پودر سوخاری پانکو ایران یکی از مشهورترین و در عین زمان خوشمزه ترین پودر سوخاری می باشد. با این پودر سوخاری می توان، غذاهای لذیذی پخت.

پودر سوخاری پانکو با طعم های مختلفی در بازار پیدا می شود. اگر می خواهید غذای تان ترد و با مزه شود می توانید از این پودر استفاده کنید. این پودر مقدار روغن کمتری مصرف می کند. از پودر سوخای پانکو برای پخت غذاهایی مانند، پنیر و ماکارونی و همچنین کوفته ها به کار می رود.

در بازار می توان انواع پودر سوخاری را با وزن های مختلف مشاهده کرد. این پودر را بیشتر فروشگاه ها و سوپر مارکت های سطح شهر به فروش می رسانند. دسترسی برای خرید این پودر و همچنین پخت یک غذای لذیذ، راحت و بی دردسر می باشد.

شرکت پانکو در ویتنام موقعیت دارد؛ ولی پودر آن در ایران توسط نمایندگی های مختلف در شهرهای ایران به فروش می رسد. البته طرز استفاده آرد تمپورا پانکو باعث گردیده تا در ایران هم برخی شرکت ها مانند آن را تولید و به بازار عرضه کنند. این پودر را همچنین می توان با تهیه لوازم مورد نیاز، در خانه هم تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد.  پس این پودر را خریداری کنید و خوشمزه ترین غذاها را بپزید.

پودر سوخاری پانکو ایران | نمایندگی پودر سوخاری پانکو

فروشنده پودر سوخاری پانکو اسپایسی

فروشنده پودر سوخاری پانکو اسپایسیپودر سوخاری پانکو اسپایسی یکی از انواع مختلف پودر پانکو می باشد. این پودر تند می باشد و شمایی که دوست دار غذاهای تند و تیز هستید، می توانید پودر سوخاری پانکو اسپایسی را خریداری نمایید و مورد استفاده قرار دهید. با این پودر غذایی خوشمزه می توان تهیه کرد.

بیشتر فروشگاه های سطح شهر این پودر را به فروش می رسانند. همچنین شرکت پانکو نمایندگی های مختلفی در ایران دارد که این نمایندگی ها نیز مسوول پخش و توزیع پودر سوخاری پانکو می باشند. نمایندگی پودر سوخاری پانکو را می توان در شهرهای مختلف کشور پیدا نمود.

لیست قیمت انواع پودر سوخاری

لیست قیمت انواع پودر سوخاریقیمت انواع پودر سوخاری در کشور متفاوت است. قیمت گذاری از سوی شرکت ها انجام می پذیرد و این وابسته به نوع کالا، کیفیت و ارزش غذایی آن دارد. به چند مثال از پودرهای سوخاری ساخت شرکت های متفاوت توجه کنید که با قیمت های متفاوتی در وب سایت های اینترنتی فروش می یابند:

  • پودر سوخاری زعفرانی سحر خیز مقدار 100 گرم، قیمت: 13600 تومان
  • پودر سوخاری هاتی کارا مقدار 300 گرم، قیمت: 8000 تومان
  • پودر سورخای پفکی تمپورا تردک مقدار 200 گرم، قیمت: 9950 تومان
  • پودر سورخای ماهی و چیپس مارتین مقدار 170 گرم با قیمت 5290 تومان

پخش مستقیم پودر سوخاری گوگی در بازار

پخش مستقیم پودر سوخاری گوگی در بازاراز انواع پودرهای سوخاری موجود در بازار، پودر سوخاری گوگی می باشد. پخش مستقیم پودر سوخاری گوگی در بازار از سوی نمایندگی های این شرکت در شهرهای مختلف انجام می پذیرد. شما می توانید این پودر سوخاری خوش طعم را در هر جایی که که زندگی می کنید، خریداری نمایید و با آن غذاهای خوشمزه و خوش رنگ درست نمایید.

برای خرید پودر سوخاری گوگی همچنین می توانید به فروشگاه های محلی هم سر بزنید. این فروشگاه ها، این نوع از پودر سوخاری را با طعم های مختلف به فروش می رسانند. در کل نمایندگی های مختلف این شرکت، محصول را در اختیار فروشگاه های مواد غذایی قرار می دهند.

انواع پودر سوخاری پانکو

انواع پودر سوخاری پانکوانواع پودر سوخاری بانکو در بازار وجود دارد که از مشهورترین شان می توان به:

  • پودر سوخاری پانکو پاپریکا
  • پودر سوخاری پولکی پانکو
  • پودر سوخاری پانکو اسپایسی
  • و  غیره

نام برد.

این پودرها هر کدا مزه ویژه خود را دارند و می توان از آن ها برای پخت انواع غذاهای خوشمزه استفاده کرد. طعم های متنوع پودر سورخاری پانکو را از فروشگاه ها و سوپرمارکت های محل و همچنین نمایندگی های این شرکت در ایران خریداری کنید.

در کنار این، وب سایت های زیادی هستند که این پودر را به فروش می رسانند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!