تولید کننده پودر سوخاری دودی این محصول را با بالاترین کیفیت تولید می کند. تولید پودر سوخاری به کمک دستگاه های تمام اتوماتیک و استفاده از مواد اولیه درجه یک انجام می شود. پودر سوخاری در طعم های متفاوتی تولید می شود تا بتواند ذائقه و سلیقه همه مشتریان را برآورده نماید. از جمله انواع طعم های محبوب و پرفروش پودر سوخاری دودی است که برای طعم دهی به انواع غذاها از جمله ماهی، میگو و مرغ استفاده می شود.

تولید کننده پودر سوخاری دودی

مشخصات پودر سوخاری دودی

مشخصات پودر سوخاری دودی

امروزه استفاده از انواع پودر سوخاری برای طعم دار کردن غذاها بسیار رایج است. استفاده از این پودرها سبب می شود غذا حالت پفکی و ترد پیدا کند. پودر سوخاری دودی یکی از انواع پودرهای تولید شده است که برای مزه دار کردن انواع مرغ، ماهی و… استفاده می شود. ترکیب اولیه این پودر با سایر انواع پودرهای سوخاری یکی است اما نوع ادویه هایی که در آخر به آن اضافه می شود، سبب عوض شدن طعم آن می گردد.

این نوع پودر ترکیبی از آرد گندم، آرد ذرت، نمک تصفیه شده خوراکی، انواع طعم دهنده های طبیعی و مصنوعی مجاز تشکیل شده است. معمولا دانه های درشتی دارد و بوی دود در زمان استفاده از آن استشمام می شود. به همین دلیل به آن دودی یا اسموکی گفته می شود. اگر علاقه مند به درست کردن ماهی دودی هستید، استفاده از این پودر می تواند تجربه خوبی باشد.

نوعی ادویه خاص به همراه پودر سیر اعلا به این پودر اضافه می شود که طعم آن را چند برابر خوشمزه و غذای شما را تردتر می کند. طعم دهنده دودی که به این پودر اضافه می شود یکی از دلایل اصلی تفاوت در طعم و عطر این نوع پودر سوخاری می باشد.

آخرین قیمت پودر سوخاری اسموکی

آخرین قیمت پودر سوخاری اسموکی

آخرین قیمت پودر سوخاری اسموکی را می توانید با جستجو در اینترنت بیابید. قیمت این پودر در سایت ما به صورت روزانه اعلام می شود تا مشتریان بتوانند قبل از خرید از آخرین نرخ های بازار اطلاع کافی داشته باشند. قیمت این محصول بر اساس نوع بسته بندی، وزن بسته، نوع عرضه، برند تولید کننده و… متفاوت خواهد بود. اگر به عنوان خریدار عمده قصد خرید دارید می توانید به صورت کلی و در حجم بالا آن را سفارش دهید. قیمت تمام شده در این شیوه از خرید بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

پودر اسموکی یا دودی یکی از انواع پودرهای پرطرفدار است که در برای سوخاری کردن انواع غذاهای نیمه آماده قابل استفاده می باشد. از این رو مشتریان زیادی دارد و خرید و فروش آن با قیمت مناسب در طول سال رونق خاص خودش را دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *