پودر سوخاری کاربرد زیادی در آشپزی دارد و به وسیله آن می توان انواع مرغ، ماهی، قارج و … را با بهترین کیفیت سوخاری نمود. در حال حاضر انواع پودر سوخاری با برندهای معتبر ایرانی و خارجی در کشور وجود دارد. یکی از معروف ترین و پر فروش ترین انواع این محصول، پودر سوخاری کرخه می باشد. پخش عمده پودر سوخاری باربیکیو کرخه با کیفیتی درجه یک و قیمتی مناسب توسط همین شرکت انجام می شود.

پخش عمده پودر سوخاری باربیکیو کرخه

دلایل مرغوبیت پودر سوخاری کرخه

دلایل مرغوبیت پودر سوخاری کرخه  دلایل مرغوبیت پودر سوخاری کرحه چیست؟ از مهمترین دلایل محبوبیت این محصول می توان به داشتن بافتی سبک و ترد، خوش طعم کردن غذا، کیفیت بالا، بسته بندی شکیل و مناسب، قیمت مناسب و مقرون به صرفه، سالم و بهداشتی بودن، استاندارد بودن این محصول، استفاده از متریال تازه و با کیفیت در تهیه این پودر و … اشاره کرد.
این محصول از بهترین مواد اولیه تهیه شده است و ترکیبی از آرد گندم، نمک، پودر پیاز، پودر سیر، پودر اویشن، زیره و زردچوبه می باشد که با عصاره مخمر و نشاسته گندم ترکیب شده است.
پودرهابی سوخاری به دو دسته تقسیم می شوند که شامل  آردهای سوخاری پودر درشت و آردهای سوخاری ادویه دار می باشند. این امر به نوع آسیاب و الک کردن وهمچنین نوع مصرف آرد بستگی دارد. معمولا در تهیه غذاهای سرخ شده برای تردی بیشتر در تکه های مرغ و میگو از نوع درشت و در تهیه کتلت، شامی و ماهی از نوع پودری و طعم دار آن استفاده می کنند. این محصول علاوه بر خوشمزه کردن انواع گوشت و مرغ و … طعم لذت بخشی به آن می بخشد.

خرید پودر سوخاری ۱۵۰ گرمی کرخه

خرید پودر سوخاری 150 گرمی کرخه این روزها بازار خرید پودر سوخاری ۱۵۰ گرمی کرخه رونق خوبی دارد. این محصول به دلیل مرغوبیت و مزیت های زیادی که دارد، یکی از برندهای پر فروش پودر سوخاری در کشور می باشد و بسیاری از رستوران ها، هتل ها و فست فودی ها از خریداران عمده این محصول می باشند که آن را با قیمت مناسبی تهیه می کنند.
پودر سوخاری کرخه در شرکت تولید کننده با استفاده از بهترین متریال و توسط دستگاه های پیشرفته به روشی کاملا بهداشتی تهیه می شود و در بسته بندی های متنوع و در اوزان مختلف راهی بازار فروش می گردد.
بسته بندی پودر سوخاری کرخه به شکل قوطی های استاندارد و پاکت های بهداشتی و محکم می باشد. در تولید پودر سوخاری نان های حجیم از قبیل نان باگت، نان تست و فرانسوی به صورت خشک شده در برابر گرما قرار می دهند تا نم آن به طور کامل گرفته شود و به محصولی برشته و قهوه ای تبدیل شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *