پانکو چیست؟
آرد سوخاری پانکو ژاپنی تکه هایی از نان سفید بدون پوسته است که با جریان الکتریکی پخته می شود. این آرد سوخاری به سبک ژاپنی جزء غذاهای آسیایی است. مردم اغلب از پانکو برای افزودن بافت ترد به انواع غذاهای سرخ شده، از جمله غذاهای محبوب ژاپنی مانند کاتسو مرغ (سینه مرغ سرخ شده)، تونکاتسو (کتلت گوشت خوک سرخ شده) و تمپورا میگو (میگوی سرخ شده) استفاده می کنند.

 

روکش بسیار ترد پودر پانکو و پودر سوخاری جدید نیز می تواند طعم غذاهای سرخ شده را شبیه سازی کند. به عنوان مثال، کیک‌ها و کیک‌های خرچنگ با پوسته پانکو در ژاپن محبوب هستند—شما می‌توانید هر دو غذا را در فر خود بدون نیاز به سرخ‌کن درست کنید. تا زمانی که به طرز آزادانه دستور پخت پانکو خود را تهیه کنید، آنها همچنان روکش ترد و کراکر مانندی خواهند داشت.

 

با یکی از مربیان جدید خود آشنا شوید
ثبت نام
خرده نان چیست؟
کاربردهای زیادی در دستور غذا برای آرد سوخاری رنگی وجود دارد که از هر نوع نان معمولی خرد شده تشکیل شده است. آرد سوخاری می تواند افزودنی مفید برای انواع دستور العمل ها باشد. آنها می توانند یک پوشش ترد را به ماکارونی، کوفته، میت لوف و سایر غذاها اضافه کنند. می توانید از آنها به گونه ای استفاده کنید که گویی یک چاشنی هستند – فقط با پاشیدن آنها روی یک دستور غذا – یا دستور پخت خود را با دقت بیشتری بمالید.

نان برای آرد سوخاری ممکن است حاوی آرد سفید، چاودار، خمیر ترش یا آرد گندم کامل باشد. در حالی که آرد سوخاری پرتغالی، آرد سوخاری ایتالیایی و آرد سوخاری ژاپنی (پانکو) همگی ممکن است ویژگی‌های متمایزی داشته باشند، اما همه آنها هنوز هم به معنای کلی‌تر به عنوان آرد سوخاری واجد شرایط هستند. با خشک کردن نان و سپس خرد کردن آن در غذاساز، می توانید به راحتی در خانه آرد سوخاری درست کنید.

پانکو در مقابل Breadcrumbs: تفاوت چیست؟

 


وقتی پنکو را با آرد سوخاری خانگی استاندارد مقایسه می‌کنید، مهم است که بدانید آنها شباهت‌های زیادی دارند و بنابراین، اغلب می‌توانید از آنها به جای هم استفاده کنید. با این حال، در اینجا سه ​​زمینه تفاوت بین این دو وجود دارد:

1. ترد بودن: پنکو به طور کلی یک رویه بسیار ترد است که باید در دستور غذا گنجانده شود، در حالی که آرد سوخاری معمولی هنوز ترد است اما وقتی آن را گاز می‌زنید به آن ترد نیست.
2. جذب روغن: آرد سوخاری پانکو نسبت به آرد سوخاری ساده قادر به جذب روغن کمتری است. این توضیح می دهد که چرا آنها کمی تردتر از سایر جایگزین ها هستند و همچنین چرا می توانند طعم غذاهای سرخ شده را به خوبی شبیه سازی کنند.

 


3. نوع نان: آرد سوخاری معمولی می تواند نان گندم، نان سفید یا انواع دیگر نان های پخته باشد. آرد سوخاری ترد پانکو فقط نان سفید (یا جایگزین بدون گلوتن) است که بدون پوسته است و با جریان الکتریکی پخته می شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *