خرید پودر سوخاری نارنجی از طریق فروشگاه های مواد غذایی، مراکز پخش و نمایندگیها قابل خرید و فروش می باشند. پودر سوخاری نارنجی توسط تولیدکننده های بسیاری در سطح کشور تولید می شوند که در این بین پودر سوخاری نارنجی درشت بیشترین مصرف را دارا می باشند. پودرهای سوخاری نارنجی درجه یک از رنگ طبیعی پابریکا تولید می شوند. اما از انجایی که بسیاری از تولیدکنندگان رنگ های مصنوعی را جایگزین رنگ طبیعی می کنند بنابراین تشخیص این امر در خرید پودر سوخاری نارنجی کار ساده ایی نیست.


 پودرهای سوخاری نوعی پودر به حساب می آیند که برای تهیه غذاهای گوناگون مانند مرغ، ماهی، میگو و … از آن استفاده می شود. این پودرها در مدل های دانه درشت توسط کارخانه های بسیاری در زمینه تولید مواد غذایی، از مواد اولیه مرغوبی تهیه می شوند که سالانه انواع بسیاری از پودرهای سوخاری مرغوب با قیمت های عمده در اکثر نمایندگی ها و فروشگاههای پخش محصولات غذایی همراه با بسته های شکیل به صورت خرده و عمده به فروش می رسند.

پودر سوخاری panko | خرید پودر سوخاری نارنجی یک کیلویی

موارد مصرف پودر سوخاری نارنجی چیست؟

موارد مصرف پودر سوخاری نارنجی چیست؟ از انجایی که ظاهر غذا تاثیر بسزایی در اشتها و در نتیجه جلب مشتری بیشتر دارد بسیاری از رستوران دارها، فست فودی ها، اشپزخانه های صنعتی از این مدل پودرها استفاده می کنند. در کنار ظاهر زیبا باید سالم بودن غذا را نیز در نظر گرفت. پودرهای سوخاری نارنجی بدون طعم بوده و با خیال راحت می توانید ادویه های طبیعی مثل آویشن، پودر سیر، پودر پیاز را به ان اضافه کرد.

 

مزیت استفاده از پودر سوخاری یک کیلویی چیست؟

مزیت استفاده از پودر سوخاری یک کیلویی چیست؟ بدیهی است که تمام رستورانها و سایر جاهایی که خرید پودر سوخاری را به صورت عمده انجام می دهند ان را برای مدت طولانی تری در اشپزخانه های خود و یا در انبار قرار می دهند. هرچه وزن این محصول بیشتر شود قطعا تعداد دفعاتی که مجبورید بسته را باز و بسته کنید نیز بیشتر می شود.

این کار از لحاظ بهداشتی تایید نشده است. چرا که با هر بار باز و بسته شدن الودگیهای بیشتری وارد بسته ها می شوند و اگر ادویه ایی به کار رفته باشد به مرور طعم اولیه خود را از دست داده و در نتیجه نمی توان انتظار یک غذای خوشمزه را داشت.

ویژگیهای پودر سوخاری بسته بندی و فله

این مدل عموما مناسب مشتریانی می باشد که مصرف کمی دارند یا قصد فروش دارند. مانند اشپزخانه خانگی و فروشگاه های مواد غذایی و مغازه ها که به صورت عمده خریداری می کنند و به صورت خرده به فروش می رسانند. عموما پودرهای سوخاری بسته بندی در بسته های ۲۰۰ گرمی، ۲۵۰ گرمی و ۳۰۰ گرمی تولید و به فروش می رسند و دارای بسته بندی شکیل می باشند.

 

مرکز پخش پودر سوخاری

 

  • پودر سوخاری فله

اما پودر سوخاری فله یا کیلویی برای مشتریانی که مصرف بالایی دارند و پودرهای سوخاری بسته بندی برایشان مقرون به صرفه نیست بسیار پرکاربرد می باشد.

مشتریان این محصول رستورانها، فست فودها، اشپزخانه های صنعتی و صنایع بسته بندی می باشند. پودرهای سوخاری فله در کیسه های ۷ کیلویی، ۱۰ کیلویی، ۲۰ کیلویی و ۲۵ کیلویی توسط تعداد محدودی از شرکت ها به فروش می رسند.

 

مرکز پخش پودر سوخاری

نحوه خرید از مرکز پخش پودر سوخاری

  • به صورت انلاین و اینترنتی 

به راحتی میتوانید از مراکز پخش و یا با تماس با کارشناسان فروش این مجموعه پودر سوخاری موردنظر خود را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن در محل درخواستی دریافت نمایید.

  • به صورت حضوری و مستقیم

همچنین می توانید با مراجعه به نمایندگی ها که عمدتا در شهرهای بزرگ می باشند پودر سوخاری مصرفی خود را خریداری نمایید.

مرکز پخش پودر سوخاری

بزرگترین توزیع کننده انواع پودر سوخاری نارنجی

بزرگترین توزیع کننده انواع پودر سوخاری نارنجی

انواع  پودر سوخاری پانکو نارنجی :

  • پودر سوخاری تند یا اسپایسی
  • پودر سوخاری با طعم سبزیجات
  • پودر سوخاری با طعم سیر و پیاز
  • و …

انواع پودر سوخاری طعم دار

اگر از مصرف کنندگان عمده این محصول باشید قطعا دیده اید که پودر سوخاری از یک طعم و از یک برند تفاوت چشمگیری در مزه غذا دارد.

چرا مزه پودرهای سوخاری با یک طعم در برندهای گوناگون متفاوت می باشد؟

  • ترکیب ادویه های مختلف
  • کیفیت ادویه ها
  • مدت زمان نگهداری مواد اولیه
  • محل نگهداری مواد اولیه
  • و شیوه تولید از نکات موثر در کیفیت یک محصول به ویژه پودرهای سوخاری طعم دار یا ادویه دار می باشد.

خرید پودر سوخاری باکیفیت مناسب افرادی که به کیفیت غذا بیشتر از قیمت پایین ان اهمیت می دهند می باشد.


وب سایت:

نمایندگی فروش پودر سوخاری نارنجی در بازار

نمایندگی فروش پودر سوخاری نارنجی در بازار نمایندگی پودر سوخاری پانکو در شهر های بزرگ وجود دارد که شما می توانید به راحتی با مراجعه کردن به انها  محصولات مورد نیاز زخود را تهیه نمایید.


سفارش پودر سوخاری نارنجی

سفارش پودر سوخاری نارنجیسفارش پودر سوخاری از وب سایت های مختلف قابل تهیه می باشد. حتی شما می توانید با ورود به وب سایت شرکت ما اواع پودر سوخاری از جمله پودر سوخاری پانکو اسپایسی، پودر سوخاری پولکی پانکو ،پودر پانکو ایرانی ،پودر سوخاری پانکو پاپریکا  برای خود سفارسش دهید و یا حتی اطلاعات مورد نطر خود را از ان کسب نمایید. 

وب سایت:


آخرین قیمت پودر سوخاری نارنجی در بازار

آخرین قیمت پودر سوخاری نارنجی در بازارقیمت پودر سوخاری در بازار به علت وجود دلالان با تفوت قابل مشاهده ای رو به رو است. اما شما می توانید با وارد شدن به وب سایت ما قیمت های به روز و پایین تر از قیمت بازار را مشاهده کنید و خرید خود را انجام دهید و محصول مورد نطر خود را در ب منزل تحویل بگیرید. 

با توجه به موارد گفته شده در بالا جهت تعیین قیمت هر کدام از پودرهای سوخاری، قیمتی که در بازار معامله می شود از رنج قیمت ۲۳۰۰ تومان به ازای هر کیلو برای اردهای سوخاری (بدون ادویه) و قیمتی حدود ۱۶۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو برای پودرهای سوخاری وجود دارد.


لیست قیمت محصولات پانکو

 ردیف  کد کالا شرح  وزن/گرم  تعداد در کارتن  قیمت فروش هر بسته (ریال)  قیمت کارتن (ریال)
۱ ۳۱۰ پودر سوخاری ساده ۱۰۰۰ ۱۰ ۳۱۲۰۰۰ ۳۱۲۰۰۰۰
۲ ۳۱۱ پودر سوخاری تند ۱۰۰۰ ۱۰ ۳۵۳۰۰۰ ۳۵۳۰۰۰۰
۳ ۳۱۲ پودر سوخاری نارنجی ۱۰۰۰ ۱۰ ۳۲۸۰۰۰ ۳۲۸۰۰۰۰
۴ ۳۱۳ پودر سوخاری ساده ۱۰۰۰۰ ۱ ۲۹۶۰۰۰۰ ۲۹۶۰۰۰۰
۵ ۳۱۴ پودر سوخاری نارنجی ۱۰۰۰۰ ۱ ۳۱۲۰۰۰۰ ۳۱۲۰۰۰۰
۶ ۳۱۵ پودر سوخاری ساده ۲۰۰ ۴۸ ۷۱۰۰۰ ۳۴۰۸۰۰۰
۷ ۳۱۶ پودر سوخاری تند ۲۰۰ ۴۸ ۷۳۵۰۰ ۳۵۲۸۰۰۰
۸ ۳۱۷ پودر سوخاری نارنجی ۲۰۰ ۴۸ ۷۳۵۰۰ ۳۵۲۸۰۰۰
۹ ۳۱۸ آرد تمپورا ۵۰۰ ۲۰ ۱۱۷۰۰۰ ۲۳۴۰۰۰۰

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!