ارد سوخاری

آرد سوخاری فاین و پانکو یک غذای اصلی است که بارها و بارها آن را می خورید. آرد سوخاری خوب برای همیشه وجود داشته است. آرد سوخاری پانکو چندین سال پیش وارد صحنه اصلی شد. این دو را می توان به جای هم استفاده کرد، اما بین این دو تفاوت وجود دارد.

ارد سوخاری

 

آرد سوخاری پانکو چیست؟

پودر سوخاری پانکو نسبت به آرد سوخاری ریز خرده بزرگتری دارد. این آرد سوخاری پانکو ژاپنی خرده های بزرگتری نسبت به نمونه های سنتی است و بافتی مطبوع دارد. از آنها برای افزودن بافت و ترد خوب استفاده می شود. از آنجایی که خرده‌ها بزرگ‌تر هستند، هنگام سرخ کردن، روغن را به اندازه نان جذب نمی‌کنند که باعث می‌شود پوشش سبک‌تری داشته باشد.

پودر سوخاری پانکو که به صورت تجاری تهیه می شود با جریان الکتریکی درست می شود. اما نگران نباشید، برای تهیه آنها در خانه به ماشین خاصی نیاز نیست، به خواندن ادامه دهید و خواهید دید که تبدیل نان اصلی گذشته خود به ستاره نمایش چقدر آسان است.

 

آرد سوخاری خوب چیست؟

آرد سوخاری خوب دقیقا همین است، فوق العاده خوب است و نان خوری عالی می کند

درست همان چیزی که به نظر می رسند. آرد سوخاری ریز همان چیزی است که معمولا در آشپزی غربی استفاده می شود. خرده های بسیار ریز که از هر نوع نانی درست می شود و معمولاً نوعی طعم دهنده به آن اضافه می شود.

درست مانند آرد سوخاری رنگی، از آرد سوخاری خوب برای اضافه کردن کرانچ استفاده می شود. پودر سوخاری ریز پوسته ریزتر و متراکم تری ایجاد می کند.

آرد سوخاری تازه چیست؟

مانند آرد سوخاری ریز یا پانکو فقط در فر خشک نشده است. فقط نان را به قطعات کوچکتر خرد کنید و سپس یک دقیقه در غذاساز بچرخانید. سپس کیسه کنید و تا 6 ماه فریز کنید. آرد سوخاری تازه به خوبی در دمای اتاق نگهداری نمی شود، کپک می زند.

برای آرد سوخاری پانکو یا آرد سوخاری خوب از چه نوع نانی استفاده کنم؟

انتخاب باشماست. به طور سنتی آرد سوخاری پانکو یک نان کاملاً سفید است، اگر پنکو کراست شده را در یک رستوران سفارش دهید، به احتمال زیاد دقیقاً همان نان را دریافت خواهید کرد. پانکو طعم کمی دارد یا اصلاً طعم ندارد، بیشتر برای بافت و ترد آن وجود دارد.

من از هر نانی که در حال بیات شدن است استفاده می کنم و همه را با هم مخلوط می کنم. این به آرد سوخاری خوب و طعم خوبی به آرد سوخاری پانکو می دهد. اما اگر اهل سنت هستید پس با نان سفید خالص بروید.

انواع نان برای استفاده برای آرد سوخاری پانکو و آرد سوخاری خوب

اگر نان دارای طعم قوی باشد، آن را جدا از سایر خرده های نان نگه می دارم و آنها را با هم مخلوط نمی کنم. مانند رول های چدار پیاز سبز که در تصویر مشاهده می کنید. این باید یک پوشش عالی برای مرغ یا گوشت خوک یا رویه برای پوره سیب زمینی باشد، اما طعم بیش از حد غذاهای دیگر را اضافه می کند.

هر نانی که شروع به بیات شدن می کند و در حال خشک شدن است، نان ساندویچ، نان همبرگر/هات داگ، نان فرانسوی، رول شام، نان طعم دار، نان گندم، کلوچه انگلیسی، نان پیتا، نان پیتا، آرد سوخاری خانگی عالی درست می کند. آرد سوخاری خوب

اگر از نان تازه‌ای استفاده می‌کنید که هنوز در مرحله پخت است، چند دقیقه در فر قرار دهید تا شروع به خشک شدن کند، سپس دستورالعمل‌های مربوط به آرد سوخاری ریز یا پانکو را دنبال کنید.

اگر از نان غلیظ‌تری استفاده می‌کنید، قبل از قرار دادن در غذاساز یا پختن برای خرد کردن با وردنه، آن را به قطعات کوچک‌تر مانند ½ در ½ اینچ برش دهید. ممکن است بخواهید برای نان متراکم تر، پوسته ها را جدا کنید زیرا پوسته معمولاً ضخیم و محکم است.

 

چرا پوسته ها را برای آرد سوخاری جدا کنید؟

من تعجب کردم که خودم و معمولاً پوسته نان ساندویچ معمولی، نان های همبرگر یا هات داگ یا رول های نرم را جدا نمی کنم. واقعاً هیچ دلیلی وجود ندارد مگر اینکه یک سرآشپز 5 ستاره باشید که اصرار دارد آرد سوخاری خوب شما فوق العاده خوب باشد.

پوسته های نان متراکم برای آرد سوخاری پانکو بریده شده است

تنها زمانی که پوسته را جدا می‌کنم این است که نان پوسته‌ای سنگین داشته باشد، مانند رول‌های سفت، شبیه آنچه در تصویر بالا است. رول‌های چدار پیاز سبز پوسته‌ای ضخیم داشتند و مانند داخل نان آسیاب نمی‌شد و بافت ناهماهنگی برای آرد سوخاری ایجاد می‌کرد.

طرز تهیه آرد سوخاری پانکو با غذاساز

فر را با دمای 300 درجه گرم کنید. نان را تقریباً به قطعات ضخیم 2 اینچ و ½ اینچ خرد کنید. می توانید آنها را با چاقو تکه تکه کنید یا نان را از هم جدا کنید.

آرد سوخاری پانکو با تکه های نان کهنه تهیه شده است
نان را به قطعات کوچکتر برش دهید. هر چه نان متراکم تر باشد، قطعات آن باید کوچکتر باشد

خرده نان ها و پودر سوخاری را در غذاساز بریزید و حدود 1 دقیقه یا تا زمانی که به قوام دلخواه خود برسید، فرآوری کنید، با استفاده از پالس نزدیک به انتها، کوچک بودن خرده را کنترل کنید. فقط کاسه غذاساز را کمی بیشتر از نصف پر کنید، بنابراین ممکن است مجبور شوید خرده‌ها را به صورت دسته‌ای خرد کنید.

آرد سوخاری پانکو در غذاساز قبل از آسیاب کردن

آرد سوخاری پانکو در غذاساز

در یک لایه روی سینی فر قرار دهید و حدود 10 دقیقه یا تا زمانی که خرده های آن خشک شده و فقط طلایی شود بپزید.

در صورت نیاز دو سینی فر را ببینید، نمی‌خواهید تابه را آنقدر شلوغ کنید که هوا نتواند به اطراف خرده‌ها بچرخد تا خشک شود. مراقب آنها باشید، اگر توجه نکنید سوزاندن آنها آسان است.

 

سینی آرد سوخاری پانکو از فر خارج شده است

برای درست کردن آرد سوخاری خوب بدون غذاساز داغ است
اگر غذاساز دارید از آن استفاده کنید، غذاساز در زمان شما صرفه جویی زیادی می کند و ارزش آن را دارد که از کابینت خود بیرون بیاورید. اما اگر شما یکی از آنها را ندارید، در اینجا نحوه درست کردن آرد سوخاری خوب آورده شده است.

این روش مراحل اولیه مخالف درست کردن آرد سوخاری پانکو را دارد.

نان برشته شده برای تبدیل شدن به خرده نان پانکو
تکه های نان برشته می شوند تا خشک شوند و فقط طلایی می شوند

فر را با دمای 300 درجه گرم کنید. نان را تقریباً به قطعات ضخیم 1 اینچ و ½ اینچ خرد کنید. در سینی فر به صورت تک لایه قرار دهید و حدود 10-15 دقیقه در فر قرار دهید تا خشک شود و تازه شروع به طلایی شدن کند.

این نوع پودر سوخاری درشت خوب که با وردنه درست شده است

نان را خنک کنید و سپس در یک کیسه بزرگ در فریزر قرار دهید که قابل بسته شدن مجدد باشد. من کیسه های فریزر را دوست دارم زیرا پلاستیک ضخیم تر است و به راحتی کیسه های ساندویچ معمولی پاره نمی شود. با وردنه به ظرافت دلخواه بغلطانید. این روش برای آرد سوخاری خوب بهترین کار را دارد زیرا واقعا نان را خرد می کند و نگه داشتن خرده های بزرگتر معمولی آرد سوخاری پانکو سخت است.

اگر غذاساز ندارید و آرد سوخاری پانکو می‌خواهید، دستورالعمل‌های بالا را دنبال کنید اما نان پخته شده را به جای خرد کردن با وردنه روی رنده پنیر رنده کنید. یا اگر مقدار زیادی آرد سوخاری درست نمی کنید، از آسیاب قهوه یا ادویه استفاده کنید.

 

الک کردن آرد سوخاری خوب

پس از له شدن، ممکن است تکه های بزرگتری را در کیسه مشاهده کنید، معمولا تکه هایی از پوسته یا تکه های نان که کاملاً خشک نشده اند. از یک صافی یا صافی استفاده کنید و خرده های نان ریز را در یک کاسه یا تخته برش دهید. تکه های بزرگتر را بریزید و آرد سوخاری ریز را ذخیره کنید.

نحوه نگهداری پنکو و آرد سوخاری خوب

من همه آرد سوخاری ام را فریز می کنم، چه پانکو یا خوب. اگر آرد سوخاری کاملاً در فر خشک شده باشد، تا 6 ماه یا بیشتر در ظرف سرپوشیده در جای تاریک خنک نگهداری می شود. اگر هر قالبی شروع شد، کل دسته را بریزید.

اگر در آب و هوای خشک زندگی می کنید، نگه داشتن آرد سوخاری خوب یا پنکو در کمد بهترین نتیجه را دارد. من در آتلانتای مرطوب زندگی می کنم، بنابراین همیشه آرد سوخاری را فریز کنید تا کپک نزند.

اما چگونه می توان فهمید که آرد سوخاری ریز یا پنکو کاملاً خشک شده است؟ گفتنش سخت است، به همین دلیل است که من را فریز می کنم.

آیا می توانم آرد سوخاری نون باگت پانکو را منجمد کنم؟

آرد سوخاری ریز یا پنکو را در ظرف دربسته یا کیسه فریزر قرار دهید. هوا را از کیسه خارج کنید و با یک نشانگر دائمی محتویات و تاریخ یخ زده برچسب بزنید. آنها برای 6 ماه یا بیشتر خوب می مانند، به طور نامحدود، اما بافت و طعم آن پس از 6 ماه یا بیشتر کاهش می یابد.

نیازی به یخ زدایی نیست، فقط به عنوان اولین قدم در هنگام پخت آن را بیرون بکشید و به سرعت آب می شوند.

آرد سوخاری در کیسه برای یخ زدن

من دوست دارم آرد سوخاری خوب و پانکو را در کیسه های ساندویچی کوچک در ظرفیت 2 فنجان فریز کنم. برچسب. و سپس آن کیسه های ساندویچ را در یک کیسه فریزر با اندازه گالن بزرگتر قرار دهید. 2 فنجان مقدار معمولی مورد نیاز برای بسیاری از دستور العمل ها است و به راحتی می توانید یک یا دو کیسه را بدون نیاز به اندازه گیری مجدد هنگام بیرون کشیدن آرد سوخاری از فریزر بگیرید.

 

کیسه های ساندویچ را پر کنید، هوا را فشار دهید و ببندید. سپس کیسه را تکان دهید و به پهلو دراز بکشید تا آرد سوخاری به طور یکنواخت در یک لایه نازک پخش شود. به این ترتیب کیسه ها به خوبی در فریزر لایه می شوند و سریعتر یخ زدایی می شوند.

نحوه استفاده از آرد سوخاری خوب یا پنکو
آرد سوخاری به هر چیزی که به آن اضافه می شود ترد خوبی می دهد. سعی کنید به:

-روکش برای غذاهای سرخ شده یا پخته مانند انگشت مرغ یا ماهی

– روکش کرانچی برای کاسرول

– صحافی برای کوفته، میت لوف، کیک خرچنگ

– رویه کردن تقریباً برای هر پاستا، فقط برای افزودن یک ترد و بافت خوب

– روی سبزیجات، درست مانند پاستا

خورش های غلیظ کننده

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *