آرد سوخاری

در گذشته، رویه مرسوم بسیاری از رستوران‌ها این بود که خرده‌های آرد سوخاری نان باگت خود را از نان‌های یک روزه و رول‌های شام درست می‌کردند تا روشی برای به حداقل رساندن ضایعات، صرفه‌جویی در هزینه و همچنین ایجاد یک خرده نان منحصر به فرد و بهتر برای دستور پخت‌هایشان باشد.

آیا شما یکی از بسیاری از رستوران‌هایی هستید که هنوز آرد سوخاری خود را از نان باقی‌مانده درست می‌کنید؟ آیا واقعاً تأثیر هزینه دارد، آیا خرده نان بهتری برای دستور العمل های شما فراهم می کند یا انتخاب بهتری وجود دارد؟

آرد سوخاری

نکاتی در مورد آرد های سوخاری خانگی

رولت‌های شام و نان یک روزه برای ایجاد یک پودر سوخاری خوب طراحی نشده‌اند، چه برسد به یک نان عالی برای غذاهای سرخ‌شده.

رولت های شام و نان استاندارد طعم نان قوی دارند که می تواند طعم غذا را بیش از حد کند. همچنین خرده های داخل خانه بافتی سفت و متراکم خواهند داشت. در بسیاری از موارد، پودر سوخاری ساخته شده در خانه، پوششی ترد ایجاد نمی کند، اما پوشش نرم ضخیم تری دارد، زیرا پودر سوخاری با پاپریکا تند استاندارد داخلی روغن را جذب و حفظ می کند.

اکنون، در مورد صرفه جویی در هزینه – آیا آسیاب کردن خودتان واقعا مقرون به صرفه است؟ وقتی فکر می‌کنید که رول‌های نان و شام می‌توانند بین 2.00 تا 4.00 دلار به ازای هر پوند قیمت داشته باشند، پس از اینکه کار و زمان لازم برای خشک کردن و آسیاب کردن آن‌ها را اضافه کردید، پودر سوخاری ساخته شده در خانه به ازای هر پوند 3.00 تا 4.00 دلار خواهد بود.

یک گزینه عالی استفاده از پانکو ژاپنی معتبر به جای آرد سوخاری داخلی است. ویژگی های کیفیت کلیدی یک Panko معتبر عبارتند از: خنثی بودن طعم و بافت ترد ظریف و سبک.

تاثیر آرد سوخاری بر بافت غذا

پانکو اصیل پروتئینی را که روی آن می پوشانید با بافت ترد و ظریف و سبک و بدون طعم نان تقویت می کند. این دلیل اصلی است که محبوبیت پانکو به طور پیوسته در حال افزایش است. آرد سوخاری پانکو اصیل، لطیف، سبک با بافت هوای باورنکردنی است که طعمی خنثی دارد، بنابراین غذای شما هرگز طعم نان نمی‌گیرد. بافت مطبوع و لطیف آن پس از سرخ کردن روغن را نگه نمی دارد، روغن تخلیه می شود و غذای روکش شده را سبک و ترد نگه می دارد – هرگز سفت یا متراکم نیست.

هنگامی که پوشش سفت یا متراکم است، مشتری فکر می کند که آیتم منو یا بیش از حد نان یا پخته شده است. هر دو مثبت نیستند مشتریان یک بافت لطیف سبک از پودر سوخاری قرمز را روی غذاهای سرخ شده ترجیح می دهند. از همه مهمتر، هزینه آن در مقایسه با خرده نان های داخلی ارزان است. به طور متوسط ​​یک پانکو معتبر حدود 1.10 تا 1.30 دلار در هر پوند هزینه دارد.

برای مصارف بهتر، مانند پودینگ نان یا کروتون، از باقیمانده نان یک روزه خود استفاده کنید!

ممکن است متوجه ارجاعات متعدد به کلمه “معتبر” در این پست شده باشید. کلمه “معتبر” مهم است. برندهای تجاری پانکو زیادی وجود دارد، با این حال، تنها تعداد کمی از آنها یک پانکو واقعی را ارائه می دهند.

 

به دنبال موارد زیر باشید تا مطمئن شوید که از Panko معتبر استفاده می کنید:

خرده تکه ای بزرگ (شکل پوسته پوسته) – پنکو استاندارد خرده های گرد کوچکی خواهد داشت.
بافت هوای سبک – Panko معتبر همیشه سبک و ظریف خواهد بود. پانکو استاندارد دارای بافتی سخت و متراکم است.
علاوه بر تفاوت های ظاهری قابل توجه، Panko ژاپنی معتبر یک لیست ساده، تمیز و غیر GMO نیز دارد:

آرد گندم
کوتاه کردن (گاهی اوقات)
نیشکر
مخمر
نمک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *