پودر سوخاری

این ماده ساده انواع مختلفی دارد. مهم است که یک دستور پخت را با دقت بخوانید و آرد سوخاری درست را انتخاب کنید زیرا برای بافت نهایی دستور غذا مهم است. دو نوع اصلی آرد سوخاری پودر سوخاری خشک و آرد سوخاری تازه است. آرد سوخاری خشک معمولاً بافت ریزتر و ترد ایجاد می کند در حالی که تازه دارای قوام ترد و مرطوب است.

تهیه آرد سوخاری خانگی

من دوست ندارم از نان بیات برای تهیه آرد سوخاری پولکی خشک استفاده کنم و ترجیح می دهم از نانی که در فر خشک شده است استفاده کنم. این به این دلیل است که نان بیات آرد سوخاری با مزه بیات ایجاد می کند. هنگام درست کردن خرده نان خشک، می توانید نان را برشته کنید یا نه – هر روش طعم متفاوتی دارد. نان را در فر با دمای حدود 300 درجه فارنهایت برشته کنید و چند بار بچرخانید تا کاملاً قهوه ای شود.

قبل از پردازش در غذاساز یا مخلوط کن اجازه می دهم روی قفسه ها خنک شوند، زیرا رطوبت کمی که باقی می ماند، پودر سوخاری خشک را مرطوب می کند.

اگر طعم برشته نمی‌خواهید، نان را در فری که روی گرم تنظیم شده خشک کنید (در اکثر فرها دمای آن 175 درجه فارنهایت است). بگذارید سرد شوند و سپس آسیاب کنید.

آرد سوخاری تازه و (گاهی اوقات مرطوب نامیده می شود) دقیقاً همین است – با نان تازه تهیه می شود. من متوجه شدم که غذاساز آرد سوخاری تازه و آرد سوخاری سفید را بهتر از استفاده از مخلوط کن درست می کند.

 

بهترین نان برای تهیه آرد سوخاری خانگی

مطمئناً می توانید از هر نوع نان برای تهیه آرد سوخاری نان باگت خود استفاده کنید – گندم کامل، فرانسوی، خمیر ترش، چاودار یا حتی کشمش دارچینی. به خاطر داشته باشید که نان ها از نظر میزان چربی و کالری بسیار متفاوت هستند. من یک پودر سوخاری از پیش ساخته شده در فروشگاه مواد غذایی پیدا نکردم که ارزش استفاده از آن را داشته باشد.

خرده نان برای افزودن ترد و بافت به ظرف شما عالی است. در اینجا 3 نوع که ما اغلب در آشپزخانه آزمایشی استفاده می کنیم آورده شده است.
خرده های نان خشک از نانی تهیه می شود که برشته می شود و سپس خرد می شود. آنها برای پخت نان سنتی، افزودن به میت لوف، کوفته یا همبرگر، کیک ماهی و رویه کاسرول ها بهترین هستند.

استفاده از خرده نان خشک به غذا یک پوشش یکدست می دهد.
پودر سوخاری پانکو بزرگتر، سفیدتر و پوسته پوسته تر از آرد سوخاری خشک است. به طور سنتی در غذاهای ژاپنی استفاده می شود، خرده نان پانکو از نان سفید بدون پوسته تهیه می شود که درشت آسیاب می شود و سپس برشته یا خشک می شود. پانکو بافتی ظریف و ترد دارد که برای هر چیزی که می‌خواهید ترد باشد، عالی است، مانند ماهی، مرغ یا ماکارونی و پنیر نهایی.


خرده نان تازه به سادگی نان تازه درشت آسیاب شده است. آنها بهتر است در خانه ساخته شوند، زیرا به سرعت خشک می شوند و کهنه می شوند. به سادگی تکه‌های نان را در کاسه غذاساز بریزید (روی یا خاموش کنید، هر چیزی که دوست دارید) و آنقدر بپزید تا به اندازه خرده نان مورد نظر برسید. مقدار زیادی تهیه کنید و اضافی را در یک کیسه قابل درزگیری در فریزر نگهداری کنید. خرده های نان تازه در بالای گراتن سیب زمینی نهایی پاشیده می شود.
آزمایش خرده نان سرگرم کننده است. دفعه بعد که انگشتان مرغ خانگی درست می کنید، به جای پودرهای نان خشک معمولی سعی کنید از پانکو برای بافتی فوق العاده ترد استفاده کنید! یا روی کاسرول یا گراتن بعدی خود را با آرد سوخاری خانگی تزیین کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *