پودر سوخاری کنتاکی گلها با نام پودر ادویه سوخاری گلها تولید و به فروش می رسد. این پودر در بسته 200 گرمی با قیمت 5100 تا 5500 تومان در وب سایت های فروشگاهی و یا هایپرمارکت ها قابل خرید می باشد.

خرید عمده پودر سوخاری بسته بندی و یا فله گلها از نمایندگی گلها و یا شرکت های پخش در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و کرج انجام می شود.

صنایع غذایی گلها

این کارخانه تولیدات اولیه خود را از سال 1318 وارد بازار نمود. محصولات این شرکت همراه با مجوز بهداشت از بهترین مواد اولیه می باشد.
پودر سوخاری گلها یکی از دهها محصولات تولیدی شرکت گلها می باشد که پس از بوجاری و الک کردن در بسته های سلفونی، جعبه ای و کیسه ای در اوزان مختلف به فروش می رسد.

پودر سوخاری کنتاکی گلهاپودر سوخاری کنتاکی گلهاپودر سوخاری کنتاکی گلها

خرید پودر سوخاری گلها برای افرادی که خواهان برترین نمونه از محصولات غذایی مورد نیاز خود هستند میسر می باشد. این محصول بی رقیب گلها برای ترد شدن غذاها مورد استفاده قرار گرفته می شود. افراد خریدار می توانند بسته بندی های مختلفی از این ماده خوراکی را تهیه نمایند. زیرا این نمونه های سوخاری بی نظیر با بسته هایی متفاوت در دسترس مردم قرار می گیرند. از طرف دیگر مشتریان عزیز می توانند این نوع پودر سوخاری را در انواع مختلف نیز تهیه نمایند.

خرید پودر سوخاری کنتاکی گلها

جدول مشخصات پودر سوخاری کنتاکی گلها

پودر ادویه سوخاری گلها

وزن 200 گرم
نوع پودر سوخاری
کشور تولید کننده ایران
تولید کننده صنایع غذایی گلها
قیمت مصرف کننده 5100 تا 5500
نوع بسته بندی جعبه ای (پاکتی)
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک

پودر سوخاری با کیفیت گلها که مختص پخت کنتاکی می باشد دارای ویژگی های بارزی است که به قرار زیر می باشند:

  • این محصولات با بسته بندی های 200 گرمی در بازار موجود می باشند.
  • کارخانه تولید کننده که در ایران وجود دارد از مواد اولیه مرغوبی در تهیه این ماده پودری استفاده می نماید.
  • بسته بندی های مربوط به این نوع مواد غذایی از نوع پاکتی می باشند که بسیار با دوام هستند.
  • این محصولات به صورت دانه درشت در بازار یافت می گردند.
  • طعم های مختلفی از این نمونه های پودری و سوخاری در کشور ما به فروش می روند که هر کدام از این مزه ها دارای طرفدارهای خاص خودشان هستند.

با توجه به مشخصه های ذکر شده است که تمام اشخاص خریدار می توانند منحصر به فرد ترین نوع این محصولات سوخاری کنتاکی را خریداری کنند.

خرید اینترنتی پودر سوخاری گلها

خرید اینترنتی پودر سوخاری گلها پودر سوخاری گلها به عنوان برند محبوب مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته است به همین دلیل دسترسی به این محصول در فروشگاه ها و مغازه ها برای مشتریانی که به صورت خرده به خرید این محصول می پردازند راحت می باشد.

اما خرید عمده این محصول برای خریدارانی که دسترسی به نمایندگی برند گلها را در شهر خود ندارند خرید اینترنتی پودر سوخاری می تواند کار آنها را بسیار آسان کرده و هزینه کمتری را پرداخت نمایند.

پودر سوخاری کنتاکی گلها

فروشگاه اینترنتی معتبر که در کشورمان فعالیتی گسترده در عرصه فروش محصولات گلها دارد به ارائه اینترنتی این نمونه های خوراکی به مردم به طریق غیر حضوری اقدام می نماید و به این ترتیب است که مشتریان زیادی را در اقصی نقاط ایران به سوی این ماده منحصر به فرد و سوخاری فرا می خواند.
خرید اینترنتی پودر پرطرفدار سوخاری گلها مورد توجه بسیاری از مردم در دنیای کنونی قرار دارد و دلیل این امر نیز ویژگی هایی است که این شیوه خرید دارا می باشد که به عبارت زیر هستند:

  • این شیوه خرید آنلاین به مردم این اجازه را می دهد که نمونه های خوردنی گلها را بتوانند در هر جایی از ایران که هستند برای خرید سفارش دهند.
  • مواد غذایی مورد نظر که به طور اینترنتی در بازار به فروش می روند برای افراد خریدار در هر ساعت از روز قابل سفارش می باشند و مشتریان بدون هیچ زحمتی و به سرعت می توانند به ثبت سفارش این مواد سوخاری از طریق اینترنت اقدام نمایند.
  • لازم به ذکر است که بررسی کامل اطلاعات در رابطه با این محصولات سوخاری با کیفیت از طریق سایت فروش برای مردم امکانپذیر می باشد.

روش خرید پودر سوخاری چینی به صورت اینترنتی

روش خرید پودر سوخاری چینی به صورت اینترنتی پودر سوخاری چینی یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت گلها می باشد که طعم دهنده ای بسیار خوشمزه بر روی غذا است این محصول برای طبخ متفاوت غذاهای سرخ کردنی مانند مرغ، ماهی، جوجه گزینه‌ای ایده آل است. بافت بسیار خوب آن را برای غذاهای سرخ کردنی فوق العاده ویژه ساخته است زیرا پودر سوخاری چینی می‌تواند غذا را بسیار ترد نگه دارد.

بهترین روش برای خرید این پودر سوخاری سفارش اینترنتی از فروشگاهها و کارخانه‌های معتبر است این مجموعه برای خریداران این محصول روشی آسان و با ارسال سریع را به وجود آورده که به صورت اینترنتی این پودر سوخاری چینی را با قیمت و کیفیتی مناسب با توجه به خواست مشتری ارائه می کند و پودرهای خود را به صورت صحیح و سالم به دست خریداران می رساند.

کدام کشورها بیشترین میزان خرید پودر سوخاری درشت از ایران را دارند؟

کدام کشورها بیشترین میزان خرید پودر سوخاری درشت از ایران را دارند؟ پودر سوخاری درشت یکی دیگر از محصولات شرکت گل هاست که معمولاً در آشپزی آسیایی استفاده می شود هر چند در آشپزی غربی هم در دامنه وسیعی عمومی شده است چیزی که آن را از دیگر پودر سوخاری ها متمایز می کند بافت و کیفیت ویژه آن است. بیشترین خریدار آرد سوخاری درشت از کشورهای افغانستان، هند، پاکستان و ترکیه می باشد .این پودر سوخاری یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت گلها می باشد که که با استقبال و توجه فراوانی از سوی این کشورها مواجه شده است در حقیقت استفاده از مواد اولیه باکیفیت و همچنین درشت بودن دانه بندی این محصول موجب شده که هنگام سرخ کردن مواد غذایی ظاهری دلپذیر و طعمی به یاد ماندنی به غذاها بدهد.

اطلاعاتی مفید هنگام خرید پودر سوخاری رنگی اصفهان

اطلاعاتی مفید هنگام خرید پودر سوخاری رنگی اصفهان برای تشخیص پودر سوخاری مرغوب و با کیفیت باید به طعم و رنگ و بوی آن توجه کرد همچنین به مواردی مانند ارزش خرید به نسبت قیمت، ارزش غذایی این محصول و نوع بسته بندی و کیفیت آن باید دقت کرد. پودر سوخاری رنگی اصفهان یکی از با کیفیت ترین و پرطرفدارترین از انواع پودر سوخاری ها می باشد کیفیت و بافت و مواد تشکیل دهنده ارگانیک و تازه این محصول را از دیگر محصولات متمایز نموده است.

این پودر در هر منوی غذایی قابل استفاده می باشد میگوی سوخاری، فیله مرغ سوخاری، ماهی سوخاری، حلقه های پیاز سوخاری، قارچ سوخاری و غیره. طعم بی نظیر آن در مقایسه با پودر سوخاری های مشابه بسیار با کیفیت تر است. به علت کیفیت و بافت ویژه آن در زمان سرخ کردن روغن کمتری را به خود جذب نموده و برای سلامتی مفید تر و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر می باشد.

نحوه استفاده از این نوع پودر سوخاری نیز بسیار آسان است بعد از آغشته کردن مرغ یا ماده غذایی دلخواهتان با تخم مرغ آن را داخل پودر سوخاری و ادویه هایی که دوست دارید بغلتانید تا به خوبی پوشانده شود بعد ماده غذایی پوشانده شده با پودر سوخاری را داخل روغن به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه سرخ کنید تا طعم جدید و خاصی را تجربه کنید.

خرید پودر سوخاری زرد به صورت کلی

خرید پودر سوخاری زرد به صورت کلی پودر سوخاری زرد بهترین نوع پودر سوخاری می باشد که محبوبیت فراوانی بین مردم و در بازار دارد. برای طبخ متفاوت غذاها ی سرخ کردنی مانند گوشت، مرغ از این پودر سوخاری می توان استفاده نمود با استفاده از این پودر سوخاری علاوه بر کاهش زمان مورد نیاز برای سوخاری کردن مواد غذایی ازآشپزی کردن بیشتر از همیشه لذت خواهید برد.

این مرکز با توزیع پودر سوخاری زرد با کیفیت و با استاندارد به صورت عمده نظر مشتریان را به خود جلب نموده است سفارش پودر سوخاری زرد به طور عمده و مستقیم یکی دیگر از راه‌هایی است که باعث می شود این پودر قیمت مناسب و ارزان تری داشته باشد و واسطه ها هم در این میان حذف شوند و خریداران می توانند آن را به راحتی تهیه و استفاده کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *