آرد سوخاری صنعتی یکی از باکیفیت‌ترین انواع مواد غذایی است که از نان تولید شده و علاوه بر ارزش غذایی بالا برای تولید غذاهای متنوع کاربرد زیادی دارد و لذا همین موضوع سبب شده که مشتریان زیادی داشته باشد. در بین روش‌های متعددی که برای توزیع آرد سوخاری وجود دارد، عرضه اینترنتی این محصولات به دلیل قیمت مناسب، سادگی فرآیند خرید و تضمین کیفیت محصول روش پرطرفداری است. خرید اینترنتی آرد سوخاری از طریق همین سایت امکان پذیر است.

مراکز توزیع آرد سوخاری کنتاکی صنعتی

آشنایی با انواع آرد سوخاری صنعتی

آشنایی با انواع آرد سوخاری صنعتی آرد سوخاری صنعتی یکی از محصولاتی است که به وسیله حرارت دادن نان و تبخیر رطوبت آن تولید می‌شود. آرد سوخاری دارای انواع متعددی است و این محصولات را می‌توان بر اساس پارامترهای مختلف تقسیم بندی کرد که یکی از مهمترین آن‌ها، تقسیم بندی بر اساس شکل ظاهری است که به دو دسته آرد سوخاری ریز و درشت تقسیم بندی می‌شود که در این بین آرد سوخاری ریز مزه‌ی ترد‌تری به غذا می‌دهد.

علاوه بر این از نظر طعم و مزه هم می‌توان آرد سوخاری را به انواع مختلفی تقسیم بندی نمود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آرد سوخاری کلاسیک: این دسته از آرد‌های سوخاری از ذرات ریز نان تولید می‌شوند و از آن برای ترد و برشته کردن مرغ، گوشت، ماهی، سیب زمینی، قارچ و … استفاده می‌شوند.
  • آرد سوخاری رنگی: یکی از محبوب‌ترین انواع آرد سوخاری است که در رنگ‌های مختلف از جمله طلایی، نارنجی، زرد، سفید و … تولید می‌‌‌شود و از آن برای سوخاری کردن غذاهای مختلفی استفاده می‌شود.
  • آرد سوخاری پرک (فیلک): این دسته از آرد‌های سوخاری بهترین گزینه برای درست کردن فیله مرغ و گوشت و ماهی هستند و در رنگ‌های مختلف و دانه بندی‌‌های متنوع تولید می‌شوند.
  • آرد سوخاری پولکی: این دسته از آرد‌های سوخاری دارای شکلی متفاوت و به صورت ورقه‌ای هستند که همین شکل متفاوت باعث ترد‌تر شدن غذا می‌شود. اصولاً از این آردها برای سوخاری کردن قارچ، گوشت و سبزیجات مناسب هستند. یکی دیگر از مزایای این آردها مصرف کمتر روغن است.
  • آرد سوخاری تمپورا: اصالت این دسته از پودرهای سوخاری به ژاپن برمی‌گردد و برای سوراخی سبزیجات و سیب زمینی مناسب است و حالت پفکی به آن‌ها می‌‌دهد.

تولید کننده آرد سوخاری صنعتی درجه یک

تولید کننده آرد سوخاری صنعتی درجه یک غذاهای سوخاری یکی از محبوب‌ترین انواع غذاها در سراسر دنیا به حساب می‌آیند که دارای انواع متعددی هم هستند و همین موضوع سبب شده که برندهای معتبر زیادی در سراسر دنیا از جمله کشورمان ایران در زمینه تولید انواع گوناگون آرد سوخاری صنعتی فعالیت کنند.

برندهای معتبر فعال در زمینه تولید آرد سوخاری صنعتی انواع مختلفی از آرد سوخاری را با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته صنعتی و بدون دخالت دست تولید می‌کنند که همین موضوع باعث تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت ممکن شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *