غذاهای سرخ کردنی مختلف مانند مرغ و یا ماهی، اگر با آرد سوخاری ترکیب شده و سپس طبخ گردند، طعم و ظاهر بسیار جذاب تری پیدا می کنند که همه افراد بخصوص کودکان و نوجوانان را مجذوب خود می سازند. استفاده از این ماده برای تهیه کردن غذای میهمانی ها و مجالس نشان دهنده هنر کدبانوی خانه است. مراکز پخش فراورده های غذایی، پودر سوخاری پولکی را برای فروش به مصرف کنندگان عرضه می کنند.

مراکز پخش پودر سوخاری پولکی

انواع پودر سوخاری پولکی کدام است؟

انواع پودر سوخاری پولکی کدام است؟ پودر سوخاری را از نان های سوخاری تهیه می کنند. برای این منظور نان را در داخل فر و یا روی شوفاژ و بخاری حرارت می دهند، تا کاملا خشک شده و تمام آب میان بافتی آن تبخیر گردد، سپس نانی که کاملا ترد شده را خرد می کنند و به صورت آرد یا پودر در می آورند. حال می توان از این ماده برای تهیه کردن غذاهای مختلف استفاده کرد.

شاید بپرسید انواع پودر سوخاری موجود در بازار کدام است؟ با ادامه این مطلب همراه باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنم.

پودر سوخاری انواع متعددی دارد که شامل موارد زیر است:

  1. پودر سوخاری پولکی
  2. پودر سوخاری ساده
  3. پودر سوخاری ادویه دار
  4. پودر سوخاری گرانوله
  5. پودر سوخاری ذرت
  6. پودر سوخاری اسپایسی

هر یک از این موارد خصوصیات و طعم ویژه خود را دارد و برای تهیه کردن یک نوع غذای مخصوص استفاده می گردد.  انواع پودر سوخاری پولکی که در رنگ های نارنجی و یا سفید وجود دارند را برای سرخ و سوخاری کردن غذاهای گوشتی مختلف مانند ماهی، میگو و یا مرغ استفاده می کنند.

در ترکیبات این آرد از ادویه های مختلفی استفاده شده است که سبب خوش طعم تر شدن غذای شما می شود. با استفاده از این ماده می توانید خیلی راحت کودکان بد غذا را به خوردن گوشت تشویق کنید.

شرکت تولید پودر سوخاری پولکی

شرکت تولید پودر سوخاری پولکی شرکت ها و کارخانه های تولید فراورده ها و محصولات غذایی مختلف در سطح کشور ما، با استفاده از آرد سفید و یا نان های بیات شده ای که در نانوایی ها باقی می ماند، به تولید پودر سوخاری می پردازند. این ماده سبب می شود که غذاها طعم و شکل خیلی بهتری پیدا کرده و بسیار دوست داشتنی تر شوند.

یک نمونه از این محصولات پودر سوخاری پولکی است. این پودر در بسته بندی های متنوعی به بازار های مصرف سراسر ایران عرضه می شود. شما عزیزان می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری برای خرید این محصول اقدام نمایید.

در این وب سایت امکان ثبت کردن سفارش و خرید انواع پودر سوخاری پولکی برای شما عزیزان در همه جای کشور وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *