قیمت خرید پودر سوخاری در بازار با توجه به نام برند، نوع پودر، نوع بسته بندی، طعم دارای قیمتهای متفاوت می باشد.

همیشه قیمت خرید عمده با قیمت خرید خرده تفاوت دارد.

از این رو پیشنهاد می شود جهت سود بیشتر و به حداقل رسیدن قیمت؛

میزان مصرفی خود را به صورت عمده مستقیما از درب کارخانه انجام دهید.

پودرهای سوخاری یا اردهای سوخاری در دو نوع پوششی و درون محصولی تولید و به فروش می رسند.

قیمت خرید پودر سوخاری فله به صورت عمده به دلیل این که بسیار مناسب است می تواند موجب رضایت بسیاری از افرادی گردد که خریدار این محصول می باشند و در عین حال دارای بودجه های پایینی نیز هستند. به همین جهت برای خوشنودی این اشخاص خریدار است که مرکز فروش بهترین نرخ ها را در اختیار این افراد قرار می دهد. در نتیجه مردم می توانند با توجه به قیمت ویژه و شگفت انگیز مربوط به پودر فله مورد نظر خریدی با صرفه از این نمونه غذایی عمده را به پایان برسانند.

قیمت خرید پودر سوخاری فله به صورت عمده

پودرهای سوخاری پوششی:

پودرهای سوخاری پوششی: این نوع از پودرها جهت کاور کردن و پوششی دهی به هنگام سرخ کردن غذا مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد این نوع از پودرها در انواع غذاهای سرخ کردنی همانند: مرغ،ماهی،میگو،استیک،شنیسل و …. می باشد.

پودرهای سوخاری پوششی محصولاتی هستند که برای پوشش دادن به برخی از مواد غذایی مورد استفاده قرار گرفته می شوند.
بعضی از غذاهایی که با استفاده از این نمونه از مواد پودری به خوبی پوشش داده می شوند و به صورت کامل ترد تهیه می شوند به قرار زیر می باشند:

  • مرغ
  • ماهی
  • میگو
  • پیاز
  • قارچ
  • سیب زمینی

باید بدانید که این نمونه های پودر پوششی با طعم های متنوع و بسیار عالی در بازار یافت می شوند.

پودرهای سوخاری درون محصولی:

پودرهای سوخاری درون محصولی: همانطور که می دانید این نوع از پودرها در داخل موادی همچون: همبرگر، فلافل، کباب لقمه، انواع شامی و کتلت و … به کاربرده می شود.

دلیل استفاده از پودر سوخاری یا ارد سوخاری در داخل غذا به جهت ترد و کریسپی شدن غذا می باشد.

حال با توجه به شناخت انواع پودرها و کاربرد انها میتوان با توجه به نیار خود پودر سوخاری موردنظر خود را خریداری نمود و مصرف نمایید یا به فروش رسانید.

برخی از پودرهای سوخاری هستند که به عنوان نمونه های درون محصولی به مردم عرضه می گردند و در مواد غذایی مانند همبرگر، انواع کتلت، فلافل کباب و شامی مورد استفاده قرار گرفته می شوند.
این پودرهای سوخاری درون محصولی می توانند طعم استثنایی به محصولات غذایی ارائه دهند و کریسپی شدن این خوراک ها را به همراه دارند.

این نمونه های پودری که درون مواد غذایی کاربرد ویژه ای دارا هستند با کیفیتی بالا در بازار به فروش می روند و افراد خریدار نیز می توانند طعم دلخواه خودشان از این نمونه های منحصر به فرد پودری را برای خرید در نظر داشته باشند.

قیمت خرید پودر سوخاری فله به صورت عمده:

قیمت خرید پودر سوخاری فله به صورت عمده: با توجه به موارد گفته شده در بالا جهت تعیین قیمت هر کدام از پودرهای سوخاری، قیمتی که در بازار معامله می شود از رنج قیمت 2300 تومان به ازای هر کیلو برای اردهای سوخاری (بدون ادویه) و قیمتی حدود 16000 تومان به ازای هر کیلو برای پودرهای سوخاری (طعم دار) وجود دارد.

 

 

در رابطه با قیمت خرید پودر با کیفیت و پر مصرف سوخاری فله ای به صورت عمده در بخش اول توضیحاتی را ارائه دادیم و در این قسمت لازم می دانیک این نکته را بیان نماییم که این نرخ به طور لحظه ای به اطلاع شما عزیزان می رسد.
از این رو زمانی که قصد خرید پودر فله و عمده سوخاری به طور مناسبی را دارید باید ابتدا نسبت به جدیدترین قیمت مربوط به این محصول خوراکی اطلاعات خود را کامل نمایید.

این قیمت به طور کاملا دقیق از طرف مرکز فروش آنلاین به شما اعلام می شود و شما با توجه به بسته بندی های مختلفی که این مواد غذایی سوخاری دارا هستند می توانید نرخ مطلوب و مورد نظر خود را برای خرید عمده این ماده غذایی بی نظیر به دست آورید و مقدار دلخواه خود از این محصول را خریداری نمایید.

آشنایی با نحوه قیمت گذاری پودر سوخاری کنتاکی گلها

آشنایی با نحوه قیمت گذاری پودر سوخاری کنتاکی گلها پودر سوخاری کنتاکی گلها توسط برترین واحد تولیدی، تهیه می شود و یکی از معروف ترین پودرهای سوخاری موجود در جهان می باشد.
این پودر به دلیل چیپسی بودن روکش نامنطمی بر روی مرغ غذایی ایجاد می کند و به خاطر مواد تشکیل دهنده اش هم ظاهر چیپسی به غذا می دهد و هم رنگ و طعم عالی به غذا می دهد.

محتویات پودر کنتاکی شامل آرد سوخاری، آرد ذرت، ادویه کاری، زنجبیل، زردچوبه، فلفل قرمز، پودر پیاز، پودر سیر، جعفری، گرد لیمو، آویشن، نشاسته، بیکینگ پودر و شکر است که ترکیبی از این مواد موجب خوش طعمی غذا می شوند. به طور معمول از پودر سوخاری کنتاکی برای تهیه مرغ کنتاکی استفاده می شود.

3 دلیل مهم افزایش قیمت پودر سوخاری لیمویی

3 دلیل مهم افزایش قیمت پودر سوخاری لیمویی مهمترین خاصیت پودر سوخاری لیمویی غالب بودن مزه ترش می باشد. استقبال از این پودر سوخاری در سالهای اخیر افزایش یافته است و اگر بخواهیم دلایل عمده افزایش قیمت این محصول را بررسی و عنوان نماییم به موارد زیر می توانیم اشاره نماییم:

  1. به دلیل نوع بسته بندی که این محصول دارد می توان آن را به مدت زمان طولانی نگهداری نمود.
  2. از مواد تازه و طبیعی برای تهیه این پودر سوخاری استفاده می شود.
    به کارگیری مواد تازه مستلزم تهیه به روز مواد غذایی می باشد از این رو با توجه به افزایش به روز مواد غذایی قیمت هر روز با روزهای بعد متفاوت است و همین امر موجب افزایش قیمت این محصولات می شود.
  3. تورم و گران شدن ارز نیز موجب افزایش قیمت ها در تمام محصولات می شود.
    باید بدانید که با توجه به ثابت نبودن قیمت ها در کشور قیمت پودرهای سوخاری نیز مدام در حال تغییر و افزایش یافتن است.

مهم ترین موارد تاثیر گذار بر قیمت پودر سوخاری ماهی

مهم ترین موارد تاثیر گذار بر قیمت پودر سوخاری ماهی آیا می دانید راز و رمز تهیه یک ماهی خوشمزه چیست؟ بسیاری از افراد و کودکان به دلیل تیغ ماهی و یا بوی بد آن از خوردن ماهی فراری می باشند. خواص بسیار عالی ماهی و میگو انکارناپذیر است. حذف این مواد غذایی از رژیم غذایی به سختی با مواد دیگر جایگزین می شود. از این رو تهیه ماهی با یک پودر سوخاری ماهی می تواند به افزایش مقبولیت ماهی کمک کند و کودکان را نیز مجذوب خود نماید.

قیمت پودر سوخاری ماهی بستگی به محتویات طعم دهنده پودر، برند محصول، ارزش غذایی محصول و … مشخص می شود. جدول ارزش غذایی چاپ شده بر روی محصول یکی از مهمترین ملاک های تعیین کیفیت محصول و قیمت آن است. مقدار چربی کم و فاقد اسیدهای چرب ترانس بودن یک محصول از مهمترین فاکتورهای تعیین کننده قیمت می باشد.

قیمت خرید پودر سوخاری نارنجی در فروشگاه های معتبر

قیمت خرید پودر سوخاری نارنجی در فروشگاه های معتبر پودر سوخاری نارنجی نام دیگر پودر پانکو می باشد. پانکو نوعی از آرد سوخاری است که در ژاپن استفاده می شود. این پودر در ایران با طعم ادویه پاپریکا تولید می شود که طعم بسیار مطبوعی به غذا می دهد. رنگ نارنجی آن برای خوشرنگ کردن انواع کوفته ها و غذاهای عموما کتلتی دیگر بسیار مناسب است. این پودر نیز به عنوان کاور یا داخل غذا استفاده می شود. هر چه دانه درشت تر باشد برای روکش کردن مناسب تر است و این پودر نیز موجب کاهش جذب روغن به غذا می شود.

از طرفی می توانید از خواص ایجاد سلامتی پاپریکا نیز برخوردار شوید که به دلایل زیر ایجاد می شود:

  • به دلیل داشتن ویتامین C جذب آهن به بدن راحت تر صورت می گیرد و فوایدی در راستای درمان کم خونی را دارد.
  • فیبر موجود در پاپریکا موجب کاهش کلسترول می شود و از این رو در جلوگیری از بیماری های قلبی موثر است.
  • به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ها از فعالیت رادیکال های آزاد ممانعت می کند و در روند مبارزه با سرطان ها بسیار موثر است.
  • در فروشگاه های معتبر آنلاین این پودر با قیمت 56000 تومان برای هر 1000 گرم (قیمت روز) به فروش می رسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *