آرد سوخاری یکی از اقلام غذایی پرمصرفی است که در از آن در آشپزی نوین استفاده های بسیار زیادی می شود. وب سایت ما یکی از ارائه دهندگان آرد سوخاری می باشد. به همین خاطر برای اطلاع از لیست قیمت آرد سوخاری استریپس می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید و با دانلود این لیست قیمت از قیمت به روز و لحظه ای این محصول غذایی اطلاع پیدا کنید.

لیست قیمت آرد سوخاری استریپس

طرز تهیه آرد سوخاری

طرز تهیه آرد سوخاری برای تهیه آرد سوخاری از تکه های ریز شده نان خشک استفاده می شود. سپس با استفاده از یک سری مواد اقدام به طعم دار کردن این آرد می نمایند و از آن برای پخت غذا های مختلف بهره می‌ برند . انواع مختلف نان برای این منظور مورد استفاده قرار می‌ گیرند که از آن جمله می ‌توان به نان های فانتزی، نان های سبوس دار، نان بربری و غیره اشاره نمود.

برای انجام این کار می بایست یک تابه را روی شعله قرار دهید و اجازه دهید تا تابه شما خوب گرم گردد. پس از آن نان خود را به قطعات کوچکی تقسیم نمایید و آن ها را درون تابه بریزید. دقت کنید که هرچه تکه های نان شما کوچک تر باشند، خشک شدن آن ها راحت تر صورت می گیرد. چرا که بخش بیشتری از نان در معرض گرما قرار خواهد گرفت و این باعث می شود که زودتر رطوبت موجود در نان از بین برود.

بعد از اینکه نان های خود را درون تابه ریختید، می‌ بایست هر از چندگاهی اقدام به هم زدن آن کنید تا تمام بخش ‌های مختلف نان شما برشته گردد. پس از گذشت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه نان شما خشک می ‌شود و می ‌توانید آن را از روی گاز بردارید. پس از برداشتن تابه از روی گاز اجازه دهید تا نان های شما خنک شوند. پس از خنک شدن نان ها آن ها را درون یک کیسه نایلونی ریخته و با استفاده از یک از گوشت کوب شروع به خرد کردن آن ها نمایید.

مراکز فروش آرد سوخاری استریپس

مراکز فروش آرد سوخاری استریپس در مراکز فروش آرد سوخاری استریپس، بسته بندی های مختلفی از این محصول به مشتریان ارائه شده است. در نتیجه مشتریان می ‌توانند بر مبنای نیازی که دارند از هر یک از بسته بندی های موجود  خرید خود را انجام دهند و برای درست کردن غذا های مختلف از این آرد بهره بگیرند. آرد سوخاری استریپس به دلیل بافت ویژه‌ ای که دارد مورد توجه مشتریان بسیار زیادی قرار گرفته است.

این نوع آرد پس از اینکه سرخ می شود ظاهر زیبایی را برای غذا به وجود می آورد و غذاهایی که با استفاده از این نوع آرد سرخ شده اند ظاهر زیبا و دل انگیزی را دارند. به همین خاطر بازار فروش این محصول از رونق بسیار زیادی برخوردار می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *