پودر سوخاری ناگت

لیست قیمت فروش پودر سوخاری ناگت به چه صورت است؟ چه عواملی تعیین کننده قیمت پودر سوخاری است؟ روش تولید و مواد اولیه به کاربرده شده در تولید پودر سوخاری و همچنین برند تولیدی آن قیمت آن‌را تعیین می‌کند.

پودر سوخاری ناگت یا آرد سوخاری ناگت یکی از انواع آرد سوخاری به حساب می‌آید که جهت مصرف در غذاهای سوخاری و سرخ کردنی توسط کارگاه‌ها و شرکت‌های تولید انواع آرد و مواد غذایی ساخته و پس از بسته بندی و درج اطلاعات تولیدی، برای فروش به بازار عرضه می‌گردد. شما همچنین می‌توانید آرد سوخاری مخصوص هرچیز را با هر طعمی که می‌خواهید در خانه ساخته و از آن در غذاهای سوخاری خود مثل ناگت استفاده کنید.

پودر سوخاری ناگت

پودر سوخاری ناگت با کیفیت اعلا

پودر سوخاری ناگت قابل استفاده برای بیشتر غذاهای سوخاری نیز می‌باشد؛ پودر سوخاری یا آرد سوخاری از ماده اولیه آرد گندم که پس از تبدیل به نان‌های حجیم مثل نان تست و باگت شده، تهیه می‌شود.

کیفیت این پودر را ماده اولیه آن و سایر افزودنی‌هایی که در ساختار آن به کار برده شده تعیین می‌کند؛ به نحوی که اگر مواد سازنده آن مرغوب و اعلا باشند درجه کیفی این آرد نیز بالا می‌رود. باید توجه داشته باشیم که افزودنی‌هایی که به ساختار آن اضافه می‌کنند طعم و بوی خوشمزه و مطلوبی را به آرد می‌دهد و همین افزودنی‌ها می‌توانند نامرغوبی ماده اولیه آن و سایر مواد را بپوشانند و شما در تشخیص کیفیت آن دچار مشکل شوید؛ پس توصیه ما به شما خرید این آرد از برندی قابل اطمینان است و یا اینکه خودتان آن‌را در خانه تهیه کنید.

پودر سوخاری ناگت

خرید بدون واسطه‌ی پودر سوخاری ناگت

شما می‌توانید در اینترنت کارگاه‌های تولیدی و شرکت‌های تولیدی مواد غذایی بسیاری را پیدا کنید که تمایل به فروش و عرضه مستقیم مواد تولیدی خود به مشتریان را دارند؛ در این خرید و فروش فقط شما و تولید کننده وجود دارید و هیچ نفر سومی نیست که واسطه‌ای ایجاد کند و برای خود سودی بگیرد.

هرچه خریدی که از تولید کننده انجام می‌دهید عمده‌تر و در مقیاس تعدادی و مقداری بیشتری باشد، چون تولید کننده جنس و محصول تولیدی بیشتری را به فروش رسانده است از این امر راضی بوده و قطعا برای شما تخفیف خوبی می‌دهد؛ پس توصیه ما برای شما عزیزان خرید عمده و بدون واسطه از تولیدکنندگان عزیز می‌باشد.

این خرید در مورد آرد و پودر سوخاری صدق می‌کند و شما می‌توانید این ماده غذایی را از تولید کنندگان مواد غذایی و تولیدکنندگان انواع آرد بدون هیچ واسطه‌ای خرید کنید که قیمت آن برایتان ارزان‌تر و به صرفه تر خواهد بود. یا اینکه از کلی فروشی های مواد غذایی خرید کنید که با واسطه‌ی کمتری این اجناس را خریده اند و به شما با قیمت ارزان‌تری می‌فروشند.

پودر سوخاری ناگت

مواد اولیه پودر سوخاری ناگت و تهیه آن

ماده اولیه ساخت آرد و پودر سوخاری به قرار زیر است:

  • نان باگت خشک ده و حرارت دیده
  • نان تست خشک
  • نان جو
  • خمیر خشک شده داخل نان باگت
  • نان چند غله خشک و حرارت دیده

این آرد را از مواد اولیه بالا در صنعت مواد غذایی تهیه می‌کنند؛ شما نیز می‌توانید با ایجاد شرایطی در خانه و استفاده از فر و دستگاه آسیاب و خردکن این آرد را تهیه کنید.

اگر نان خشک است باز هم باید حرارت ببیند تا خوب برشته و رنگش قهوه‌ای شود؛ اگر هم خشک نیست باید چندین مرتبه به آن حرارت دهیم تا کاملا نم و رطوبتش را از دست بدهد و سپس بسته به نوع نیاز که آرد آن کاملا نرم باشد یا کمی دانه‌های درشتی داشته باشد آن‌را آسیاب می‌کنیم. توجه شود که حتما در داخل پوشش‌های شیشه‌ای و دور از رطوبت نگه داری شود تا خراب نشود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!