پودر سوخاری یک چاشنی و ادویه جاتی خوش طعم و عالی است که برای روکش کردن مواد سرخ کردنی مانند کتلت، مرغ و … مورد استفاده قرار می گیرد. آردهای سوخاری مرغوب معمولا از نان به وجود می آیند که در برابر حرارت خشک شده و پودر می شوند. آرد سوخاری پرک موجب لذیذ شدن و دلچسب شدن غذا می شود، پس کافیست فقط یکبار امتحان کنید. فروشنده آرد سوخاری نارنجی، این محصولات را به صورت فله ای و عمده در اختیار مشتریان قرار می دهد.

فروشنده آرد سوخاری پرک نارنجی فله

طرز تهیه آرد سوخاری نارنجی خانگی

طرز تهیه آرد سوخاری نارنجی خانگی اگر از افرادی هستید که به مواد سرخ کردنی مانند سیب زمینی و یا غذاهای سرخ کردنی ماند کوکو، ماهی، قارچ، کتلت، مرغ و … علاقمند هستید، پیشنهاد می کنیم از آردهای سوخاری یا پودر سوخاری به منظور خوش طعم شدن غذاها استفاده کنید.

آرد سوخاری نارنجی، به صورت دانه های درشت و ریز تولید می شوند و فروش این مواد خوشمزه، در رستوران ها، صنایع غذایی و بسته بندی بالاست.

شاید برایتان جالب باشد بدانید، پودر سوخاری دارای طعم های مختلفی بوده و همین عامل موجب می شود که تنوع غذایی فوق العاده ای را برای میزهای پذیرایی شما به ارمغان آورد.

این مواد، دارای کیفیتی بی نظیر بوده و علاقمندان زیادی را به سمت خود جذب کرده اند و بسیاری از شرکت های تولید و کارخانجات، مدل های مختلف این محصول لذیذ را راهی بازار کرده اند.

در این قسمت با طرز تهیه آرد سوخاری نارنجی به روش خانگی آشنا می شویم:

به منظور تهیه آرد سوخاری خانگی بایستی ابتدا مواد لازم مانند بکینگ پودر، پودر سیر، نمک، آویشن، زردچوبه، نان باگت و پفک نمکی نارنجی را آماده کنید.

نان باگت را با آب کمی نم دار می کنیم اما به گونه ای که خمیر نشود و سپس ادویه ها را به روی نان می ریزیم و اجازه می دهیم تا خشک شود.

بعد از اینکه نان خشک شد، آن را به همراه پفک و بکینگ پودر، به صورت پودر در می آوریم.

این پودر، همان پودر سوخاری آماده شده است که می توانید به غذاهای خود اضافه نمایید.

خرید آرد سوخاری نارنجی پانکو

خرید آرد سوخاری نارنجی پانکو آرد یا پودر سوخاری دارای انواع مختلفی از نظر مزه، برند، نوع بسته بندی و حجم می باشد و یکی از آرد های سوخاری که دارای طعم تند و مفرحی می باشد، آرد سوخاری نارنجی پانکو است

به منظور خرید بهترین و مرغوب ترین آرد سوخاری تند پانکو می توانید از طریق سایت آنلاین ما از بسته ها و مدل های گوناگون، بازدید نمایید و سفارشات خود را برحسب نیاز ثبت نمایید.

با خرید عمده آرد سوخاری نارنجی، می توانید این محصولات را در قیمتی مناسب و اقتصادی دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *