قیمت آرد سوخاری

امروزه، آرد سوخاری در بسیاری از غذا ها به کار برده میشود و جزو مواد غذایی پر مصرف به شمار میرود. بنابراین رزان بودن قیمت آن بسیار برای مصرف کنندگان مهم است.

موارد استفاده آرد سوخاری

آرد سوخاری جزو مواد اولیه غذایی پر فروش محسوب میشود که  برای ایجاد تردی در غذا و یا ایجاد انسجام در مواد کتلت و کوکو استفاده میشود.

انواع سوخاری ها، به تازگی مورد توجه مردم قرار گرفته که از این مرغ سوخاری، قارچ سوخاری و پیاز سوخاری جزو پر طرفدار ترین ها هستند.

همچنین در تهیه ی مواد غذایی نیمه آماده ی موجود در بازار مبنند ناگت ها و یا کروکت ها از آرد سوخاری به عنوان روکش استفاده میشود.

در فلافل نیز برای ایجاد تردی بیش تر از آرد سوخاری استفاده میکنند.

قیمت آرد سوخاری

انواع آرد سوخاری

آرد سوخاری دارای انواع پودر سوخاری، آرد دانه درشت، آرد سوخاری طعم دار است. این انواع به خاطر تفاوت در مراحل آسیاب کردن، الک کردن و یا اضافه کردن مواد افزودنی مختلف به آن است.

از آرد های سوخاری دانه درشت برای ایجاد روکش سوخارب به عنوان مثال مرغ سوخاری استفاده میشود و از آرد سوخاری دانه ریز، در مواد کوکو و کتلت برای انسجام و ایجاد تردی استفاده میشود.

قیمت آرد سوخاری

قیمت آرد سوخاری

مرغ سوخاری یا مرغ کنتاکی از پرطرفدار ترین غذاهای منوی رستوران هاست.بنابراین میزان استفاده و مصرف آرد سوخاری در رسنوران ها بالاست. به علاوه، در خانه ها نیز از این آرد به میزان زیاد استفاده میکنند.

تمامی خریداران این محصول، به جهت مصرف زیاد آن مایل هستند که این آرد را با بالا ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت تهیه کنند.

تهیه این آرد به صورت مسستقیم و بدون واسطه، موجب میشود تا هم خخریداران با قیمت کمتری این محصول را خریداری نموده  و هم تولید کننده ها از سود بیش تری برخوردار شوند.

قیمت آرد سوخاری

سایت های نمایندگی فروش و خود کارخانه ها مکان های مناسبی برای تهیه آرد سوخاری ارزان با کیفیت بالا هستند.

همچنین روش تهیه ی این آرد به صورت خانگی یسار آسان است و میتوانید با کمترین هزینه و به سادگی این آرد را در خانه با استفاده از نان های باگت، تولید و مصرف کنید.

آرد سوخاری به صورت جزئی و عمده به فروش میرسد که خرید به صورت عمده، به صرفه تر است.

این آرد در وزن های مختلف در کیسه های 10،20 و 40 کیلویی برای فروش وجود دارند.

اشاره به این نکته که کشور عزیزمان، ایران در زمینه ی صادرات آرد سوخاری بسیار موفق است، خالی از لطف نیست.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!