قیمت پودر سوخاری kfc

قیمت قیمت پودر سوخاری kfc در دو مدل نرمال و اسپایسی در بسته های ۱۳۵ گرمی دارای قیمت بین 10000 تا 13500 تومان می باشد. این محصول تولید کشور آمریکا بوده و واردات پودر سوخاری kfc توسط نمایندگی این برند در اصفهان انجام می شود. پودر سوخاری kfc با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد به عنوان یکی از برندهای پرفروش پودر سوخاری می باشد.

قیمت پودر سوخاری kfc

قیمت پودر سوخاری kfc پودر سوخاری کی اف سی جهت تهیه مرغ، ماهی، میگو و سبزیجات سوخاری مناسب می باشد.

پودر سوخاری kfc

پودر سوخاری kfc به شیوه کاملا متفاوت نسبت به سایر پودرهای سوخاری تولید و عرضه می شود. یکی از دلایل خوشمزه تر شدن مرغ با پودر سوخاری کی اف سی، استفاده از ادویه های منحصر به فرد kfc می باشد که به نام ادویه های یازده گانه معروف است.

شما مشتری عزیز هنگام خرید این محصول، دو بسته کوچک و بزرگ را دریافت می کنید که پاکت بزرگتر حاوی همین پودر ادویه kfc می باشد. تاثیر شگرف در فروش بالای مرغ سوخاری در رستوران ها و فست فودها استفاده از همین پودر ادویه سوخاری کی اف سی می باشد. پاکت کوچکتر حاوی پودر سوخاری پوششی برای کاور کردن مرغ مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت پودر سوخاری kfc

طرز استفاده از پودر سوخاری kfc

ابتدا بسته بزرگ که حاوی پودر ادویه می‌باشد را با یک لیوان شیر داغ و یا یک لیوان آب داغ حل کرده و قطعات مرغ خرد شده را به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه درون این مخلوط قرار دهید.

قیمت پودر سوخاری kfc تمام سطح مرغ آغشته به این مواد شود.

سپس مرغ های طعم دار شده را پودر روکش به خوبی آغشته نمایید تا تمام سطح مرغ به صورت یکنواخت پوشانده شود.

قیمت پودر سوخاری kfcبرای اینکه شکل مرغ سوخاری به حالت پولکی شود کافیست چند بار تکه های مرغ را در پودر کاور با دست ورز بدهیم تا تکه‌های از پودر پولکی شده به مرغ بچسبد.

در مرحله آخر مرغ ها را در روغن فراوان و داغ به مدت ۱۰ تا ۱۲ دقیقه سرخ کنید.

قیمت پودر سوخاری kfc

طرز تهیه پودر سوخاری kfc

در تهیه پودر سوخاری kfc نکاتی مهم و اصولی وجود دارد که نیاز است به آن توجه شود.

  • بهترین پودر سوخاری به شیوه kfc را می توانید از کناره های نان تست تهیه کنید.
  • برای تهیه پودر سوخاری کی اف سی بهتر است پودر سوخاری کمی درشت تر شود تا شکل پولکی به مرغ بدهد.
  • برای ایجاد طعمی مشابه پودر سوخاری کی اف سی، از ادویه های گوناگون نظیر پودر سیر، پودر زنجبیل، پودر کاری، پودر پیاز، نمک، زردچوبه، فلفل سیاه، فلفل قرمز، پاپریکا، رزماری خشک، و … استفاده نمایید.
  • جهت ماندگاری بهتر این آرد حتماً از ظرف شیشه ای دردار استفاده نمایید و در یخچال نگهداری کنید.

قیمت پودر سوخاری kfc

نمودار قیمت پودر سوخاری kfc

این نمودار حاکی از آن است این محصول با توجه به کیفیت مناسب از قیمت ارزان تری نسبت به سایر برندها برخوردار می باشد. همچنین نوسان قیمت پودر سوخاری kfc با توجه به وارداتی بودن این محصول بسیار ناچیز است.

قیمت پودر سوخاری kfc

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!