پودر سوخاری تند اولین‌بار در قرن نوزدهم توسط شخصی به نام جوزف لی اختراع شد. جالب است بدانیم که جوزف لی یک برده سیاه‌پوست آمریکایی بود. او اولین‌ بار در عرشه کشتی فهمید با ورز دادن خمیر نان، یک نان حجیم و خوش‌طعم به دست می‌آید. بعدها توانست به اداره یک رستوران بپردازد. در هنگام اداره‌ی رستوران خیلی از نان‌های حجیم او فروخته نشد. جوزف لی برای اینکه سرمایه خود را از دست ندهد، ماشینی ساخت. این نان‌های حجیم را یکبار دیگر پخته و سپس آن را پودر کرد. با اضافه کردن طعم دهنده‌ها باعث خوش‌طعم شدن غذاها شد،و بسیار مورد پسند عموم مردم قرار گرفت.

بازار عرضه پودر سوخاری تند

فواید مصرف پودر سوخاری تند چیست؟

فواید مصرف پودر سوخاری تند چیست؟

پودر سوخاری عالی با طعم تند چندین مزیت برای غذاهای پخته شده دارد.اپل اینکه امروزه پودر سوخاری را از گندم های سبوس دار تهیه میکنند ازین رو دارای فیبر، ویتامین B1، منیزیم، اسید فولیک و کروم می باشد. همچنین بر خلاف موارد دیگر از طعم دهنده و رنگ دهنده طبیعی بهره می برند. از جمله زرد چوبه، فلفل قرمز، فلفل سیاه، کاری و گاها جور هندی که فواید ادویه برای همه مشخص می باشد و دیگر لازم به ذکر نیست. برخی از پودر های سوخاری حاوی کنجد می باشد. کنجد خونساز می باشد.

باعث آرامش در کودکان و تقویت حافظه آنها می شود. مهمترین مزیت پودر سوخاری طعم دار کردن غذا می باشد. کودکانی که سبزیجات نمی‌خورند بخاطر داشتن طعم مطلوب پودر سوخاری به خوردن سبزیجات متمایل می شوند. مانند پیاز سوخاری و کلم بروکلی سوخاری یا ماهی که پودر سوخاری تهیه میشود در عین ترد بودن هیچ بوی ذهنی ندارد. پودر سوخاری یکی از ارکان آشپزی هم در منزل هم در رستوران می باشد. فقط دقت داشته باشید به هنگام استفاده از پودر سوخاری بعلت وجود نمک در خود پودر هنگام میل غذا از نمک استفاده نکنید.

تامین کننده پودر سوخاری تند

تامین کننده پودر سوخاری تند

برای خرید پودر سوخاری تند کافیست به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. در فروشگاه‌ های زنجیره ای انواع پودر سوخاری تند در اندازه‌های متفاوت و همچنین در طعم‌های گوناگون عرضه می‌گردد. اگر نمی‌توانید به فروشگاه ها مراجعه بکنید، براحتی از فروشگاه‌ های اینترنتی بخرید. شما با خرید از فروشگاه اینترنتی پایین‌تر از نرخ بازار می‌توانید پودر سوخاری خود را تهیه بکنید.

اگر می‌خواهید آن را به صورت عمده تهیه بکنید، کافی است با خود شرکت صادرکننده پودر سوخاری در ارتباط باشید. برای ارتباط با شرکت تولیدی لازم نیست شما مستقیماً به شهر دیکر بروید. سایت معتبر برند پودر سوخاری مد نظر را پیدا کرده به آن سایت مراجعه بکنید. تمامی اطلاعات مربوط به پودر سوخاری از جملع اندازه‌، نوع بسته بندی، تاریخ تولید، طعم دهنده ها، مواد افزودنی و قیمت همگی در سایت درج شده است. شما با آگاهی کامل میتوانید سفارش بدهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *