ارد سوخاری

آخرین فرآیند تولید خط تولید خرده نان، رویدادهای محبوب ماشین آلات پردازش مواد غذایی و تولید کنندگان برتر تجهیزات پردازش مواد غذایی را در تجهیزات تولید مواد غذایی، اجاق مایکروویو صنعتی، خشک کن صنعتی، ماشین بیسکویت سازی بیابید.

ارد سوخاری

 

فرآیند تولید آرد سوخاری

خط تولید آرد سوخاری یزد بر اساس تکنولوژی پیشرفته اکستروژن دو پیچ طراحی شده است. دستگاه تولید خرده نان فرآیند سنتی تولید خرده نان را تغییر می دهد. فرآیند تولید ماشین آلات خرده نان تجاری به صورت خودکار برای مخلوط کردن، فشردن، برش، خرد کردن و خشک کردن است. مواد اولیه موجود می تواند علاوه بر آرد، آرد برنج، آرد ذرت، نشاسته ذرت، آرد سویا و غیره باشد.

می تواند خرده نان را در اشکال مختلف از جمله سوزنی، گرانول، دانه برف، پولک، ستاره یا اشکال مختلف تولید کند تا نیازهای مختلف مشتریان را برآورده کند. پودر نان به طور گسترده ای به عنوان افزودنی های غذایی، برای پوشش دادن غذاهای سرخ شده مانند: مرغ سرخ شده، ماهی، غذاهای دریایی (میگو)، پیاز حلقه ای، استیک سرخ شده، پای مرغ سرخ شده، فیله مرغ سرخ شده، ریشه نیلوفر سرخ شده، ماهی سرخ شده استفاده می شود. محصول پس از سرخ شدن از مزایای رنگ سطحی روشن و طعم روان کنندگی برخوردار است.

 

دستگاه خرده نان ویژه “خرده نان” فرآیند سنتی تولید خرده نان را تغییر داده است، از فرآیند تولید تخمیر به فرآیند اکستروژن مستقیم خرده نان، که فرآیند تولید پودر سوخاری عمده را ساده کرده و کیفیت محصول را بهبود می بخشد. دستگاه آرد سوخاری از ورودی پارچه تا شکل دهی محصول تولیدی مداوم است. مواد باقی‌مانده را می‌توان بدون ضایعات مورد استفاده مجدد قرار داد، که باعث کاهش هزینه تولیدکنندگان خرده نان و بهبود بهره‌وری نیروی کار می‌شود. فرآیند دستگاه خرده نان را برای تولید خرده نان سوزنی شکل، خرده نان، پودر دانه برف و سایر محصولات تغییر دهید.

آرد سوخاری

 

گزارش پروژه تولید آرد سوخاری

میکسر: مواد اولیه اضافه شده به آب و مواد افزودنی شیمیایی مایع به طور کامل در آن مخلوط می شود. سوراخ تخلیه طراحی جدید دسته باز را اتخاذ می کند. مهر و موم خوبی دارد تا مواد.

نوار نقاله پیچ: مواد مخلوط را می توان از طریق آن به فیدر اکسترودر بدون هیچ گونه نشتی، گرد و غبار و آلودگی منتقل کرد. مقدار و سرعت خوراک یکنواخت و پایدار است.

اکسترودر دو مارپیچ شامل تغذیه، اکسترود، برش، گرمایش، انتقال و سیستم کنترل. پیچ ها از فولاد آلیاژی ساخته شده اند. سیستم روانکاری اجباری؛ سیستم کنترل خودکار دما؛ سیستم کنترل خودکار سرعت خود تمیز شونده. با اکسترودر، نشاسته از طریق حرارت دادن و فشار دادن اصلاح می شود.

 

دستگاه شکل دهی: دستگاه برش محصولات بلند را به محصولات طول استاندارد تقسیم می کند و دستگاه تغذیه خودکار در جلوی دستگاه برش میله های بلند متعدد را در یک ردیف مرتب می کند. برش چاقو، سرعت برش و سرعت کشش با تبدیل فرکانس کنترل می شود. ضخامت تراکم محصول قابل تنظیم است.

هویستر طبق هنر، غذا را از پایین به بالا منتقل می کند. ارتفاع بالابر و فاصله سطح را تعیین کنید.

دستگاه آسیاب خرده نان در حال تبدیل تکه ها به اشکال مختلف است. ما شکل دستگاه را برای انجام اندازه های مختلف محصولات تغییر می دهیم. ظرفیت متفاوتی دارد.

ماشین های غربالگری چرخشی به عنوان یک ماشین غربالگری با دقت بالا طراحی شده اند. غربالگر ویبراتور از موتور عمودی و وزن غیرعادی نصب شده در دو انتها تشکیل شده است. ما می توانیم با تنظیم وزن خارج از مرکز بالا و پایین حرکات افقی، عمودی و شیب دار ایجاد کنیم. می تواند ناخالصی های موجود در مواد مانند پودر شیر، پاپریکا تند، برنج را حذف کند. ذرت و غیره. پودر مخلوط را به اندازه های مختلف که نیاز دارید طبقه بندی کنید/درجه بندی کنید.

 

ماشین خشک کن تولید مداوم تجهیزات خشک کن است، می تواند از تسمه مش فولادی ضد زنگ چند لایه برای دستیابی به تغذیه، حمل و نقل و تخلیه مواد استفاده کند. برای خشک کردن و خنک کردن مداوم محصولات کشاورزی، گیاهان دارویی، خوراکی های گلوله ای، رب ها، غذای حیوانات خانگی یا سایر موارد استفاده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *