از آماده شدن در بسته بندی های استاندارد راهی بازار فروش می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *