پودر سوخاری

می توانید پودر سوخاری را روی اجاق گاز، فر یا مایکروویو برشته کنید تا زمانی که آرد قهوه ای طلایی شود و طعم پودر سوخاری خام از بین برود. هر چه رنگ آرد برشته شده تیره تر باشد، طعم آن نیز بیشتر است. پودر برشته شده نیز بافتی نرم و مخملی به غذاها می بخشد. انواع مختلفی از آرد از فرآیند برشته کردن سود می برند، از جمله آرد همه منظوره، آرد گندم کامل، آرد غلات کامل و آرد بدون گلوتن. از دلایل دیگر برای برشته کردن آرد می توان به اقدامات مناسب ایمنی مواد غذایی اشاره کرد. آرد از نظر فنی یک ماده خام است و با خمیر خام خطر عوامل بیماری زا مانند E. coli وجود دارد. حرارت دادن آرد خام هر گونه باکتری را که ممکن است روی آن باشد از بین می برد و از آن جلوگیری می کند.

طرز تهیه پودر سوخاری پانکو خانگی [در رنگ دلخواه] مثل بازاری • مجله تصویر زندگی

نحوه تست پودر سوخاری

نحوه تست پودر سوخاری پانکو فقط چند دقیقه طول می‌کشد و می‌تواند یک ماده اولیه خوب برای آماده‌سازی باشد. در اینجا سه ​​روش مختلف برای برشته کردن آرد وجود دارد: در مایکروویو: در یک کاسه بزرگ قابل استفاده در مایکروویو یا در یک بشقاب بزرگ، یک فنجان آرد را در یک لایه صاف بمالید. پودر سوخاری را با سرعت سی و ثانیه در مایکروویو قرار دهید و در هر مرحله آن را با چنگال مخلوط کنید. مایکروویو را تا زمانی که آرد به 165 درجه فارنهایت برسد ادامه دهید، که باید حدود پنج دقیقه طول بکشد. در فر: فر یا توستر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ورقه پخت را با کاغذ روغنی بپوشانید و روی آن دو فنجان آرد بریزید (یا یک فنجان برای یک تابه ورق توستر). تابه را تکان دهید تا آرد یک لایه یکنواخت شود. آرد را حدود پنج دقیقه بپزید. قبل از استفاده بگذارید به دمای اتاق برسد. روی اجاق گاز: یک فنجان آرد را به یک تابه خشک روی اجاق گاز اضافه کنید. تابه را تکان دهید تا مطمئن شوید که آرد یک لایه است. آرد را روی متوسط ​​بپزید.

موارد استفاده برای پودر سوخاری

موارد استفاده برای پودر سوخاری تند بسیاری از دستور العمل های کوکی ها و سایر خوراکی های شیرین نیاز به آرد دارند، اما می توانید به جای آن از آرد تست شده استفاده کنید. سعی کنید پودر سوخاری را با انواع غذاهای زیر جایگزین کنید: براونی: آرد تست شده به طعم غنی براونی ها اضافه می کند و پودر کاکائو، شکر قهوه ای و کره ذوب شده را تکمیل می کند. همچنین باعث می شود خرده براونی سبک تر و نرم تر شود. کوکی ها: کوکی های چیپسی شکلاتی، کلوچه های نان کوتاه و شیرینی های شکری همگی می توانند از پودر سوخاری سود ببرند. کوکی ها با آرد سوخاری طعم عمیق تری خواهند داشت و پودر برشته شده به نشان دادن طعم های دیگر مانند کره قهوه ای یا شکر قهوه ای کمک می کند. خمیر شیرینی خوراکی: خوردن خمیر شیرینی خام خطرناک است مگر اینکه حاوی مواد غیر خام باشد. برای خمیر کوکی خوراکی، دستوری را انتخاب کنید که تخم مرغ، آرد خام یا هر ماده خام دیگری را که خطری برای سلامتی دارد حذف کند و از آرد تست شده استفاده کنید.

قیمت آرد سوخاری کنتاکی در بازار - آرادفود

آرد سوخاری خانگی

خمیر پیتزا: افزودن آرد برشته شده به خمیر پیتزا به ایجاد مجدد طعم پوسته پیتزای پخته شده در فر کمک می کند. همچنین بافت نرمی به خمیر پیتزا می دهد. روکس: استفاده از پودر سوخاری برای درست کردن روکس (مخلوطی که مقدار مساوی آرد و چربی دارد (مانند کره بدون نمک یا روغن زیتون) روند پخت و پز را تسریع می کند. به طور معمول، یک روکس را با پختن تدریجی طعم آرد خام تهیه می کنید. هرچه مدت زمان پخت روکس بیشتر باشد، قدرت غلیظ شدن آن کمتر است، بنابراین استفاده از آرد سوخاری در روکس می تواند زمان پخت را کوتاه کند و توانایی غلیظ شدن مخلوط را حفظ کند. آیا می خواهید در مورد آشپزی بیشتر بدانید؟ با عضویت سالانه MasterClass به سرآشپز بهتری تبدیل شوید. به دروس ویدیویی اختصاصی که توسط بهترین‌های جهان از جمله گوردون رمزی، گابریلا کامارا، سرآشپز توماس کلر، دومینیک آنسل، یوتم اوتولنگی، آلیس واترز و غیره تدریس می‌شوند، دسترسی پیدا کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *