پودر سوخاری درشت طعم دار، در ترکیب با انواع ادویه های خوش طعم و خوش مزه برای استفاده در غذاهای مختلفی مانند : کتلت، کوکو، کباب شامی، همبرگر، ماهی سرخ کرده، مرغ و … کاربرد دارد. استفاده از پودر سوخاری هنگام سرخ کردن باعث می شود بافت غذا از بین نرود. همچنین برای سرخ کردن سیب زمینی می توان از پودر سوخاری استفاده کرد که نه تنها عطر و طعم آن را بهتر می کند، بلکه به غذا تردی بی نظیری می بخشد و بسیار محبوب بچه ها و بزرگسالان می شود. حتی می توان سبزیجات یا پیاز را در پودر سوخاری غلتانده و در روغن تفت دهید، تا به وعده ای دلچسب برای کودکانی که از طعم آن گریزانند تبدیل شود که خوشمزه و ترد است و باعث حفظ ویتامین ها و املاح موجود در سبزیجات می شود.

شرکت توزیع پودر سوخاری درشت

آشنایی با انواع مختلف پودر سوخاری

آشنایی با انواع مختلف پودر سوخاری پودرهای سوخاری امروزه انواع زیادی با طعم و شکل های متفاوت برای مصارف مختلفی دارند. این پودرها با نام ادویه های سوخاری نیز شناخته می شوند. آردهای سوخاری که دانه های ریزتری دارند و دارای ادویه های مختلفی برای طعم دار کردن غذا هستند برای غذاهایی مانند میگو، ماهی، کتلت استفاده می شوند و آردهای سوخاری درشت دانه با ادویه و طعم های متفاوت برای غذاهای مختلفی مانند فلافل، کباب، ناگت، قارچ، سیب زمینی و … استفاده می شود.

پودر سوخاری درشت به غذا ظاهر زیباتری میبخشد و از خمیری شدن و از بین رفتن بافت مواد غذایی جلوگیری می کند. مهم ترین ویژگی پودرهای سوخاری ادویه های مختلفی است که به آنها افزوده می شود و می توانید متناسب با ذائقه خریداری کنید، مثلا افرادی با ذائقه تند که از طعم تندی غذا لذت می برند می توانند از پودر سوخاری فلفلی استفاده کنند.

تولید انبوه پودر سوخاری درشت

تولید انبوه پودر سوخاری درشت پودر سوخاری درشت از انواع نان های حجیم تولید می شود و در کارخانجات توسط دستگاه های مدرن این نان ها به خوبی حرارت داده شده و تمامی رطوبت آن ها خشک می شود. کارخانجات تولیدی پودر سوخاری در ایران همگی دارای استانداردهای جهانی می باشند و بهترین پودرها را روانه بازار می کنند. یکی از این کارخانجات معتبر در ایران، که سالهاست در زمینه تولید انواع پودر سوخاری فعالیت می کند شرکت پانکو می باشد که از رونق خاصی برخوردار است و محصولی با کیفیت بسیار بالا و با قیمت مناسب را ارائه می دهد. پودر سوخاری درشت پانکو باعث می شود تا به غذاها تردی و شکنندگی خاصی بدهد و برای سرخ شدن نیاز به روغن کمتری داشته باشد تا غذا سالم تر باقی بماند.

شرکت پانکو، تامین کننده پودر سوخاری درشت و پودر سوخاری فلفلی می باشد. برای خرید و سفارش پودر سوخاری درشت پانکو بصورت عمده و یا مصرف شخصی می توان به مراکز و نمایندگی های فعال در این زمینه و یا فروشگاه های آنلاین مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید، تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما خریداران برسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *