پودر سوخاری

پودر سوخاری یک ماده غلات خشک شده است که از نظر میکروبیولوژیکی بسیار تمیز است و در درجه اول به عنوان پرکننده و چسبنده در محصولات گوشتی استفاده می شود. تقریباً در اوایل قرن حاضر، برای اولین بار به عنوان جایگزینی برای نان در سوسیس ساخته شد، زیرا استفاده از یک عامل افزایش دهنده به جای مخمر، محصول نهایی پایدارتری را با ماندگاری طولانی تری ارائه می کرد.

طرز تهیه پودر سوخاری پانکو سالم و خوشمزه به روش خانگی

کاربرد پودر سوخاری

پودر سوخاری از آرد گندم، نمک و یک عامل افزایش دهنده با فرآیند سنتی آهسته پخت، خشک کردن، آسیاب کردن و مخلوط کردن تولید می شود تا محصولی با کیفیت بالا تولید شود که قادر است دو برابر وزن خود آب را بدون نرم و خمیری جذب کند. سوخاری Extrafine محصولی ایده آل برای ساخت چاشنی ها و طعم دهنده ها است زیرا عطر ملایم، طعم و خاصیت جذب بالا به این معنی است که یک حامل ایده آل است و بر خلاف آرد یا نشاسته، کمی رنده است و باعث می شود راحت تر مخلوط و مخلوط شود. سوپر ریز راک به طور گسترده ای به عنوان یک حامل برای طعم ها، رنگ ها و چاشنی ها  پودر سوخاری تند استفاده می شود، اما به دلیل اندازه ذرات بزرگتر از Extrafine، برای استفاده در بیف برگر برای کمک به چسباندن و جذب آب آزاد بسیار مناسب است. هد سنجاق و سوخاری متوسط ​​محبوب ترین سایز رنده هستند که به طور گسترده در تولید سوسیس، پای، سایر محصولات گوشتی مرکب و به عنوان ماده تشکیل دهنده مخلوط های پر کردن خشک استفاده می شود. درجه یا ترکیب مورد استفاده به سرعت جذب مورد نیاز، ظاهر و بافت مورد نیاز محصول نهایی بستگی دارد.

خرید پودر سوخاری خارجی به صورت عمده - آرد سوخاری

پودر سوخاری درشت بزرگترین سایز رنده تولید شده است و عمدتاً در محصولات تخصصی به عنوان مثال Haggis استفاده می شود و همچنین یکی از اجزای اصلی مخلوط های پرکننده خشک است. سوخاری سبوس دار در سایز خرده ای زیر موجود است: قطعات متوسط ​​تقریباً 2 تا 2.25 میلی متر به رنگ قهوه ای کم رنگ با عطر معمولی گندم کامل پخته شده. اندازه های گریست: (فقط برای راهنمایی) Extrafine 75% از الک 0.250 میلی متری عبور می کند. Superfine 95% از یک الک 0.472 میلی متری عبور می کند. پین هد 95 درصد از الک 1.75 میلی متری عبور می کند. متوسط ​​95% از الک 2.00 میلی متری عبور می کند. درشت 95% از الک 3.50 میلی متری عبور می کند. سوخاری را می توان در کیسه های 25 کیلوگرمی کاغذی یا پلاستیکی یا در 500 کیلوگرم بسته بندی کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *