پودر روکش سوخاری عمده شما را به یک شف بزرگ تبدیل می کند! با استفاده از آن می توانید، غذا هایی خوشمزه را تهیه کنید. همچنین این پودرها اگرچه اغلب در غذا های سرخ کردنی در روغن به کار برده می شوند، اما برخی از دستگاه های جدید لوازم خانگی، به تهیه غذا های رژیمی با این مواد نیز کمک می کند. قیمت عمده پودر روکش سوخاری عمده برای شما به صرفه تر خواهد بود.

قیمت عمده پودر روکش سوخاری عمده

تفاوت پودر روکش سوخاری با پودر سوخاری مرینت

تفاوت پودر روکش سوخاری با پودر سوخاری مرینت تفاوت پودر روکش سوخاری با پودر سوخاری مرینت بسیار روشن و واضح است. پودری که برای روکش دار کردن مواد به کار برده می شود، در جهت ترد تر شدن این مواد غذایی استفاده می گردد. این پودر ها اغلب دانه درشت تر بوده و ذرات آن ها را کم تر پودر و آسیاب کرده اند. اما پودری که برای مرینیت به کار می رود، به خورد مواد رفته و سبب می شود که این مواد بهتر به عمل بیایند.

به طور مثال وقتی کباب کوبیده یا کباب های تابه ای و یا انواع کتلت و کوکو های سیب زمینی را آماده سازی می کنید، می توانید از این پودر های سوخاری مخصوص به مرینت کردن مواد استفاده کنید که هم مزه و طعم خوشایندی دارند و هم سبب می شوند که مواد تشکیل دهنده ی این غذا ها بیش تر به هم بچسبند و بافت منسجم تری داشته باشند. همچنین برای استفاده از پودر های سوخاری، باید مواد را در کمی تخم مرغ و یا نوشابه های گاز دار، غوطه ور کرده و سپس در این پودر ها قرار دهید.

مرکز پخش پودر روکش سوخاری عمده

مرکز پخش پودر روکش سوخاری عمده خرید پودر سوخاری برای طبخ خوراک های لذیذ رستورانی بسیار متداول است و مردم بسیاری این روز ها خود به پخت انواع آن ها در منزل می پردازند. این پودر های سوخاری در غذاهای محبوب بچه ها به کار برده می شوند.

اگر می خواهید یک خوراک سوخاری رژیمی داشته باشید، می توانید از سرخ کن های بدون روغن استفاده کنید که با استفاده از جریان هوا، به سرخ کردن مواد غذایی می پردازند و به همین سبب به آن ها هواپز نیز می گویند. پودر سوخاری طعم دار و خوشمزه، برای سیب زمینی نیز بسیار استفاده می شود.

در روش آماده سازی سیب زمینی سوخاری با این پودر ها، باید سیب زمینی ها را خلالی کرده و مدتی در آب جوش بجوشانید تا مغز پخت شوند، سپس باید آن ها را آبکشی کرده و در پودر سوخاری بغلتانید و سرخ کنید. این پودر ها در حین سرخ شدن از مواد غذایی شما جدا نمی شوند و چسبندگی خود را حفظ می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *