پودر سوخاری

آرد سوخاری را برای استفاده در سرخ کردن گوشت یا پخت کیک در انواع سبک ها و طعم ها پیدا کنید. از آنها به عنوان یک غذای اصلی در خانه استفاده کنید یا یک منبع بزرگ را برای استفاده در یک آشپزخانه تجاری در دسترس داشته باشید.

مواد اصلی تهیه آرد سوخاری

اکثر آردهای برشته شده و آرد سوخاری رنگی  از گندم آسیاب شده تهیه می شوند و برای اطمینان از نتایج با کیفیت، درجه بالایی دارند. برخی از انواع از آجیل آسیاب شده مانند بلوط یا شاه بلوط ساخته می شوند. از این ها برای تولید مواد غذایی بدون گلوتن و ایمن برای کسانی که آلرژی های مرتبط دارند استفاده کنید. انواع خاصی برای استفاده به عنوان خمیر تمپورا یا برای چرخاندن غذاهای سرخ شده در نظر گرفته شده است. بسیاری از برندها ماندگاری طولانی دارند.

 

طیف گسترده ای از تامین کنندگان آرد سوخاری و پودر سوخاری پانکو قرمز را می توانید در Alibaba.com پیدا کنید. بسیاری برای راحتی شما محصولات خود را در کیسه های از پیش بسته بندی شده عرضه می کنند. چندین تولید کننده مختلف از سراسر جهان را مرور کنید تا مطمئن شوید که سفارش شما از جایی نزدیک است. تامین کنندگان سطح خلوص بالایی را برای جلوگیری از آلودگی متقابل سایر محصولات غذایی در حین استفاده حفظ می کنند. دسته های نمونه کوچک یا محموله های بزرگ را در صورت نیاز سفارش دهید.

برشته کردن آرد و پودر سوخاری پانکو تند نیز آسان است. فقط به آرد، حرارت و زمان نیاز دارد. به سادگی آرد خود را بردارید، آن را در یک ماهیتابه تمیز/خشک (مهم!) بریزید و آن را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. مهم است که در کنار آن بایستید و در حین برشته شدن آرد را مرتب هم بزنید. چند دقیقه طول می کشد تا کمی برشته شود، اما می توانید آن را تا 10 دقیقه نگه دارید تا واقعاً آن را تقویت کنید. تغییر رنگ آن را خواهید دید و هیجان انگیزتر، بوی نان تستی فوق العاده ای را نیز حس خواهید کرد.

آرد سوخاری را می توان در هر زمانی که آرد مورد نیاز است استفاده کرد، اما زمانی که طعم های غالب دیگری وجود نداشته باشد، فواید آرد سوخاری بهتر است. من متوجه شدم که در چیزی شبیه یک کیک شکلاتی غنی، قدرت شکلات مزایای برشته کردن آرد را خاموش می کند. با این حال من دوست دارم از آن در چیزهایی مانند نان کوتاه یا پنکیک استفاده کنم که طعم های دیگری ندارند. همچنین برای غلیظ شدن سس هایی مانند بشامل  به صورت روکش عالی عمل می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *