آرد سوخاری

برشته کردن آرد قبل از استفاده، طعم خام را از بین می برد به طوری که طعم آجیلی و پیچیده تری به محصولات پخته شده و حتی ماکارونی می دهد.تصویر ممکن است حاوی خمیر پخت و پز پودری و کاسه باشد
نحوه تست آرد سوخاری خارجی درشت
وقتی خمیر و نان پاستا درست می‌کنم، اغلب آردم را اول برشته می‌کنم. چرا؟ یک کلمه: طعم.

آرد سوخاری

 

تاثر طعم آرد سوخاری بر غذا

برشته کردن آرد طعم خام را از بین می‌برد به طوری که طعم آجیلی و پیچیده‌تری به محصولات پخته شده می‌دهد. آیا تا به حال فرگولا (گلوله های پاستای کوچکی که برشته شده اند)، یا چای گنمائیچا (چای سبز با برنج برشته شده) خورده اید؟

 

طعم ارائه شده توسط آرد برشته شده مشابه است – عمیق تر و برشته تر. این همان قانونی است که برای تفت دادن چیلی یا پیاز قبل از استفاده در سالسا اعمال می شود. این فقط یک لایه طعم اضافی با تلاش بسیار کمی از طرف شما اضافه می کند. شما همچنین می توانید از آرد سوخاری برای غلیظ شدن سوپ ها یا درست کردن روکس برای سس ها استفاده کنید (گامبو، هر کسی؟). دوری گرینسپن، متخصص پخت، از آرد برشته (برشته شده در فر) برای نان های کوتاه خود استفاده می کند.

هرچه آرد سوخاری نون باگت را بیشتر بپزید رنگ آن تیره تر و طعم آن عمیق تر می شود.

آن را امتحان کنید و دم بکشید. مزه آن شبیه بو است – مانند پاپ کورن. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

 

نحوه تهیه آرد سوخاری

یک فنجان آرد را در یک تابه اندازه کنید.
نحوه تست آرد
روی حرارت متوسط ​​بپزید و مدام هم بزنید. برای نان تست متوسط، شش تا هفت دقیقه بپزید. برای نان تست تیره، ده دقیقه بپزید.

بلافاصله استفاده کنید.

با این حال، اگر قبل از استفاده از آرد در دستور پخت خود زمان بگذارید و آن را برشته کنید، نه تنها باکتری‌های ماندگار مانند E. coli را از بین می‌برید، بلکه در فرآیند برشته کردن کوکی‌ها، طعم آجیلی خوشمزه‌ای به کوکی‌هایتان اضافه می‌کنید.

با حرارت دادن آرد، در اصل در حال پختن آن هستید! این کار هر گونه باکتری مضری را که ممکن است وجود داشته باشد از بین می برد و مصرف آرد خام را بی خطر می کند. سحر و جادو این است که آرد را در چه دمایی گرم کنید.

پردازش دانه های خام به آرد، باکتری های مضر را از بین نمی برد. بسیاری از غذاهای تهیه شده با آرد سوخاری رنگی حاوی تخم مرغ خام نیز هستند که ممکن است حاوی باکتری های مضر باشند. پخت و پز تنها راه برای اطمینان از بی خطر بودن غذاهای تهیه شده با آرد و تخم مرغ خام است. هرگز آرد، خمیر یا خمیر خام را نخورید و مزه نکنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *